Şimdiden yeni yılınız kutlu olsun!!! Hayallerinizin gerçek olduğu, mutluluktan ağladığınız, sevildiğiniz, kısacası her şeyin gönlünüzce olduğu bir yıl olsun.
@memo6761 bu bölümü dana ithaf ediyorum. Yeni yılda uzun ve mutlu bir ömür sürmen dileği ile.Her zaman mutlu olun.😊😙😚😘😗
Kafası sıraya gömülü olan çocuk düşünüyordu. Acaba burada olmasa her şey nasıl olurdu. Belki arkadaşları ile daha çok zaman geçirirdi. Her ne kadar bazı dersleri birlikte olsa da yetmiyordu işte. Her akşam yalnızdı. Çoğu derste bu haldeydi. Elinde tüy kalemi kafası masada. Düşünürdü. Arkadaşı yoktu. Arkadaş olmak isteyenler vardı gerçi ama arkadaşları ile dalga geçen kimselerle arkadaşlık edemezdi. Mugglelara karşı önyargısı fazla olan kişilerle doluydu binasi. Draco her fırsatta onun ile uğraşıyordu. Tabi kendiside altta kalmıyordu ama ailesi ile de uğraşmıyordu. Draco'nun yaptığı gibi asla yapmazdı.
- Bay Potter!
Sert bağırış ile hızla ayağa fırladı. Gözlüklerini düzelterek sert bakışlı adama baktı. Kanca burnu ile gayet sertti.
- Efendim, efendim.
Harry zorla mırıldandı.
-Kendi binamdan puan kırmak istemiyorum Bay Potter. Ama sınırları zorluyorsunuz. Madem dersimde uyuyacak kadar iyi biliyorsunuz konuları buyurun gelin ve yapın.Harry tüm bakışları kendine toplamıştı. Hufflepuff ve Slytherin ona dönmüştü. Hemen çaprazında oturan Hufflepuff bir kız, adı Marry'di sanırım, ona iyi şanslar dinlemişti. Evet şansa ihtiyacı vardı. Snape'nin yanına gitti.
- Konumuz Unutkanlık İksiri. Buyrun yapın.Snape bilmişçe kenara çekildi. Harry önündeki malzemelere baktı. Kaynayan bir kazan ve masadaki binbir çeşit iksir şişesi. Harry alayla karışık sordu:
- Talimatları verecek misiniz, Profesör- Bu kadar iyi biliyorsanız ihtiyaç yok değil mi?
- Evet, ihtiyaç yok.
Harry iksirlerin içinden artık ezbere bildiği şişeleri aldı. Meyan köklerini ve fasulya sapını kopardı. Elleri artık pratikleşmişti. Bu iksiri küçükken Sirius'u kandırmak için kullanırdı. Remus ona öğretmişti. Hem de yaparken fazlası ile eğlenirdi.
Kazanda kaynayan sıvıya tekrara baktı. Koyu mavi bir hâl almıştı. Elindeki son şişeyide döktü. Bir anada fokurdayarak açık maviye döndü.
- 3 sola 1 sağa. Hazır efendim.Harry kazanın yanına geçti ve gururla gülümsedi.
Snape ilk Harry'e ardından iksire baktı. Iksirin başına geçerek kıvamını kontrol etti. Pek memnun değil gibiydi. Ama anlaşılan iksir mukemmel olduğundan memnun değildi.
- Anlaşılan Bay Potter bu konuda yetenekli.
Çocuğa sert bir bakış attı. Ders bitiminde tüm sınıf dışarı çıktı. Ama Harry Snape sayesinde kaldı.
- Potter seni tebrik ederim.
Acı çeker gibiydi. Bir Potter'ı övmek zordu.
- iksir konusunda yeteneklisin. Ama bir daha uyursan cezaya kalirsin. 2 hafta.
Harry kurtulmanın verdiği rahatlıkla konuştu.
- Evet iksir yapmayı severim. Anneme çekmişim.
Selam vererek çıktı.
Arkasında Severus Snape'yi bırakarak...............................
Akşam yemeğinde bile okuyan kız arkadaşlarının dikkatini çekmişti. Ron yanında Neville. Ve Slytherin masasına bu gün oturmayan onun yerine arkadaşlarının yanına gelen Harry.
- Ödeğler olduğunu biliyoyum. Ama burada okuğmak zorunda mı?
Ron dili döndüğünce yakındı. Iki arkadaşı hak verdi ama kız oralı değildi.- Bu arada Harry Ginny sana mektup yazdı.
Neville Ron'un yerine söyledi.- Aaa biliyorum. Bu sabah elime ulaştı.
- Biliğomusunuz Ginny Harry'e yazıyor, Fred ve George'ye yazıyor. Ama bana yazmıyor. Saçma ya!
- Ahhh ne yapalım abi! Kız kardeşin benim ile iyi anlaşıyor. Bak hatta bu atkıyı bana o gönderdi.
Boynundaki Slytherin atkısının yerine gelen kızıl ve yeşil çizgili atkıya arkadaşları ilk kez dikkat ediyordu. Gayet güzel yapılmıştı ve güzel duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Bir Hikaye- Harry Potter
FanfictionJ.K Rowling 'in harika dünyasını biraz değiştiriyoruz. Ölümle karşı karşıya gelen karakterler bu sefer daha şanslı olacak. Harry'nin yaşadıklarını bir de benden dinleyin. Sirius'un ve Remus'un elinde büyüyen Harry farklı biri olacak. Bizim tanıdı...