Selam Arkadaşlar 😊
Up uzun bir bölümle geldim 😘
İyi Okumalar 😇
Oy Vermeyi unutmayın 😇
🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹~YAZARDAN ~
Zehra güzel uykusundan uyanırken büyük geniş boş olan yatağında esneyerek uyanmıştı. Huzurlu uyumuştu çünkü kafasındaki sorular çözülmüştü. Rahattı çünkü dün gece kocasını koltuğa postalamıştı. Geniş yatakta kollarını iyice açmıştı. Gözlerini tavana dikip sırıttı dün gece kocasının yüz ifadesi aklına gelmişti.
~~Flaşback ~~
Misafirler gittikten sonra herkes odalarına gitmişti. Zehra aklındaki sorularla odaya dalgın girmişti. Arkasından gelen kocası ise karısının dalgınlığını farketmişti. Sebebinide biliyordu. Alev yüzünden kafasının karıştığını tahmin ediyordu. Zehra dalgınlığını üstünden atıp dolaptan pjamalarını aldı.
Ömer öylece ayakta durmuş dalgın karısını izliyordu. Yüzündeki durgunluğu farketmişti. Şimdi bu odadan çıkıp Alev'e bağırmak istemişti. Eğer saçma sapan konuşmasaydı karısı üzülmicekti. Zehra elindeki pjamaları ile banyoya girmişti. Üstü başı çok yoğun sigara kokuyordu hemen dolabından pjamalarını alıp Zehra gelmeden giyinmişti.
Ömer karısı banyodayken aklından çıkmayan memurluk işi sinir etmişti. Karısının çalışmasını istemiyordu. Çalışamazdı öyle erkeklerin olduğu yerde hiç çalışamazdı.
Zehra banyodan çıktığında koltuğa oturup ellerini birbirine kenetlemiş öylece yere bakan kocasını görmüştü. Bir şey düşündüğü çok belliydi. Kendisini farkeden kocası hızla ayağa kalkmakla kalmayıp karşısına geçmişti.
Ö:Memurluk işini sen yapmıcaksın!
Şaşırmıştı. Bunu söliceğini düşünmemişti. Hatta unuttu sanmıştı Zehra. Kaşlarını çatarak konuştu.
Z:Neden?
Ö:Çünkü çalışmanı istemiyorum!
İşte buna sinirlendirmişti. Bunca seneyi boşunamı okumuştu. Sırf kocası çalışamazsın diye onca seneyi çöpe mi atıcaktı. Asla yapmıcaktı. Aklına gelenle konuştu Zehra.
Z:Ağa karısı çalışamaz ondan demi!
Ö:Onla alakası yok. O umrumda değil. Ben istemediğim için çalışamazsın!
En azından içi rahatlamıştı eğer kocası ağa karısı çalışamaz deseydi ona bağırıcaktı. Çünkü bu saçmalıktı. İstemesede isterdi zaten şuan çalışıcak durumda değildi önceliği evliliydi. Önce kocasına alışmalıydı. Kocasının konuşmasıyla kendine geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADINI SEN KOY (TÖRE)
Fanfiction"BERDEL OLUCAK" Aşkı hiç tatmamış bir kadın , Aşkı acısıyla tatmış bir adam... İkisinin hayatı bir avluda buluştu.Biri olacakları mecburiyetle gönülsüz kabul ederken , diğeri hırsla öfkeyle intikam ateşiyle kabul etti. Yenilen Adamdı, kazanan Kad...