Merhaba arkadaşlar iyi Okumalar 😇
Oy Vermeyi unutmayın lütfen 😇
🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹~ÖMER~
Zehra'yı konağa bırakıp şirkete gitmiştim. Kerem acil demişti fakat şirkette normaldi acil olucak konu ne olabilirdi. Zaten Kerem'i şirkete gönderen aklıma ben. Adam hiç bi işten anlamıyorum. Tek bildiği canı ciğer olan bilgisayarı, tableti ve telefonu onlar olmazsa Kerem'in halini düşünemiyorum.Şirkete geldiğimde çalışanlara baş selamı verip odama gittim. Odaya girmemle küçük çaplı şok yaşamıştım. Kerem ayaklarını masama uzatmış elindeki dünyayı döndürürken bir yandan telefonuyla ilgileniyordu. Beni hala farketmemişti. Geldiğimi belli etmek için kapıyı hızla kapatmıştım. Kerem oturduğu yerde sıçrarken elindeki telefonu yere düşürmüştü.
Ker:Aa yavrum düştü!
Tövbe tövbe çekerek içeri giriyordum. Kerem yerden telefonunu alırken kafasını masaya vurmuştu. Kafasını ovuşturarak ayağa kalktı.
Ker:Oh çok şükür yavruma bişey olmamış.
Bana dönerek telefonu salladı.
Ker:Kafa mı yarabilirsin ama bebeğime dokunma!
Sinirle yanına gidip kafasına bir tane patlattım. Adamdaki rahatlığa bak!
Ö:Lan beni acil diye çağırıyorsun burda ayaklarını uzatmış keyif çatıyorsun!
Ker:Çünkü acildi zaten hallettik.
Ö:Konu neydi Kerem.
Ker:Bebeğimin gücü tükenmişti. Şarj aletim yoktu ama şimdi baya güçlendi bebeğim, yani sorun çözüldü!
Ö:Telefonun şarjı az diye beni çağırdın yani!
Ker:Onun bir adı var bambi. Lütfen telefon diyip onu sıradan yapma!Ellerimi saçlarımdan geçirip sabır diledim. Bu salak kardeşim beni sinir ediyordu. Bu yaptığını ben sana yedirmez miyim lan! Ellerimi Kerem'in boğzuna sarıp duvara yasladım.
Ö:Öldürcem lan seni!.. Bu sebepten dünyadan bir salak kurtulur.
Ker:A.. bi.. Bak.. Kur.. banın olam bambiyi.. Ben.. le beraber göm.
Ö:Ulan son nefesinde bile telefonu düşünüyor.Sinirle ellerimi boğzundan çektim. Ellerimi belime koyup karşımda öksüren Kerem'e baktım. Kıpkırmızı olmuştu. Raflardan birinden su alıp uzattım. Bi elimdeki suya birde bana baktı.
Ker:Kıyamadın dimi?
Ö:Ulan şimdi gebertcem!Sinirle sandalye mi çekip oturduğum. Boşu boşuna Zehra'yı bırakıp şirkete gelmiştim. Kerem öksürmeyi bırakıp karşımdaki uzun koltuklardan birine uzanıp telefonla oynamaya başlamıştı. Geldiğimde elide oynadığı küreyi alıp kafasına attım.
Ker:Ahh gitti numaralar!.. Abi napıyorsun ya az daha kızların numarasını unutucaktım!
Ö:Lan sen bu balık hafızanla neyi tuttunda kızların numarasını tutucan!
Ker:Ayıp ediyorsun abi kız dedim mi aklıma kazırım.
Ö:Ulan senden adam olcakta görücez!
Ker:Güzel espriydi.Diyip odada çıkmıştı. Kerem'in gitmesiyle ilk defa şirkette sıkıldığımı hissetmiştim. Etrafa bakıp dururken masadaki telefonu alıp sert bi kahve söyledim.
Canım kenarında kahve mi içerken! Aklım Zehra'daydı. Öyle aceleyle bırakıp gitmiştim. Leyla gidiyor diye üzülmüştü zaten. Ayrıca ben niye burda bekliyorum ki zaten salak Kerem yüzünden geldim. Elimdeki kahveyi kenara bırakıp şirketten çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADINI SEN KOY (TÖRE)
Fanfiction"BERDEL OLUCAK" Aşkı hiç tatmamış bir kadın , Aşkı acısıyla tatmış bir adam... İkisinin hayatı bir avluda buluştu.Biri olacakları mecburiyetle gönülsüz kabul ederken , diğeri hırsla öfkeyle intikam ateşiyle kabul etti. Yenilen Adamdı, kazanan Kad...