İyi Okumalar 😇
Oy Vermeyi unutmayın lütfen 😇 😇
🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹 🔹~YAZARDAN ~
Bir hafta daha geçmişti. Genç kadın en son Barış'ın telefonunu bir şekilde alıp kocasını aramıştı. Kocasının numarasını ezbere bilmiyordu fakat Barış'ın telefonunda kocası "Ömer KERVANCIOĞLU "olarak kayıtlıydı bu yüzden direk istediği kişiye ulaşabilmişti. Fakat nerde olduğunu söyliyemeden Barış'a yakalanmış birde üstüne tokat yemişti. Barış' ın attı tokattan sonra bir hafta daha geçmişti. Genç kadın atılan tokatta değildi tüyleri ürpeten kelimelerde takılı kalmıştı.~~Flaşback ~~
Bar:Zehra
Genç kadın kulağındaki telefonla arkasındaki Azrail'i ile dona kalmıştı. Barış artık onun için bir Azrail'di. Bir hafta sürekli kendisine seviyorum diyip durmuş kaçma çabalarına hep engel olmuştu. Üstelik tam şimdi kocasından yardım isterken yakalanmıştı. İçinden olsun dedi bir hafta kocasının sesini duymamıştı en azından kendisinin iyi olduğu göstermişti.
Kolunun sert tutulmasıyla elindeki telefon yere düşmüştü.
Bar:Lan sen nasıl ararsın!
Yüzüne doğru kusulan öfkeyle konuşamamıştı genç kadın. Kafasını hafif yere eğip yerdeki telefonun açık olup olmadığına baktı. Işığı yanan telefonla açık olduğunu anlamıştı. Aklında Barış'ı konuşturup kocasına yerini belli ettirmekteydi fakat düşündüğü gibi gitmemişti. Koluna yapılan sert baskıyla ağzından bir inleme çıktı.
Z:Bırak beni! Bırak!
Ne kadar kolunu çekmeye çalışırsa canı o kadar yanıyordu fakat umursamıyor kolunu kurtarmak istiyordu. Kolunun morardığı kesindi.
Hala kolunu kurtarmaya çalışırken kocasının bu sesleri duyduğundan emindi ama neden ses çıkarmıyordu. Neden bişey demiyor diye düşürken kocasının sesiyle çırpınmayı bıraktı.Ö: Bana bak şerefsiz ona dokunursan seni öldürürüm anladın mı?
Barış duyduğu sesle gözlerindeki öfke dahada kabarmıştı. Genç kadın adamın gözlerindeki öfkeden korkmuştu ama yinede kocasına seslenmeyi ihtimal etmemişti. Karşısındaki Azrail'i olsa bile!
Z:Ömer kurtar beni!
Diyerek tekrar çırpınmaya başlamıştı ki yüzüne inen sert tokatla yeri boylamıştı.
Bar:Ee yettin ama sen!
Odada yankılanan tokat sesiyle bir süre sesizlik olmuştu. Genç kadın yerde yanağına inen sert tokatın verdiği acıyla gözyaşını dökerken Barış'ın ona pişman bakan gözlerini görmüyordu. Odadaki sessizliği kocasının sesi bölmüştü.
Ö :Öldürücem seni şerefsiz!
Odadaki iki çift göz yerdeki telefona dönmüştü. Kocasının sözleri bir yemin edercesine odada yankılanmıştı. Barış yerdeki telefona adımlarını attığında genç kadın yerde sürünerek kendini bir köşe çekmişti. Sesini dahi çıkaramamış olacakları izlemişti.
Barış yerdeki telefonu alıp kulağına koydu. Arkasını dönüp yerdeki kadına gözlerini sabitleyip o keskin ve tüyleri ürperten kelimeleri söyledi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADINI SEN KOY (TÖRE)
Fanfiction"BERDEL OLUCAK" Aşkı hiç tatmamış bir kadın , Aşkı acısıyla tatmış bir adam... İkisinin hayatı bir avluda buluştu.Biri olacakları mecburiyetle gönülsüz kabul ederken , diğeri hırsla öfkeyle intikam ateşiyle kabul etti. Yenilen Adamdı, kazanan Kad...