~8.Bölüm~

4.7K 168 43
                                    

İyi Okumalar 😇
Oy Vermeyi unutmayın 😇

                       (SÜPRİZ 😂)

~ZEHRA ~

Ö:Sen çok güzelsin

Nefesinin yanağıma çarpmasıyla ürpermiştim. Güzel olduğumu söylüyordu. Az önce  bana hakaret eden adam şimdi çok güzelsin diyordu.Dengesizdi. Ömerin hala belimde olan elini biraz daha sıkmasıyla kendime gelmiştim. Kendini iyice bana çeken ömer yanağını yanağıma sürtüyordu. Sakallarının yanağıma  sürtmesiyle başımı yana çevirmiştim. Ellerimi ömerin karnına koyup itmek istediğimde ben ne olduğunu anlamadan yanağımı kokulu öpmüştü. Gözlerim kocaman açılmıştı. Belimi sıkan elini gevşettiğinde  sertçe ittmiştim.

Z:Sen naptığını sanıyorsun. Sakın bir daha bana dokunma SAKIN!

Sinirle bindallığı tutup  konağa gitmişim. Ben sinirle merdivenlerden çıkarken Leylayla merdivende çarpışmıştık. Çarpıştığıma bakmadan odaya gitmeye devam ettim. Sinirle odanın kapısını açıp içeri girdim. Başımda olan tacı hızla alıp yere attım.
Z:GERİZEKALI PİSLİK!!!

Bağırmıştım. O sinirle odaya gelen Leylayı bile farketmemiştim. Leyla yanıma gelip kolumu tutmuştu.

L:Zehra noldu

Yatağa geçip oturmuştum. Ellerimi saçıma geçirmiştim.Gözlerim dolmuştu. Ağlamaya başlamıştım. Leyla yanıma gelip oturmuştu.

L:Zehra noldu bak korkmaya başladım

Hıçkırıklarımın arasında konuşmuştum.

Z:Ben.. Çok.. Yoruldum Leyla
L:Zehra Noldu..
Z:BEN O ADAMLA ASLA EVLENMEM!

Sinirle ayağa kalkmıştım. Bana ve aileme hakaret eden adamla asla evlenmem asla.

L:Ne!... Zehra noluyor anlatırmısın
Z:Anlatıcak bişey yok Leyla yok.
L:Zehra.. Vazgeçersen ne olur biliyorsun demi... Hem..
Z :Leyla şu üstümdekilerden kurtulayım konuşalım.
L :Tamam

Leyla doğru söylüyordu eğer vazgeçersem... Söylemeye bile dilim varmıyor abimi kaybetmek ailemin acı çekmesi şu hayatta en son isteyeceğim şey bile değil. Daha fazla oyalanmadan dolabımda pjamalarımı alıp boyda giyindim. Odaya döndüğümde Leyla yatakta bağdaş kurmuş beni bekliyordu. Ayaklarımı süre süre yatağa gitmiştim. Bende Leyla gibi bağdaş kurmuştum. Kafamı eymiş ellerime oynarken ve düşünürken Leyla koluma vurup anlatmamı istedi. Leylaya olayı baştan sona kadar anlatmıştım. Anlatırken arada verdiği tepkiler ya şaşkınlık yada kızgınlıktı. Herşeyi anlatmıştım.

L:Oha ömer Kervancıoğlu öptü yani seni
Z:yok artık Leyla o kadar şeyden bunamı takıldın... Ayrıca şu adamı soy ismiyle söylemesen olmaz demi
L:Kızım ömerden bahsediyoruz sert ve dik adamdan tabiki öptüğüne takıldım... Bir kere adam cool soy ismiyle dahada cool oluyor.
Z:O sertse ben daha sertim Leyla ya adam bana hakaret etti hem o sahroş olduğu için öptü kendinde değildi yani
L:Acaba... Acaba sahroş muydu?
Z:Ne yani yalan mı yaptı... Ama ayakta zor duruyordu
L:Bilemicem artık orasını
Z:Hiç bişey farketmez Leyla sonuçta bana ve aileme hakaret etti.

ADINI SEN KOY (TÖRE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin