~51.Bölüm~

1K 52 19
                                    

Ömer: Bize yolu göster bakalım!

Adamı önüme katıp içeri ilerledim. Geçtiğimiz  bi uzun kolidor sonunda işitmek istediğim sesi duymuştum. Yener'in sesiydi.. Ardıma dönüp  Demir'e komut verdim.  Önümdeki adamı içeri doğru itmemle  sendeleyerek ayakta durmaya çalıştı. Yener'in dikkatini çekmiş olmalıydı ki ses kesilmişti. Ardından hemen içeri  girdim.

Ömer: Selamın aleyküm!

İçerideki butun bakışlar bana dönümüştü. Gözlerim kisa bir süreliğine Zehra'yı aradı fakat burda değildi. Yener beni  görmesiyle  oturduğu yerinde toparlanarak  ayağa kalktı.  Ardındaki bize silah dogrultmuş olan korumalı eşliğinde bana doğru geldi. Aynı şekilde bende . Elimdeki silahı belime yerleştirip hızlı adımlarımı atarak  Yener'e var gücümle  yumruğumu geçirdim. Aldığı darbeyle yeri boylarken korumalar atağa geçmeye çalışmıştı fakat Demir ve diğerleri onlardan önce davranıp durdurmuştu.

Ömer: Seni öldürücem
!
Yerde yatan Yener'e  Zehra'ya yaptığı gibi var gücümle karınına tekmeyi geçirdim. Acıyla yerinde kıvranması gerekirken aksine  gülüyordu. Sinirlerimi iyice bozarken  yakasından tutup ayağa kaldırdım
.
Ömer: Nerde lan Zehra, nerde?

Hala yüzüme bakarak gülüyordu. Tekrardan bir yumruk için ayrılmıştım ki  konuşmaya yeltendi.

Yener; Ne bu şiddet ne bu celal Ömercik.

Diyerek beni ittirip kendinden uzaklaştırdı
.
Ömer:Bana bak lan ona veridiğin acının mislini yaşatıcam sana!

Yener: Onu öldürdükten sonra gücün olursa tabi !

Ömer : Ecelin benim elimde , ona daha fazla zarar vermeden  nerde söyle ölümün hafiflesin!

Yener dediklerime gülüp , işaret parmağını dudaklarına götürdü.
Yener: Hişt! Yukarı bak!
Dudaklarında olan parmağını istediği yöne bakmam için çevirdi.Bakışlarım takip etmişti.
 
Zehra'm..

Zehra eli kolu bağlı , ağızı kapalı fabrikanın bir kaç kat yukarısındaydı.  Gözleri gözlerimle buluşmasıyla o bir damla göz yaşı düşmüştü. Yaninda yine o yüzü kapalı kadın vardı ve elindeki silahı Zehra'nın kafasına tutmuştu.

Yener: Yerinde olsam uslu dururdum , karının zarar görmesini istemiyorsan ,tabi!

Zehra'mın gözlerinden gözlerimi çekip Yener'in yakasına yapıştım.

Ömer: Ona dokunma lan senin sorunun benle!

Yener'in yakasındaki ellerimi itip karşılık verdi.

Yener: Sevdiklerinle ,hepsini alıcam gözünün önünde.  Elif'in yaptığı gibi.

Ömer: Bumu lan senin adamlığın , kardeşinin yanında olsaydın şuan hayatta olurdu.

Yener: O hayata tutunmaya çalıştı lan. Sana tutunmaya çalıştı.

Ömer: Elif Benim yüzümden ölmedi . Sen o kadar ağalığa taktın ki kardeşinin bir psikopat olduğunu görmedin. Deliydi lan deli. Takıntılıydı , hap kullanıyordu.

Yener: Bu yalanlarına zamanında kimse inanmadı şimdide, inanmıcam. Elif seni sevdiği için öldü. Şimdide karın seni sevdiği icin ölücek.

Ömer: İnatla yalan dediğiniz doğrular. Yatağıma zorla girmeside mi yalandı lan . Sen bastın bizi  ,benim sahroş halimden yararlanmaya çalıştı. Üstelik ben hatırlamıyorken sen bunu biliyordun. Öğrenmicem sandın demi.

Yener'in dediklerimle  yüzü renk atmıştı. Hapçı psikopat kardeşi  yüzünden ölümü bana kalmıştı.  Sebebi neydi sevgisine karşılık vermedim diye.

ADINI SEN KOY (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin