~14.Bölüm~

4.9K 176 98
                                    

Merhaba arkadaşlar upuzun bir bölümle geldim.
Medyadaki fotoğraf yeni kapat düşündüm fotoğraf hakkında yorumlarınızı bekliyorum. 😇

Fotoğraf için teşekkür ederim canım @basakhcr💙💙

İyi Okumalar
Oy Vermeyi unutmayın lütfen 😇
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Tahir ağa'nın konuşmasıyla bütün kafalar kapıya dönmüştü. Herkes karşındaki kadına bakıyordu. Herkesin yüzünde farklı ifade vardı. Müzeyyen hanımın yüzü düşmüştü. Yıllarca bu kadından eziyet çekmişti. Hatta bir ara üzerine kumada getirmek istemişti taki Ömer doğana kadar fakat hala yılan olan dili müzeyyen hanımı üzmek için vardı. Ömer ise annesine edilen laflardan ve eziyetlerden dolayı  babanesini sevmiyordu. Kerem ve Koray ikilisi Bahşende Hanım için herşeyleriydi çünkü onlarda babannelerini seviyorlardı. KERVANCIOĞLU konağında bir şaşkın surat vardı oda karşısında dimdik duran kadına gözlerini açmış bakan Zehra'ydı. Bahşende Hanım avlunun ortasına doğru gelirken sessizlik oluşmuştu. Tek ses Bahşende'nın sopasının  yere inen sert sesleriydi. Herkes ayaklanımıştı.

Bah:Bir hoşgeldin yok!

Diyerek tek kaşını havaya kaldırmıştı. Yıllarca ortada olmayan kadın şimdi karşılarındaydı ve herkes şaşkınlığından hoşgeldin bile dememişti. Taki Zehra'nın Bahşende Hanım karşına geçene kadar.

Z:Hoşgeldiniz

Diyerek elini öpmek için elini uzatmıştı fakat Bahşende karşısında duran kızı baştan aşağı süzmüştü.. Zehra elini öpmek için işaret bekliyordu fakat bir hamle yoktu. Bu uzayan sessizliği bozan Tahir Ağa olmuştu.

Ta:Daye! Sen ne zaman geldin?

Bahşende gözlerini elini öpmek isteyen Zehra'dan çekip oğlu Tahir Ağa'ya dönmüştü.

Bah:Önce hoşgeldin deseydin!
Ta:Kusara bakma daye şaşırdım.

Diyerek annesinin elini öpmüştü Tahir ağa. Müzeyyen hanım hiç bozmadan yıllarca yılan dilini durdurmayan kadının elini öpmüştü büyüğüydü kocasının annesiydi ne kadar sevilmesede saygılıydı. Herkes avluda oturmuş kahvelerini içiyorlardı. Tahir Ağa kahvesinde bir yudum aldıktan sonra konuştu.

Ta:Yıllar oldu Daye!
Bah:Öyle oldu!
Ta:Seni buraya atan şey ne!
Bah: Ömer Oğlumun evlenmesi diyelim

Ömer adının geçmesiyle kafasını yerden kaldırmıştı. Karşında kaşlarını çatmış kendisine bakan kadına bakıyordu. "Oğlum" mu demişti hiç sevmediği oğlu. Bahşende her zaman Ömer'in annesi gibi huysuz olduğunu söylerdi. Bir ara  annesini mahalle kenarı paçoz gibi laflarla azarladığına şahit olmuştu.  Bahşende Hanım'a bağırmış ve evden kovmuştu ilk başta ne kadar karşı çıkmıştı Bahşende fakat Ömer"Biraz gururun olsaydı sevilmediğin evde barınmazdın" Demesiyle Bahşende evden gitmişti. Şimdi yıllar sonra kovulduğu eve gelmiş birde oğlum diyor. Ömer bu yüzsüzlüğe dayanamayıp dişleri arasından konuşmuştu.

Ö:Bana oğlum deme!

Sesine hakim olamamıl yüksek çıkmıştı. Zehra Ömer'in sesiyle daha çok gerilen  ortamın arasında kalmıştı.
Kocasının neden böyle bir çıkış yaptığını bilmediği için susuyordu açıkcası ağzını açıp konuşsa bağırmasından korkuyordu.

ADINI SEN KOY (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin