Özür dilerim arkadaşlar bölüm baya gecikti sınavlarımdan dolayı kusura bakmayın 🙏
İyi Okumalar 😇
Oy Vermeyi unutmayın 😇
🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹~ÖMER ~
Herkes Zehra'nın uyanmasıyla yanına gitti. Bende yanına gidicektim ki vazgeçtim niye bilmiyorum ama zehrayı görmek istemedim belkide sabahın dedikleri kafamı karıştırdı. Daha fazla hastanede duramadım kendimi hastane bahçesine attım. Kenarda ki banka oturdum.
Sabahın dedikleri kafamda yankılanıyordur."sab:o kız senin yüzünden ablama zarar verdi.
Sab: o yaptı ya sırf ablam ömer ağayla evlenmesin diye yaptı"Kafamda yankılanan sesler iyice sinirlenmeme neden oluyordu. O kız benim yüzümden mi içerdeydi peki ya kuzeni benimle evlenmek istiyor ben neyin içine düştüm böyle biri zorla sevmediğim ama evlenmek zorunda kaldığım kız, biride benimle evlenmek için herkese zarar veren kız. İkiside kayaların kızı ikiside kardeşimi kaçıran adamın ailesinden. Ah ayşe beni soktun girdaba, neler yaşıyorum tek güvendiğim kişiydin oysa ki.
Ö:offff
Ben oflarken demirin söyledikleri aklıma gelmesiyle dahda çıkmaza gittim. Demir ailen olsun diyordu."Demir:Ömer değerlime sahip çık, onu ailenden biri gör."
Ben onu ailemden biri nasıl görücem onunla evlenmiş olsamda ailem olucak mı. Kardeş katili olmamam için kabul etmiş,ama bu olayı bu raddeye getiren abisi nihat ve... Ve ayşe onların sorumsuzluğunu ben çekemem o kızı ailem olarak göremem o da her kız gibi güvenilmez güvensiz. Sadece karım olarak kalıcaksın zehra kaya.
Bankta biraz daha oturduktan sonra hastaneye gittim zehranın odasına geldiğimde Demir Zehra'nın ve Leyla'nın telefonları hakkında konuşuyordu başta ne olduğunu alamazsam da sonradan anladım. Biri Leylanın ağzından zehraya mesaj atmıştı. Sabah hala söylediğin arkasında duruyordu kuzeni canandan şüpeliniyordu. Demirin ayşeye beni sorduğunu duyduğumda hemen odanın önünden gittim ve kantine indim. Kantine indiğimde telefonum çaldı. Arayan babamdı
Ö:Efendim bav(baba)
Ta: oğul nerdesin
Ö:Noldu bav(baba) bişey yok ya
Ta:yok oğul biz gidiyoruz konağa haberin ola
Ö:Tamam bav siz gidin bende gelirim.Telefonu kapattıktan sonra zehranın odasına gitmek için kantinden çıkıyordum ki karşımda canan vardı ve nerdeyse çarpışıyorduk.
Ca:ömer ağa
Ö:efendim
Ca:nerdeyse çarpıyorduk
Ö:hı hı öyle oluyordu. Neyse ben zehraya bakıcaktım.Daha fazla konuşmamak için kısaca kesdim gidiyordum ki kolumdan tuttu.
Ca:şey... Ömer ağa zehraya ben ...
Ö:konuşmaya gerek yok."diyerek kolunu çeker."
Ca:ömer ağa ben zehraya zarar vermem
Ö:hımm öyle mi o yüzden Leylanın telefonundan zehraya mesaj attınDediklerimle şok olmuştu. Yüzüme bakıyordu bide tekrar gitmeye yeltenirken dediğiyle durdum.
C:o hanımağa olmamalı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADINI SEN KOY (TÖRE)
Fanfiction"BERDEL OLUCAK" Aşkı hiç tatmamış bir kadın , Aşkı acısıyla tatmış bir adam... İkisinin hayatı bir avluda buluştu.Biri olacakları mecburiyetle gönülsüz kabul ederken , diğeri hırsla öfkeyle intikam ateşiyle kabul etti. Yenilen Adamdı, kazanan Kad...