~43.Bölüm~

2.8K 150 37
                                    

Merhaba Arkadaşlar Bu Bölümü 100.Bin Okuma Olduğumanın Şerefine Atıyorum 😊Yaptığınız Destekleriniz İçin Teşekkür ederim 🙏
İyi Okumalar 🙋
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Demet SUNGUR 👆👆👆


~ZEHRA ~
Yalan...

Doğrunun düşmanı olan yalan. İnsanları hayal kırıklığına düşüren, bir hiçmişcesine hissettiren beş harften oluşan ama içinde koca bir doğruyu saklayan bir kelimedir yalan.

Kocamın eski nişanlısı ile tokalaşıyordum...

Hemde kocam sayesinde...

İçimi kaplayan koca hayal kırıklığım ile karşımdaki kadına bakınıyordum. Kendini çok memnun bir şekilde tanıtmıştı. Ömer'in ona verdiği öz güven karşımda böyle sırıtmasına sebep oldu. Gururla 'Ben Demet Sungur' dedirtmişti öz güveni. Gözlerim bir anlığına hayal kırıklığıma, kocama kaydı. Üzerinde şaşkınlığını taşırken gözlerinde pişmanlığını gösteriyordu. Gözlerinde gördüklerim ile gözlerim doldu.Düşmemek için  çabalayan  bir damla göz yaşımı, göz kapaklarımı kapatarak özgürlüğüne kavuşmasını sağlamıştım. Ama bunu yaparkende canım acımıştı ve bana bakan  bal rengi gözlerin  beni anlamasını  sağlamıştım. Ve anlamıştı da, yüzünü buruşturup şaşkınlığını bir kenara atarak bütün bedenini pişmanlık sarmıştı.

Ben beden hayal kırıklığı ile kavrulurken, onun bedeni pişmanlığı ile yanıyordu..

Dakikalarca tokalaştığım kadından elimi hızla çekmiştim. Ateşe dokunmuşcasına. Ama ateş değildi benim ki yalandı. Bir yalanın canımı yakmasıyla çekmiştim ben o elimi. Bu hareketim ile Ömer'in yanıma geldiğini görmüştüm. Ama bir yandanda avluda olanların hiç birinden ses soluk çıkmadığını fark etmiştim. - Müzeyyen annem  - Kerem - hediye abla  - suzan- ve sonradan  dahil olan Bahşende Hanım- kimseden ses çıkmıyordu, benim karşımdaki kadına bakıyorlardı. Onlarda tanımışlardı Ömer'in eski nişanlısını, peki ya onlarda benim gibi gördükleri için şaşkın mıydı?

Ömer :Zehra...

Diyeceklerinin devamını daha doğrusu yalanlarını duymamak için ardıma dahi bakmadan adımlarımı konağın içine atmıştım. Bir kez daha kandırılmaya dayanamazdım. Ömer'in arkadam bağırmalarını duymuştum. Ama o bağırşlar bana değildi Demete'ydi.

Ömer:Seni, bunu yaptığına pişam edicem!!Şimdi  defol git!

Diyerek bağırırken arkamdan gelen adım sesleri ile peşime geldiğini anlamıştım. Ona yakalanmamak için adımlarımı hızlandırdım ve odaya gelmemle kendimi banyoya kitledim. Yüzünü görmek istemiyordum.

ADINI SEN KOY (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin