~23.Bölüm~

5.4K 182 104
                                    

İyi Okumalar 😇
Oy Vermeyi unutmayın lütfen 😇
🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹

~ZEHRA ~
Çekinerek evet demiştim. Yoksa ona gülmeme kızmış mıydı? İyide bunda ne vardı ki! Ömer'in dediği ile şaşırdım.

Ö :Bir kere daha gülsene!

Z:Neden?

Ö:Çünkü buna ihtiyacım var.

Z:Anlamadım!

Gerçekten anlamamıştım. Neden gülmemi istediğini, neden ihtiyacı olduğunu anlamamıştım. Zaten ilk defa biri gülmemi istiyordu.

Ö:Boşver. Hadi sen gül!

Z:Gülmicem!

Ö:Neden?

Hemende suratı düşmüştü. Bana suratı asık bakıyordu.

Z:Çünkü sana bişey söylicem.

Ö:Söyle!

Ömer'in ciddi yüzünden gözlerimi alıp Mardin'e baktım. Ayaklarımın altındaki manzaraya tamamen dönüp derin nefes aldım. Gözlerimi kapatıp buz güzel havayı içime çektim. Gözlerimi açtıp konuştum. Şuan Ömer'in beni dikkatle izlediğine emindim.

Z:Öncelikle burası çok güzel. Ben ilk defa Mardin'nin bu kadar güzel olduğuna şahit oldum. Kim bilir burası gece nasıldır. Sana teşekkür ederim bu güzel manzara için.

Bakışlarımı manzaradan alıp Ömer'e döndüm bana öyle bir bakıyordu ki sanki hayaranmış gibi duruyordu. Ömer'sen bakışlarımı alıp tekrar manzaraya baktım. Bence artık affetme zamanıydı. Manzaraya bağırarak konuştum.

Z:Hey! Mardin ben bu yanımdaki koca adamı affettim. Söyle ona canını sıkmasın!

Diyip Ömer'e döndüm ve onun dediği gibi yüzüne bakıp güldüm. O hala bana öyle hayranımış gibi bakarken bana ona gülüyordum. Onun da bana gülmesiyle gülğşünde takılı kaldım. Bu adam bu kadar güzel gülüyorken nasıl oluyorda bu adamın gülüşünü solduruyorlardı. Allah aşkına bu adam hep gülsün. Gülünce kısılan, yok olan yok mu ne kadar tatlı oluyor. Ömer'i böyle izlerken utanmıştım. Kafamı yere eydim. Ben ilk defa bir erkeğin gülüşünde takılı kalmıştım.

Karnımdan guruldama sesi gelince gözlerim kocaman açılmıştı. Ben açıkmıştım dimi Ömer bana açlığımı unuttutmuştu. Kafamı yavaştan kaldırıp Ömer'e baktım. Ama o bana gülüyordu!

Ö:Çok açız galiba!

Kaşlarını kaldırıp sormuştu. Galiba mı ben burda açtıktan bayılıcam o galiba diyor. Kafamı sallayıp konuştum.

Z:Çok acıktım.

Dememle Ömer elimdene tutmuştu.

Ö:Hadi gidiyoruz.

O elimi çekiştirirken ben onu durdurdum.

Z:Nereye?

Ö:Bu günü karımla birlikte geçirmek istiyorum!

ADINI SEN KOY (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin