~25.Bölüm~

4.4K 184 100
                                    

Oy Vermeyi unutmayın 😇
İyi Okumalar 😇
🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹

~YAZARDAN ~
Kötüler!. Kötüler her zaman can yakar mı? Her zaman intikam peşindeler mi mesela? Yada her zaman kinciler mi? Bilmiyoruz demi? Bilemeyiz çünkü biz iyiler kötüleri ancak dış görünüşden ve davranışlarından ayırt edebiliriz. Birinin kötü olduğunu gözünden anlayabilir miyiz peki? Anlayabiliriz demi? Eğer Ömer kadar iyi gözlemciysen sende anlarsın!

Barış elindeki telefona bakıp bakıp sırıtıyordu bu sırıtışının altında ne planlar ne yılanlar dönüyordu. Gelen mesajda Ömer'i oylamak için Kervancıoğlu şirketinin bu sene gireceği ihalenin en önemli belgesi vardı. Bu belge olmadan hiç bir şirketle anlaşma yapamaz ve anlaşma yapamazsada büyük bir maddi kaybı olucaktı. Bu kayıp Kervancıoğlu Holdingin piyasadan silinmesini bile sağlıcaktı. Barış bu sefer iyi yerden vurmuştu. Hem Zehra'yı elde edicek hemde Ömer'in batmasını sağlıcaktı. Kervancıoğlu çalışanlarından birini parayla tutmuş ve o belgeyi çalmasını sağlamıştı. Tuttuğu kadın Ömer'in sekreteriydi. Yıllardı Ömer'in yanında çalışmış olmasına rağmen bu ihaneti yapmıştı. Çünkü  Barış kadına büyük bir miktarda para ve bir sorun olmasının gereğiyle yurt dışı için gidişini ayarlamıştı. Anlıcağın Barış'ın her adımı hesaplıydı. Aynı kaza anında  ölen adam gibi. Barış Ömer'in kendisine sorduğu sorulardan Ömer'in bu kazayı kurcalacağını anlamıştı. Bu yüzden planını öne sürüp geri sayımı başlatmıştı. Ve geriye düşünmeyi Ömer'e bırakmıştı.

##################

Ömer kollarını açıp esneyerek uyanmıştı. Yanın boş olduğunu gördüğünde Zehra'nın yine kendisinden erken uyandığını anlamıştı. Zaten Zehra her zaman erken uyanır kahvaltıya yardım ederdi. Yatağında ayaklarını sarktıp ayağa kalktı. Banyoya giderken dolabın kulpuna asılmış olan takımını fark etti belli ki Zehra hazırlamıştı. Takıma bakaren yüzünde tebessüm olmuştu. Gözlerini takımdan ayırıp banyoya girdi.

Ömer soğuk duşunun ardından rahatladığını hissetmişti. Genç adam her zaman soğuk suyla duş alırdı zaten hep soğuk kendini rahatlattığını söylerdi. Karısının kendisi için ayarladığı takımı giymiş aynadan kol düğmelerini düzeltiyordu. Komidinin üstündeki telefonun çalmasıyla aynada kendine son kez bakıp telefonun yanına gitti. Arayan  çalışanlarından Selin'di. Telefonu açıp kulağına koydu.

Ö:Efendim Selin

Sel:Günaydın Ömer Bey Sabah sabah rahatsız ediyorum fakat acil şirkete gelmelisiniz!

Ö:Ne oluyor Selin acil olan ne?

Sel:Ömer Bey.. Şey..

Ö:Ney?

Genç adam Selin'in  laflarının yarı olmasından ve çekinmesinden bi sorun olduğunu anlamıştı. Sabırla karışadan gelen cevabı bekledi!

Sel:Ömer Bey  en son girceğinimiz ihale için ayarladığımız  giriş belgesi kayıp!

Ö:Ne diyorsun sen Selin!

Sel:Ömer bey ben son kontürolleri yapmak dosyayı incelemiştim fakat giriş belgesini bulamadım!

Ö:Ne demek bulamadın. Nasıl böyle birşey olur heryere baktınız mı?

Sel:Baktım Ömer Bey hatta kasanızada baktım fakat yoktu.

Selin genç adamın en çok güvendiği çalışanlarından biri olduğu için kasanın şifresini bir tek ona söylemişti.

ADINI SEN KOY (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin