~47.Bölüm~

2.8K 121 56
                                    

SEZON FİNALİNE SON 3 📣

~Yazardan~

Her  adam sevdiği kadın hakkında konuşulmasını istemez!

İşte Ömer'de onlardan biriydi.
O kahkahalarla ve  gülüşmelerle  şanlanan sofranın yerini Yener'in acı çığlıkları doldurmuştu. Genç adam damarına basan sözleri işitmesiyle Yener'e kafayı atmıştı. Yener gelen darbe ile sedelenip yerle buluşmuştu. Yemek odasında  kadınlardan duyulan çığlık, erkeklerdense ayırmaya yeltenen hareketlere dolmuştu. Yener sızlayan ve kanayan burnunu tutarak acı nidalarını döküyordu.

Ömer:Bırak lan! Bırak öldürücem bu şerefsizi!

Kerem, abisinin kollarını arkasında birleştirip var olan gücüyle tutmak için cebelleşiyordu. Gözü dönmüş bir adam artık ne kadar tutabilir orası muamma. Zehra ortamın  verdiği korkuyla gözyaşlarını çisil çisil döküyordu.

Tahir:Yeter! Kesin şu kargaşayı!

Tahir Ağa'nın gürlemesiyle  herkes suspus olmuştu.

Ömer:Bana bak lan! Karım hakkında konuşursan seni öldürürüm Yener! Yıllar önce yapmadığımı bana şimdi yaptırma!

Genç adamın  son uyarıları   yerde sızlayan Yener'i etkilememişti.
Yener burnundan akan kanı elinin tersiyle silip, sedeleyerek ayağa kalktı.
Kendince gülüp alayla karış olan bakışlarını Ömer'e sabitledi.

Yener: O günde yapamadın bugünde yapamazsın Ömer, bunu sende biliyorsun!

Genç adam Yener'e karşı hamlede bulunmak için öne atılırken karısı arkasından çıkıp önüne geçmişti. Elini kocanın göğsüne koydu ve sakinleşmesi için gözlerine baktı. Fakat o bal rengi gözler sinirle koyulaşmış ve hedefinden başka bir yere bakmıyordu. Karısının üzüntüden kızaran kahvelerini görmüyordu. Oysa o gözlere bir kere baksa  bütün siniri gidicekti. Korkudan titreyen  bakışları bir görse karısının yanında böyle birşey yaptığı için pişman olucaktı. Ama öfkesi  ve en değerli varlığa edilen laf  gözünü kör etmişti.

Tahir:Yeter bu kadar!  Koray çıkar şunu dışarı!

Koray babasından aldığı emirle, Yener'i kolundan tutup yaka paça dışaro çıkardı. Tabi bunu yaparken Yener rahat durmayıp gider ayak Ömer'i sinir edicek kelimeleri sarf etmişti.

Yener: Tekrar Görüşmek Üzere Zehra.

Zehra daha Yener'den işitliklerini algılayamazken Ömer'in Kerem'in kollarından kurtulup Yener'in peşine gittiği görmüştü.
Ömer avuladan çıkmak üzere olan Yener'in peşine düşerek önüne ilk gelen korumanın belindeki silahı almıştı. Hiç beklemeden arabasına binmeye yeltenen Yener'e doğrulttu.

Ömer:Yener!

Yener kanayan burnu ile ilgilenmeyi kesip kendisine tutulan namlu ile karşı karşıya geldi. Karşısında  öfkesinden deliye dönen adama baktı.

Ömer:Sana karım hakkında konuşma dedim!

Hiçbir tereddütü yoktu genç adamın. En değerli varlığına  göz dikmişti bu karşısındaki şerefsiz.

Yener:Blörf yapma Ömer!

Genç adam duydukları ile elindeki silahı havaya tutup bir el sıktı. Bu demekti ki şakam yok. İçeriden olan bütün ev ahalisi dışarı çıkmıştı.
Hepsi Yener'e doğrultulan silaha bakıyordu. O tekikte duran parmak her an tetiğe baskısını uygulamak için bekliyordu.

ADINI SEN KOY (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin