Merhaba arkadaşlar özür dilerim bölümleri geç yazdığım için 😇 Bölümü aslında dün atıcam tı fakat wattpad'de sorun oldu bugün bir arkadaşım çözdu sağolsun 🤗
O zaman iyi Okumalar 🤗
Oy Vermeyi Unutmayın Lütfen 🙏
🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸 🔸
~Yazardan~
İki silahtan tek ses çıkar mı?. Koca Orman tek ses yankılanmıştı. O tiz sesten geriye kalan kanan iki çift göz, yığılan beden ve bir haykırış kalmıştı.Nih:Zehraaa!
Nihat yere yığılan kardeşinin bedeniyle kanı çekilmiş gibi yüzü bembeyaz olmuştu. En son gördüğü Ömer'in Zehra'ya silah çekmesi ve silahın patlamasıydı. Fakat herşey Nihat'ın gördüğü gibi değildi. Nihat yerde yatan kardeşine bakarken, bir beden yere daha yığılmıştı. Bu beden asıl yığılması gereken bedendi. Demiştik ya Ömer dediğini yaptı diye. İşte Ömer Barış'ı vurmuştu. Zehra' nın kendisine koşmasıyla Barış Zehra'nın arkasında kaldığı için Ömer hedefini alıp vurmuştu.
Barış omzunun kalbine yakın olan yerden vurulmasıyla yere yığılmıştı. Ömer karşısında acıdan kıvranan adama zevkle bakmıştı. Bu Ömer için yetmemiş fakat şuanlık önceliği karısıydı. Elindeki silahını yere atıp yerde yatan karısına koştu.
Ö:Zehra.... Zehra aç gözlerini güzelim!
Saçlarını okşayıp uyanması için seseniyordu. Karısını vurmadığına emindi çünkü hedefine Zehra uzaktı. Zaten karısına korkudan bayılmıştı.
Ömer yanına gelen Nihatla gözlerini karısından alıp Nihat'a baktı.Nih:Naptın lan sen!
Ö:Bişeyi yok korkudan bayıldı. Acele et hastaneye götürelim!
Ömer karısını kucağına alıcaktı ki kendisini öfkelendiren o sesini duydu.
Bar:Zehra benim!
Demişti zor çıkan sesiyle. Bu adam eceline susamıştı. Yada kalbinin üstüne yediği kurşun yetmemişti. Ömer öfkesine yenik düşüp yarım bıraktığı işine yapmak için Barış'ı yanına gidip yarasına ayağı ile bastırdı. Ormanda Barış' İn acı çığlıkları yankılanırken Ömer yaptığı işten zevk alıyordu. Barış'ın yakasından hafif tutup doğrulttu yüzünü yüzüne yaklaştırdı.
Ö:Benim olanı ağzına alırsan o kurşunu beyninde patlatırım!
Diyip tüm gücüyle Barış'ın yarasına yumruğunu geçirmişti. Barış daha fazla dayanamayıp bayılmıştı. Ömer'in yaptığı hareketten sonra Ormanı polisler basmıştı. İyide Polis nerden biliyordu ki?
Polislerden biri Ömer'in yanına gelip kollarını tutup arkasına çekmişti. Ağmirlerden Murat Ömer'in karşısına geçmişti.
Mur:Ömer Bey bunu yapmamalıydınız!
Diyip arkasındaki diğer polislerin yanına gidip Barış'ın ölüp ölmediğinden emin olmak için nabzına baktı. Bayılmıştı pislik.
Mur:Umarım ölmez Ömer Bey!
Ö:Gebersin!
Mur:Alalım arkadaşlar!
Diyip eliyle Ömer'i gösterimişti. Ömer karısına bakmadan hiç bir yere gidemezdi tabi bu yüzden hemen atağa geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADINI SEN KOY (TÖRE)
Fanfiction"BERDEL OLUCAK" Aşkı hiç tatmamış bir kadın , Aşkı acısıyla tatmış bir adam... İkisinin hayatı bir avluda buluştu.Biri olacakları mecburiyetle gönülsüz kabul ederken , diğeri hırsla öfkeyle intikam ateşiyle kabul etti. Yenilen Adamdı, kazanan Kad...