~46.Bölüm~

2.8K 118 32
                                    

SEZON FİNALİNE SON 4📣

~ÖMER ~
Hiç bir yol çıkmaz değildir!

Bunu bana karım çok açık bir şekilde göstermişti. Hırsla giden Demet'in arkasından bakıyordum.  Zehra'nın, Demet'ten aldığı son intikamı ile  içim daha bir rahatlamıştı. Demet'le dip dibe olmak beni boğuyordu. Ve onu unutmuşken tekrar karşıma çıkması  beni deli etmişti.  Bunu Zehra'ya kalmadan bende halledebilirdim fakat Zehra hırslanmıştı. Çünkü Demet konağa kadar  gelip kendisini tanıtmıştı. Aklıma geldikçe sinirleniyorum. Hala bunun hesabını sormamıştım. Ama artık gittiğine göre gerekte kalmamıştı. Zehra zaten hıncını almıştı.

Giden Demet'in arkasından bakmayı kesip Zehra'nın yanına gittim ve belinden tutup kendime çektim.
Yüzündeki gülümseyle bana dönmüştü. Hırsla giden Demet'in arkasından zafer gülüşü atmıştı.

Zehra:Mor renk kendisine çok yakıştı!

Diyerek şuh bir  kahkaha atıp yanağıma öpücük kondurmuştu. Şuan gözüme fazlasıyla tatlı geliyordu. Gözlerimi Zehra'dan ayıramazken arkamızdan Kerem'in sesi duyulmuştu.

Kerem:Harika bir ekibiz!

Diyerek yanında duran Leyla'nın omzuna kolunu atmıştı.

Kerem:Demi kız cadı.

Leyla omzundaki kolu  ittirirken göz devirmeyide ihmal etmemişti.
Zehra onları gülerek izlerken bende onu gülerek izliyordum.

Çok güzel gülüyorsun be zalimin kızı!

Leyla:Bu Demet'e iyi bir ders olmuştur!

Zehra:Umarım olmuştur!

Kerem:Valla yenge o son hareketten sonra ben laf söylemeyi aklımdan bile geçirmem. Gerçi Demet'te pek akıl olduğunu sanmıyorum yani o bir ton makyajın altında aklın yatıcağını sanmıyorum.

Kerem'in zevzekliğine karşı kızlar gülerken bende gülümsemiştim. Demet'in o tonla makyaj yaptığı suratı aklıma gelince midem kalkmıştı. Suratı porselen tabak gibi  parlıyordu. Birde karıma bak gözlerinde hafif bir makyaj ve kırmızı bir ruj vardı. Üstelik makyajsız hallerinede şahit olmuştum.  Karımın gerçekten doğal güzelliği vardı.

Ve hatırlatmak istiyorum bu kadın benim!

Kerem işaret parmağını Demet'in yanağına sürüp işaret parmağını kontrol  edip sağına soluna bakıyordu. Bu salağın ne yapmaya çalıştığını anlamıştım.

Kerem:Kız sende de var  o çamurdan. Iyy!

Diyerek işaret parmağını Leyla'nın omzuna sürmüştü.

Leyla:O her kızda vardır salak.

Diyerek Leyla Kerem'i kendisinden uzaklaştırmıştı.  Zehra'yla ikisini tebessüm ile izliyorduk.

Kerem:Ne yani Sabah'ta mı çamur kullanıyor?

Leyla:Çamur değil o fondöten. Ve evet Sabah'ta kullanıyor.

Kerem'in değişen surat ifadeleriyle  iyice salak olduğunu anlamıştım.  Şaşkınlıktan ağzı bir karış açılmıştı. Anlamadığım kısım ise o kadar kızlarla takılıp bu bilgiyi bilmemesi tuaftı. Bunu ben bile biliyordum. Aman Zehra duymasın!

Zehra:Bak Sabah  dedin de  sana kırgın olduğum aklıma geldi.

Zehra'nın söylenmesi ile kaşlarım çatılırken bakışlarımı Kerem'e çevirdim.

Ömer:Ne yaptın lan niye?

Kerem elleri teslim olmuşcasına havaya kaldırdı.

Kerem:Valla masumum!

ADINI SEN KOY (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin