~24.Bölüm~

4.7K 183 83
                                    

Merhaba arkadaşlar nasılsınız? 🤗
Uzun bir süreden sonra burdayım özlediniz mi beni😂

Hadi bakalım kaldığımız yerden devam 🤗

Oy Vermeyi unutmayın lütfen 😇
İyi Okumalar 😇
🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹

~YAZARDAN ~
Ortaya bomba gibi düşen kesin ve net sözler var, bu sözler sofradaki herkesin üzerinde bir gerginlik yaratmış. Fakat Ömer'in üzerinde öfke yaratmıştı. Karşısında, ailesinin büyümemesi için uğraşan biri duruyordu. Bahşende Hanım'ın ne yapmaya çalıştığı biliyor ve anlıyordu Ömer. İşte büyük sorun buydu. Karısının ailesini ve karısını istemiyordu bu kadın. Ömer ne kadar sinirlerine hakim olmaya çalışsada başaramamış ve herkesi unutup yüksek sesle konuşmuştu.

Ö:Ağzından çıkanı kulağın duysun!

Ömerin keskin ve net sesi herkesin gerginliğini arttırmıştı. Tahir Ağa yerinde rahatsızca kırıpdadı ve konuştu.

Ta:Sen ne dersin ana!

Bah:Duydunuz bu ortaklık olmıcak ben istemiyorum!

Ömer'in siniri bu kelimelerle daha çok artmıştı. Dişlerinin arasından tıslıyarak konuştu.

Ö:Zaten size sormadık!

Kaya ailesi Ömer'in Bahşende Hanıma olan tepkisine şaşırmıştı. Sonuçta babannesiydi demi fakat kimse aralarındaki geçmişliği bilmiyordu. Ömer bir saniye olsun gözünü Bahşende Hanımdan ayırmıyordu. Tabi kendisine korkuyla bakan karısından haberi yoktu. Zehra Ömer'in her hareketini izliyor ve tetikte bekliyordu. Ömerden korkmuyor değildi fakat ailelerin yanında sorun olsun istemiyordu.

Bah:O zaman sormalısın!. Bu şirkette benimde hisselerim var ve ben bu ortaklığı istemiyorum, olmıcak!

Ömer sinirle, öfkeyle karışık gülmüştü.

Ö:Hisselerin var? Hani nerde göstersene!

Bahşende Hanım bir an duraksamıştı çünkü hisseleri göstericeği bir belge yoktu ve bu belge onun eline hiç geçmemişti. Bahşende Hanım yerinde bir huzursuzlaştı.

Ta:Ana bu ortaklık olacak daha fazla ortalığı karıştırma!

Bah:Olmayacak Tahir! Ahmed'in bana bıraktığı hisseleri böyle ucuz birşeyde harcansın istemiyorum!

İşte bu sözler Ömer'in patlama noktasıydı. Ömer oturduğu yerden hızla kalkmış onunla beraber Zehra'da kalkmıştı.

Ö:Senin  o ucuz dediğin benim  ailem. Ve sakın ailemi basit görme yoksa senin için hiç iyi olmaz! Bunuda aklına sok bu ortaklık olucak!

Keskin bir dille konuşup kendisine şaşkın bakan yüzlere döndü. Herkes bu tavırlara ve konuşmalara hayret ediyordu. İlk başta burda kadınlara zaten birşey sorulmazdı. Hatta söz hakkı dahi verilmezdi. Bahşende Hanım'ın böyle konulara karışmaması gerekiyordu. Ayrıca kaya ailesine "ucuz" kelimesini kullanmıştı. Bu Ömer'in deli olmasına yetmişti. Arkasına dahi bakmadan konağın arka bahçesine yürüdü. Arkasında bıraktığı şaşkın, kırgın ve bir o kadar sinirli kişiler vardı.  Zehra yaşadığı olaydan ve duyduğu sözlerden kendini zorda olsa ayırıp sinirle giden kocasının peşinden gitti.

ADINI SEN KOY (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin