~15.Bölüm~

4.8K 174 49
                                    

      Merhaba arkadaşlar upuzun bir bölümle geldim.
İyi Okumalar 😇
Oy Vermeyi unutmayın lütfen 😇
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

K

orku nedir? Korkunun tam  tanımı bilinmezdir.Neye nasıl veya ne şekil korkarsın bu kimi için belli olurken kimi için belli olmaz. Bilinmeyen bişey işte, kimi korkusunu anlar kimi anlamaz  aynı Ömer gibi.
Korktu genç adam ama bu ne korkusu onu bulamadı. Kaybetme, vicdan vb. şeyler dedimya bilinmiyor, adı koyulmuyor. Şöyle yapalım bu hikaye anlatsın "ADINI SEN KOY" olur mu?

Bir an hayat donmuştu genç adam için. Kimseler yoktu, sadece o ve yerde hareketsiz yatan genç kadın vardı. Gözlerini kırpamıyordu. Kırpmak istordu, gözlerini kapatıp açtığında yerde yatan karısı olmasın istiyordu.

~ÖMER ~
Zehra yerde hareketsiz yatıyordu. Koşarak yanına gittim. Defalarca seslendim fakat ses yoktu. Gözlerimi yüzünden çekip vücudunda gezdirdim. Bir yara veya kan varmı diye baktım fakat hiç bir yerinde yara veya kan yoktu. İşte buna şükrettim. Zehra'yı kucağıma aldığım gibi hızla odadan çıktım.Avluya doğru olan merdivenlerden inerken korumalara bağırıyodum.

Ö:Arabayı hazırlayın çabuk!

Sesimi ve kucağımda Zehra'yı gören korumalar hızla arabayı hazırmak için çıkmışlardı. Avluya indiğimde herkes sesimi duymuş olmalı ki ayaklanmışlardı. Hiç kimseyi görmüyordum. Hızla arabaya doğru giderken arabayı kullanmıcağımı anladığım için Kerem'e seslendim.

Kerem şörf koltuğuna oturdu ben ise Zehra'yı arkada koltuğa yarıp başını dizlerime aldım. Konaktan çıkarken arkamızda korkmuş kişileri bıraktımızı biliyordum. Hastaneye doğru giderken ellerimle Zehra'nın yüzündeki saçları geri çekiyor ve sesleniyordum.

Ö:Zehra aç gözlerini!
Ö:Zehra aç hadi!
Ö:Aç be kızım aç!

Sinirlenmeye başlamıştım. O kucağımda öyle sesiz ve hareketsiz yatması beni korkutuyordu. Ne olduğunu bilmiyorum. Allah kahretmesin ki bilmiyorum. Vücudunda bişey yoktu neden bayıldı. Kafamı Zehra'dan kaldırıp Kerem baktım dikiz aynasından arada bir arkasına bakıyordu.

Ö:Hızlı sür arabayı!
Ker:Tamam... Abi yengemin  neyi var neden baygın?
Ö:Bilmiyorum lan  bilmiyorum... Hızlı sür lan şu arabayı!

Hastaneye geldiğimizde sedye getirmelerini söyledim. Zehra'yı sedyeye yatırdık. Odaya girmeden önce doktor ne olduğunu söylemişti. Ve ben bilmiyordum. Doktor hiç bişey demeden odaya girmişti. Ellerimi saçımdan geçirdim. Odanın önünde bir oraya bir buraya gidiyordum. Kerem ise duvara yaslanmış bekliyordu.

Ö:Niye çıkmıyorlar yarım saat geçti lan!

Bağırdım. Kerem ise kafasını sağa sola sallarayarak bişey dememişti. Kenarda duran sandelyelere oturdum. Kollarımı dizlerime koyup ellerimi saçımın arasına geçirdim. Babamın sesini duymamla ayağa kalktım.

Ta:Ömer!.. Noldu gelinim nerde.
Ö:İçerde daha bişey demediler.
Müz:Ömer oğlum noldu neden böyle oldu Zehra!

Kalktığım sandalyeye geri oturdum. Geri yaslanıp kafamı duvara yasladım.
Bilmiyorum dercesine kafamı salladım.

Cev:Ömer yoksa Zehra... Hamile mi?

Halamın dedikleriyle gözlerimi kapattım. Aklıma kokusu geldi "Vanilya kokulu" diye geçirdim aklımdan. Ne hamilesi hala ben daha kokusunu yeni içime çektim. Oturduğumda yerden doğruldum ümit dolu gözlerle bana bakıyorlardı torun bekledikleri her türlü belliydi zaten. Şuan olumsuz bişey söylersem yanlış anlıcaklardı. En iyisi kısa kesmek diyip sustum.

ADINI SEN KOY (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin