(Meydaki fotoğraf olucak olan düğün gününe aittir.)
İyi Okumalar 😇
Oy Vermeyi unutmayın 😇
🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹~CANAN~
Bu zamana kadar yanlız olmanı bekledim zehra. Ama oldu hemde sen kendi ellerinle yaptın beni uğraştırmadığın için saol kuzen. Zehra Leylanın kulağına bişey diyip gittikten sonra bende adamlarıma mesaj attım. Onlarda zehranın peşinden gitti. Biz aşağıda beklerden Leylanın çantasını aldım ve zehraya avm'nin önünde olduğumuzu ve çabuk gel mesini yazdım ve mesajı sildim. Ben adamlardan haber beklerken mesaj geldi. Adamlarımda asansörü durdurmasını ve asansöre arızalı yazmasını söylemiştim ve oldu. İşte bu kadar kuş kafese girdi. Ben demiştim zehra ömer benim olucak demiştim. Ben hanım ağa olucam zehra sen hakkettin şekilde son nefesini vermişken ben hanım ağa olucam. Elveda kuzen~ÖMER ~
Alışverişi yaptıktan sonra gidiyorduk ki Zehra hanımın işi çıkmış. Gitti hala gelmedi. Avm önünde gezinirken aklıma gelenle durdum. Yoksa bu kız kaçtımı eğer ki öyle bişey yaptıysan olucaklara katlanıcaksın.Bir sinirle leylanın yanına gittim.Ö:Nerde kaldı bu.
L:ee şey.. Gelicek ömer bey
Ö:ara şunu gelsin
L: Tamam
"Leyla çantasından telefonunu çıkartıp zehrayı arar ama ulaşamaz."L:Ömer bey aradım ama ulaşamadım şarjı bitti galiba ama gelir şimdi
Ö:Şarjı bitti öyle mi... Bana bak eğer kaçtıysa sonuçlarına katlanıcak.
L:zehra...Zehra asla öyle bişey yapmaz o bu.. Bu evliliğe sırf ailesi için kabul etti. Bakın ömer...
" Leyla ömere cevap verirken sinirlenir. Ömer Leylanın sözünü keser."
Ö: Bana masal anlatma... Ve git zehrayı getir.~SABAH ~
Avm'nin önünde ablamı bekliyorduk. Bugün beklediğim gibi bir olay olmadı. Canan hep yanımızdaydı belkide vazgeçti. İnşallah vazgeçmiştir yoksa elimde kalıcak. Ama o odada konuştukları hiç vezgeçicek gibi durmuyordu. Hem bugün telefonda konuşuyordu. Neyse çıkar kokusu yakında. Düşüncelerimden Leyla ablanın çekiştirmesiyle ayrıldım.
L:Sabah... zehra yok
Sab:Ne! Leyla abla sen ne diyorsun.Hayır olmaz canan arkamı döndüğümde canan annemlerin yanındaydı. O zaman
Sab:Tabi ya
L:sabah ne diyorsun.Leyla ablamın kolunu tutum kimsenin duymıcağı yere çektim. Ömer ağaya baktımda sinirden dört dönüyordu.
L:Sabah noldu söylesene.
"sabah telaşla konuşmuşlardır."
Sab:leyla abla canan yaptı o yaptı
L:sabah sakin ol ne oluyor ne yaptı canan
Sab:Bilmiyorum ama ablama bişey yapıcaktı bende o yüzden geldim zaten.. Leyla abla zehra ablamı bulmalıyız.
L:Tamam sakin ol önce... Hemen gittiğimiz mağzalara bakalım.Leyla ablamla asansöre giderken ömer ağa durdurdu.
Ö:Leyla zehra nerde
Sab:ben daha fazla bekleyememArkamda herkesi bırakıp önce asansör bastım ama gelmedi sonra merdivenlere koşarak çıktım. Leyla ablamın lavaboya gittiğini sötlemişti katlardaki lavaboya doğru giderken arkamdan seslenen Leyla ablaya döndüm yanında ömer vardı.
L:sabah ablan burda değildi
Sab:bak ablamı bulmayız o canan yaptı ya o bişey yaptı ablama"sabah ellerini saçlarından geçirip. Ömer ağaya döndü. "
O kız sırf senin yüzünden zarar verdi ablama.
Ö:Ne diyon sen zehraya noldu
L:Bilmiyoruz çünkü zehra yok.
Ö:zehra nereye gitti
L:şey... Zehra çantasını almak için bornoz takımı aldığımız yere gitmişti.
Ö:siz... Siz bana yalan mı söylediniz." bağırmıştır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADINI SEN KOY (TÖRE)
Fanfiction"BERDEL OLUCAK" Aşkı hiç tatmamış bir kadın , Aşkı acısıyla tatmış bir adam... İkisinin hayatı bir avluda buluştu.Biri olacakları mecburiyetle gönülsüz kabul ederken , diğeri hırsla öfkeyle intikam ateşiyle kabul etti. Yenilen Adamdı, kazanan Kad...