TANITIM VİDEOSU 👇
Tanıtım videosu hakkında yorumları alalım 🙋
Oy Vermeyi Unutmayın 🙏
Bölüm arası yorumlae bekliyorum sizden 🙏
İyi Okumalar 😊
🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸~ÖMER~
Saatlerce şirkette biriken dosyalar için uğraşıyordum. Aldımız Antalya projesi için çalışmalarımıza başlamıştık. Odama sekreterden, sekreter girip çıkıyordu. Tabi her giren sekreter Kerem'le göz teması kurarak cilveleşiyordu. Kovulmak için geçerli bir sebep bence.Kerem ve Koray'da benimle beraber çalışıyor. Kerem karşı tarafın avukatlarını araştırıp, Demet'in yerini değiştirmek için uğraşıyordu. Koray ise bizim avukatları inceyip ve Demet'ten üstün bir avukat karşısına çıkarmak için uğraşıyordu. Gerçi Demet işinde çok iyiydi. Bir çok kazandığı ödülleri ve ünvanı vardı. Eminim ki onunla çalışmak isteyen bir çok şirket olmalı.
Ama gel gör ki Demet benim aldığım ihalenin şirketinde çalışıyordu.
Tesadüf mü DEĞİL....
Bana göre kesinlikle tesadüf değildi. Çünkü teklif edilen avukatlara karşı tarafta kimle çalışıcaklarını sunuyorlardı. Haliyle Demet'te bizim, Kervancıoğlu Holding ismini duymasıyla hemen kabul etmiş olmalıydı. Yoksa karşıma çıkmasının başka bir açıklaması olamazdı.
Önümdeki dosyadan gözlerimi ayırmışken, karşımda bir hırsa avukatları incelen Koray'a dikkati mi vermiştim. Kaç saattir elindeki kağıtlarla uğraşıyordu. Sonuç, yoktu.
Ömer:Daha fazla uğraşma Koray bulamıcaksın.
Kerem ve Koray uğraştıkları işlerini bırakıp bana bakmışlardı. İkisinin suratında birşey bulamadıkları anlaşılıyordu. Koltuğumda geri yaslanırken sıkıntıyla soludum.
Ömer:Demet işinde çok iyi. Ondan iyisini yok.
Koray kaç saattir baktığı kağıtlara danayanarak beni onaylamıştı.
Koray:Binlerce avukat var ve ben en çok tercih edilenlere bakmama rağmen ondan iyisi çıkmadı.
Kerem:Peki karşı tarafa Demet'i istemediğimizi söylesek.
Yaslandığım yerden doğrulurken Kerem'i cevapladım.
Ömer:Avukatlarına karışmaya hakkımız yok. Adamlar bizi en iyi şekilde karşılamak için, en iyi avukatını yani Demet'i öne sürdü.
Yerimden kalkıp odanın etrafında dolanmaya başladım. Bir çözüm bulmalıydım. Demet'in daha fazla ileri gitmesini engellicek bir çözüm.
Koray: Anlamadığım bir şey var karşı taraf o kadar iyi bir holding olmamasına rağmen Demet nasıl o şirketle anlaşma yapıyor. Demetin gözü hep yükseklerde değil miydi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADINI SEN KOY (TÖRE)
Fanfiction"BERDEL OLUCAK" Aşkı hiç tatmamış bir kadın , Aşkı acısıyla tatmış bir adam... İkisinin hayatı bir avluda buluştu.Biri olacakları mecburiyetle gönülsüz kabul ederken , diğeri hırsla öfkeyle intikam ateşiyle kabul etti. Yenilen Adamdı, kazanan Kad...