~20.Bölüm~

5.4K 204 174
                                    

Merhaba arkadaşlar 😊
Up uzun bir bölümle geldim.
Arkadaşlar hikayem 15 bin olmuş çok sevindim Herkese Sonsuz Teşekkürler 💕
İyi Okumalar 😇
Oy Vermeyi unutmayın lütfen 😇
🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹

~ZEHRA~
Güzel uykumdan uyanmamak için gözlerimi açmak istemiyordum. Burnuma dolan erkeksi kokuyla gözlerimi açtım. Bu koku Ömer'in kokusuydu. Yerimde hiç kıpırdamadan dururken belimde hissettiğim elle gözlerim daha çok açılmıştı. Ömer'in omzunda yatıyordum, iyide ben onu koltuğa göndermiştim. Gıcık işte yine girmiş yatağa kıyamamıştır vücduna. Belimdeki parmakların sırtıma cıktığını hissettim. Hafiften sırtımı okşuyordu. Şuan geri çekilirdim fakat ben uyurken ne yaptığını merak ettim. Ömer'in konuşmasıyla uyandığımı anlamasın diye gözlerimi kapattım.

Ö:Ne çok uyuyor!

Alla alla! Neden acaba beni önce hastanelere düşür sonra çok uyuyor. Gıcık nolucak. Sinir etti beni! Ayrıca ben ne duruyorum ki hala! Gözlerimi açıp kalkıcakken Ömer tekrar konuştu.

Ö:Eğer uyanırsa napar!... Babam.. Kaç gün oturamam acaba!. Bunu bile bile yaktım kendimi.. Acaba bırakıp kaçsam mı!.. Yandın Ömer! Bu inatçı keçiyle yandın.

Ömer'in  kendi kendine konuşmasıyla gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Ama sondaki inatçı kedi demesi sinir etmişti. Göstericem ben sana inatçı keçiyi. Ben demedim mi  yediricem bu sözleri diye sürün Ömer KERVANCIOĞLU. Ömer'in göğsünde yatmayı bırakıp. Ömer'e sırtımı dönüp koluna yattım. O hala uyduğumu sanıyordu. Ömer'in geniş elini tuttum. Kusara bakma Ömer Ağa sen bunu hakkettin. Önce sinsi bakışımı atıp  kolunu ısırdım. Ben Ömer'in kolunu ısırırken O bağırıyordu.

Ö:Aaaaaaa!!...Zehraaaa... Zehra bırak!

İyice ısırdıktan sonra bıraktım. Ömer yatakta dizleyip ısırdığım kolunu üflüyordu. Benim ise kaçmam gerekirken gülmekten karnıma ağrılar girmişti. Ben Ömer'e gülerken  kolunu üflmeyi bırakıp bana bakıyordu. Ama ne bakıştı o öyle burnundan soluyordu resmen. Yüzümdeki gülümseme yerine ciddiyet almıştı. Ömer dizlerinin üzerinde bana doğru gelirken. Yatmayı bırakıp yatağın başına doğru yükselmeye başladım. Ömer belimden tutup ani bir hareketle beni altına almıştı. Ellerimi başımın yanında tutmuştu. Gözleri öyle kötü bakıyordu ki yatağa iyice sinmiştim.

Ö:Bittin lan sen!

Z:Ö.. Ömer!

Diyip kurtulmak için çırpınmıştım. Sanki elinde tutulan bir kuş gibi çırpınıyordum.Şuan ki yakınlığımız nefesimi kesmişti. Ömer'in dahada yakınlaşmasıyla kurtulma çabama devam ettim.

Ö:Cık! Cık! Bu sefer kaçamazsın karıcım!.. Şimdi söyle bakalım neden ısırdın!
Z:Se.. Sen hakkettin bunu ayrıca.. Sende beni ısırmıştın... Ya kalk üstümden!
Ö:Hakkettim öyle mi.. Peki ben şimdi göstericem ben sana haketmeyi!

Diyip bana yaklaşmasıyla kapının açılma sesini duydum. Artık kimse teşekkür etmeliyim. Ömer üstümden bir milim kıpırdamadan kapıya baktı. Bende kafamı hafif yana çevirdip baktım. Gelen Alevdi. Tabiki teşekkür etmicem.Kapıda gözlerini kocaman açmış bakıyordu. Ömer üstümden kalkıp ayağa kalktı. Bende yatakta oturur pozisyonu aldım.

Ö:Hayırdır alev!
Al:Ben ses gelince ondan geldim!
Ö:Her sese gelmesen iyi olur alev!
Al:Senin bağırdığını duyunca!

ADINI SEN KOY (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin