34

1.8K 108 60
                                    

NOT: Bölüm kalp çarpıntısı yapabilir!

Yanındaki 3 arkadaşı ile sarmaş dolaş oturuyordu. Kabarık saçlı kız ve kızıl olan çocuğun iki yanına oturmuştu. Kabarık saçlı kız tekrardan oğlana baktı ve gülümsedi. Gözleri kızarmıştı.

-Professör Dumbledore'nin bize haber vermesi harika oldu. Eğer senin burada olduğunu bilip söylemeseydi onu asla affetmezdim.

Harry Hermione'ye gülümsedi ve elini kavradı.

-Sizleri o kadar özlemişim ki...

Ginny'e baktı. 15 yaşındaydı. Onları görmeyeli o kadar olmuştu ki...
Hatta Ginny'i tanıyamamıştı ilk başta. Hepsi o kadar değişmişti ki. Harry gittiğinde Hermione ve Ron ile aynı boydaydı. Şimdi Ron dan azıcık uzundu. Hermione'den ise baya uzundu. Ginny uzamıştı tabi ama o hep minyondu.
Hepsi olgunlaşmıştı. Ron'nun çelimsiz görüntüsü kaybolmuştu. Peltekliği ise baya azalmıştı.
Hermione o zeki ögrenci görüntüsünden kurtulmuştu. Saçları hâlâ kabarıktı ama...
Ginny...
Harry onu eskiden sevimli bulurdu. O kızıl kafasıyla kendilerine kafa tutardı. Boyuna bakmadan her işe atlardı. Şimdide huyu pek farklı değildi. Ama olgunlaşmıştı. Kızıl saçlarını yandan örmüştü. Çilleri her zamanki gibi belirgindi. Artık çelimsiz küçük bir kız değildi.

-Ne konuşuyorlar acaba?

Ron Snape'nin odasına giren yetişkinlere bakış attı. Kapı suratlarına kapanmıştı. Dumbledore nin odasında oturuyorlardı.
Harry gamsızca;

-Her halde beni öldürmeden Voldemort 'u öldürmenin yolunu düsünüyorlardır!

-Harry!!

Ginny yanındaki çocuğa sağlam bir dirsek atarak bağırdı.

-Şöyle konuşma yoksa seni pişman ederim!

Harry gülümsedi ve karnını ovdu.

-Zaten pişman ettin Gin!

Hermione kafasını salladı ve koltuktan kalktı. Odada volta atmaya başladı.

-Bu hortkuluk işi çığrından çıktı Harry! Bunun bir yolu olmalı!

-Evet abi! Biz öğrendiğimizden beri araştırıyoruz ve...

Harry Ron'un sözünü keserek sordu.

-Bir yol bulamadınız değil mi?

-Yani şey... bulamadık ama bulucaz Harry!

Harry kafasını salladı.

-Bakın herkes araştırıyor. Ama bir yol yok. Kabullenin. Ben kabullendim. Ve kendimi bu yolda feda etmeye hazırım. Ölmem gerekiyorsa ölürüm.

-Ama...

-Aması yok Gin! O canavarız ölmesi için her şeyi yaparım. Ama bırakın en azından Lily kurtulsun. Bari bunu yapayım.

Ron kafasını salladı ve ayakta dikilen Hermione'ye katıldı.

-Ne yapalım yani Harry! Seni ölmen için Kim Olduğunu Bilirsin'e mi götürelim?

-Şey... böyle söyleyince kötü duruyor ama....Evet istediğim şey bu. Lily'i kurtarıp o adamın ölmesini kolaylaştırmak.

-Bu çok tuhaf! Resmen seni ölüme yollamak...

Ron volta attı. Ve kapıdan hışımla çıktı. Hermione Ron'un arkasından bakakaldı.

-Ben gidip onu sakinleştiriyim!

Hermione kapıdan çıktı. Harry ve Ginny baş başa kalmıştı. İki iyi dost birbirine baktı. Ginny için her şey o kadar karmaşıktı ki...

-Gin beni anlıyorsun değil mi?

-Anlıyorum. Ama ölmen gerektiğini kabullenemiyorum!

Ginny kafasını istensizce salladı. Bunu asla kabullenemeyecekti. Harry kolunu Ginny'nin omuzuna sardı ve kendine çekti. Ginny kafasını yasladı.

-Biliyorum Gin. Ama sende araştırdın ve doğru olanın bu olduğunu biliyorsun. Hadi ama 16 harika yıl yaşadım.

-Harika?

-Harika tabi. Sizlerle tanıştım. Senle tanıştım.

Ginny gülerek;

-Lily ile tanıştın!

Harry güldü.

-Evet. Ve onu kurtaracağım.

-Harry, onu seviyorsun!

-Kimi? Lily mi? Tabi. O benim arkadaşım.

Ginny doğruldu. Harry'nin gözlerine baktı.

-Harry açık ol! Onu öyle sevmiyorsun.
Harry sen ona aşıksın!

Harry afallamıştı.

-Aşık mı? Ginny nerden çıktı? Değilim!

-Nerden mi çıktı? Ondan her bahsedişinde gozlerin ışıldıyor, süreklı gülümsüyorsun. Ona bir şey olacak diye aklın çıkıyor. Bu normal bir sevgi değil. Ben ve Neville, Thomas arasında olan arkadaşça bir sevgi değil Harry!
Ben anlarım. Sen ona aşıksın. Hem de baya bi...

Harry kafasını eydi ve en son utangaç bir gülümseme ile baktı.

-Bu seni rahatsız eder mi Gin! Ona aşık olmam yani?

-Ne? Rahatsızlık mı? Harry mutlu oldum. Sen bizden uzakta yanlızlıktan kuruyacaksın diye çok korktum. Hem güzel kız sanırım!

-Yanlızlıktan kurumak, ve ben. Asıl sen kuruyacaksın. Kimse yok mu? Duyduğuma göre baya popülermişsin GinGin!

-GinGin? Ohh peki başa döndük. Kimse yok! Ama evet takım da oynamak bana yaradı. Bir 5. Sınıfa göre pöpülerim. Hem konu ne ara bana geldi?

-Bilmem! Var ya seble konuşmayı özlemişim. Sevgili konularını bile konuşmak rahatlattı.

-Kabullendin yani? Aşıksın Lily'e?

-Sanırım. Ama ne fark eder ki! Onu kurtarınca ölmüş olacağım.

.....................

Bence kısa ama etkili bir bölüm oldu.

Bur dahaki bölüm de neler olacağını az çok kestirmişsinizdir bence.
Tahminleri alalım?

Bir de şu aşk mevzusunu açıklığa kavuşturdum şükür.
Benim içim rahat.
Sizin?

Farklı Bir Hikaye- Harry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin