~7.Bölüm~

4.6K 166 62
                                    

Merhaba arkadaşlar öncelikle özür dilerim bölümleri geç yazdığım için ama okulların kapanmasından dolayı bölümler gelicek. 💜🙏 Hadi kınamız var 😂
İyi Okumalar 😇
Oy Vermeyi unutmayın 😇
🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹


~ZEHRA ~
Penceremden  yatağıma giren  rahatsız edici güneş ışığı ile yatakta sürekli dönüyordum.En sonun yüz üst yatmıştım. Bir süre sonra susadığımı hissettim. Komidine elimi attığımda su bardağını bulmuştum, tek gözümü açıp baktığımda su yoktu. Şimdi aşağıya gidip su almaktan üşensemde susuzluktan ölmektense almak iyiydi. Yataktan kalktım ama hala gözlerim kapalıydı dün kaçta yattım bilmiyorum. Merdivenlerden inip mutfağa gittiğimde  birine çarpmıştım, kime olduğuna bakmadan mutfak dolaplarına gittim ve bir bardak alıp suyu kana kana içtim. Suyumu içtikten sonra ayaklarımı süre süre tekrar odama çıkıcaktım merdivenlere çıkıcaktım ki biri konuştu.

Ker:Yenge uyur gezer Galiba"diyerek mutfaktakileri güldürür. "

Konuşanın kim olduğuna bakmadan merdivenlere doğru döndüm.
Z:5 dakika daha anne
Ker: ben şaka yapmıştım ama doğruymuş.
L :yok  yok o hep böyle...Zehraaa

İsmimi duyduğumda  sesin sahibine doğru tek gözümü açıp baktım Leylaydı. Yanıma gelip kolumdan tutup sandalyeye oturdum.
Sandalyeye oturmamla kafamı masa koydum uykuma devam etmeye başlamıştım. Taki bir çığlıkla yerimden sıçradım.
Sev:abooo kız sen daha hazırlanmadın  mı bu halin ne
Ker:bende onu diyorumdum yengem uyur gezer mi?
Sab:ablama uyur gezer demekten vazgeç
Ker: alla alla vazgeçmezsem nolur
Sab:bana bak  püsküllü  gebertirim seni
Sev:aaa sabah düzgün konuş
Ker:hadi bi denesene çakma riçi
Sab:nededin  sen "diyerek ayağa kalkar."
Sev:aaa bi durun çocuklar.. Sabah sende otur kızım hatta oturma  önce ablanı uyandır daha  çok  işimiz var hadi bakıyım .
Sab:Tamam anne

Kolumu dürtülmesinden hiç hoşlanmadım ama bu dürtmek değildi bildiğin deşiyordu kolumu kim deşiyor bilmiyorum ama daha fazla buna katlanamadım ve  bağırdım.
Z :Yeter be ne istiyon kolumdan deştin

Kolumu deşenin Leyla olduğunu görünce kaşlarımı çatışma bakıyorum. Leyla ise bir yandan korkmuş ve şaşkın bakıyordu. Leyladan gözümü alıp etrafıma baktığımda herkes bana şaşkın bakıyordu. Bi dakika o kerem mi hadi canım ben uyku sersemi yanlış görüyorum gözlerimi ovalıyıp tekrar kereme baktım oydu.
Z :Kerem
Ker:Selam yenge
Z:senin ne işin var burada
Ker:Önce bi hoşgeldin deseydin be yenge ama olsun ben baya hoşkarşılandım.

             (Zehra'nın Pijaması)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

             (Zehra'nın Pijaması)

Keremin gözleriyle beni göstermesinden  sonra  kendime baştan aşağıya baktım. İnanamıyorum ben pijamalarımla mutfakta yok artık rezil oldum ya. Kerem dönüp  gülümsedim ve koşarak odama gittim. Odaya geldiğimde  hızlı bir nefes aldım. Kapımın açılmasıyla oraya döndüm. Leyla gelmişti.
Z :Ya Leyla niye söylemiyorsun rezil oldum.
L :ben mi söylemedim kızım kaç sefer çağırdım seni odadan kovdu beni.
Z :üff tamam kerem niye burda yoksa odamı burda?
L:o kim"imayla söylemiştir. "
Z :Leylaaa
L:Tamam.. Kızım bugün kına gecesi var  o yüzden burdalar.
Z :Ne!!!
L:Zehra bana unuttum deme... Unuttun demi

ADINI SEN KOY (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin