~21.Bölüm~

4.8K 192 210
                                    

Merhaba arkadaşlar 😊
İyi Okumalar 😇
Oy Vermeyi unutmayın 😇
🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹

~YAZARDAN ~
Genç kadın karşısında kendisinden özür dileyen adama baka kalmıştı. Karşında gözlerine dikkatle bakan adama öyle dikkatli bakıyordu ki  genç kadın kendini kaptırmamak için gözlerini çekmek zorunda kalıyordu gözlerinden  etkilenmemek elde değildi. Genç kadın kafasını eymesiyle kocasıyla arasındaki yakınlığı farketmişti o yüzden kendini anlatmak isteyen gözleri bu kadar yakından izleye bilmişti. Hatasını anlamıştı kocası hatta tatlı tatlı özür dilemişti üstelik inatçı keçi demişti fakat genç kadın buna takılmamıştı. Takıldığı tek konu şuan belinden tutan kocasıydı, daha dün ve sabah kalbini kırmıştı şimdi ne çabuk akılanmıştıda gelmişti. Bunu sormak istiyordu ne değişti demek istiyordu. Çünkü genç kadın saatlerce derdini anlatıp ağlamıştı. Kocasının kalbinin başka birinde olmasını düşünmekten alı koyamamıştı. Hele o gider ayak dediği cümleler aklından çıkmıyordu."Sevdim! Hemde herkesi yok sayıp tek onu sevdim!"  işte  cümleler genç kadına binlerce kez dua ettirmişti. "Allahım Nolur benden önce olsun!" diye tekrarlayıp durmuştu. Çünkü sevenleri ayırmanın ne kadar kötü  bir şey olduğunu kendiside biliyordu.

Genç adam hala kendisine cevap vermeyen karısıyla inadının tuttuğunu anlamıştı. Gözlerini gözlerinden kaçıran karısıyla gülümsemişti. Çünkü karısının yanakları al al olmaya başlamıştı. Bu hoşuna giden genç adam  karısını daha çok utandırmak için belindeki ellerini karısının kalçasına indirip arkasındaki tezgaha yasladı. Yerde olan gözlerini kocasına çeviren genç kadın bu yakınlıktan heycanlanmaya başlamıştı. Genç adam hiç kendini bozmadan karısının gözlerine bakıyordu ayrıca bu yakınlığı kendi oluşturmakla kalmayıp içinde ki kıpırtıyıda kendi oluşturmuştu. Evet genç adamın içinde kırıptı vardı çünkü kollarının arasındaki beden onu heycanlandırıyordu. Karısına daha çok yaklaşıp iyice kendisi ve tezgah arasında sıkıştırmıştı. Nefsini karısının yüzüne değicek şekilde konuştu.

Ö:Bir cevap vermedin!

Demişti. Çünkü bir cevap bekliyordu. İnatçı karısının kendisini affetmesini bekliyordu. İlk kez özür ve af dilemişti ve bunu genç adam da farketmişti fakat şu vardı ki karısı ezberini bozuyordu, şuan bozduğu gibi.

Genç kadın ellerini kocasının karnına koyup itti. Genç adam elleri karısının kalçasından kayıp  boşluğa düşmüştü sanki ellerini gereksiz hissetmişti yerinden kopmuş gibi. Genç kadın itmişti çünkü affetmicekti ne kadar içi affet desede kocasını süründürmek istiyordu ayrıca Tahir Ağa kolay affetme demişti. Güçsüz çıkan sesiyle konuştu.

Z:Şey.. Ben. K.. Kek yapıcaktım yani akşama yetiştirmem lazım.

Diyip kocasının birşey demesini beklemeden hızla arkası dönüp eline çıpmacı alıp keki çırpmaya başladı. Karısının bu halini gören genç adam şaşırsada bu telaşlı hali hoşuna gitmişti. Artık anlamıştı karısı çok inatçıydı ve kolay affetmicekti ama oda vazgeçmicekti. Çünkü Ömer KERVANCIOĞLU bu zamana kadar verdiği sözleri tutmuştu ve tutucaktı,  kendisine affettircem  diye söz vermişti. Genç kadın ne kadar inatçı olucaksa genç adam ondanda inatçı olucaktı gerekirse karısının inadını kırıcaktı.

Genç kadın arkasındaki kocasını unutmaya çalışarak keki sertçe çırpıyordu. Tabi genç adam rahat durmayıp karısının daha çok utanması için çabalıyordu. Tek elini karsısının  belinden geçirip vücudunu kendine yasladı tabi karısından bir haberdi. Genç kadının al olan yanakları alev olmuş yanıyordu. Tepkisizce duruyordu. Genç adam karısının kulağına yaklaşıp konuştu.

ADINI SEN KOY (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin