~Sezon Finaline Son 5 Bölüm~
~ZEHRA ~
Mutfakta biriken bulaşıkları sudan geçirip bulaşık makinesine yerleştiriyordum. Hediye abla ne kadar yapmamamı söylemiş olsada, onu dinlemeyip yardım etmiştim. Son tabağıda yerleştirip ellerimi kurulmadım.Müzeyyen:İşin bitti mi kızım.
Zehra:Bitti anne.
Elimdeki bezi yerine yerleştirip anneme döndüm.
Müzeyyen:Eyi kızım bize iki kahve yapta seninle konuşucaklarım var.
Zehra:Tamam anne.
Müzeyyen:Avludayım kızım.
Diyerek annem mutfaktan çıkmıştı. Taminen ne konuşacağını biliyordum. O yüzden hızla kahveleri yapmaya başladım. Yapmış olduğum kahveleri tepsiye koyup avluya gittim. Annem Bahşende Hanım'la beraber avluda oturuyordu. Tepsideki kahvenin birini annemin önüne koyup diğer kahveyide kendi oturucağım yerin önüne koymuştum. Kendi kahvemi Bahşende Hanım'a verebilirdim fakat ben orta şekerli içiyordum ve kendisi acı kahve içiyordu.
Zehra:Bahşende Hanım sizede kahve yapayım mı?
Bahşende:Yok kızım sağ ol canım istemiyor.
Zehra:Peki.
Diyerek Bahşende Hanım bana karşı sergilediği sıcaklığının şaşkınlığı ile yerime oturdum. Bişeyler vardı bu kadında. Hadi hayırlısı.
Müzeyyen:Kızım naptın annenle konuştun mu?
Ve tahmin ettiğim konuydu. Annem bana Tahir babamın Kerem'e Sabah'ı uygun bulduğunu söylemişti. Başta ufak bir şaşkınlık yaşamış olsamda sonradan korkmuştum. Çünkü mardin bile Sabah ve Kerem'in birbirine nefretlerini görmüştü. Annemi bekletmeden cevapladım.
Zehra:Konuştum anne ama Sabah hala sorun çıkarıyormuş.
Ve anneme bahsetmemişn üzerinden iki gün geçti. Ben bu konuyu anneme anlatırken Sabah duymuş ve kıyameti koparmıştı. Tek Sabah olsa Kerem'de Ömer'den duyup kıyameti oparmıştı. Asıl olay ile Ömer bunu baştan biliyormuş bana söylememesine kızsamda sonradan 'vakit bulamadım ki güzelim' Diyerek gönlümü almıştı.
Müzeyyen:Kerem'de aynı, inatçı bunlar oysa nede güzel olurlar.
Diyerek kendi kendine yakınan anneme baktım. Sabah'ı gelini olarak çok istiyordu ve bunu karşı tarafa yani annemlere iletmişti. Hoş ki annemde Sabah'ı Kerem'e vermeyi istiyordu. Asıl sorun ise Sabah ve Kerem istemiyordu.
Kerem kendince ben evliliği kaldıramam derken, Sabah'da okuyorum diyip sızlanıyordu. Ki haklılardı.
Zehra:Ee onlarda bir yandan haklılar anne, Sabah okulunu bırakıp evlenicek biri değil. Ee Kerem'de sorumluluk alamam diyor.
Müzeyyen:Nasıl alamazmış, delirtmesini ben kızı alıcam gelin getircemde almıcak ben adama parçalarım.
Annemin içinden çıkan canavara bakıp gülmüştüm. Pamuk gibi kadını şu iki günde delirtmişlerdi.
Müzeyyen:Yok öyle ben gelinlerimi baş üstünde tutarım, oğlumu kenara atarım yinede gelinlerime laf ettirmem.
Kendince gaza gelen anneme baka kalmıştım. Ciddi ciddi şuan kendi gazına gelip harlanmıştı. Ama çok tatlı duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADINI SEN KOY (TÖRE)
Fanfiction"BERDEL OLUCAK" Aşkı hiç tatmamış bir kadın , Aşkı acısıyla tatmış bir adam... İkisinin hayatı bir avluda buluştu.Biri olacakları mecburiyetle gönülsüz kabul ederken , diğeri hırsla öfkeyle intikam ateşiyle kabul etti. Yenilen Adamdı, kazanan Kad...