36

1.8K 97 91
                                    

Bir an herkes saldırıya geçti. Hermione ve Ron kurtulmalarınim ardından ellerinden geldiğince savaştılar.  Voldemort güçlü olabilirdi, ama yanında Bellatrix , Lucius Malfoy ve tanımadıklari bir başka adam vardı.

Harry anında asasını kavradı ve gerileyerek olanlara baktı. Süpürgelerini atmış olan 5 kişi savaşıyordu.  Sirius kuzeni Bellatrix ile boy ölçüşüyordu. Remus ve Tonks tanımadıkları ölüm yiyene karşı sırt sırta vermişti. Kingsley Lucius Malfoyu almıştı.  Hem de büyük bir zevkle. Hermione ve Ron da Kingsleye yardım etmek amacıyla Lucius 'a lanet fırlatıp onu sıkıştırıyorlar .

-Orada öyle duracak mısın Potter!

Harry kendisine seslenen Snape'ye baktı. Adamın yüzündeki tuhaf gülümsemeyi gördü. Artık ölüm yiyen rolunden çıktığı için gözle görülür bir rahatlama vardı. Snape ile bakıştılar ve karşılarındaki Voldemort'a aynanda saldırdılar.

Voldemort havaya yükseldi ve iki tarafından gelen lanetleri engelledi. Harry'e bir lanet yolladı. Harry kalkanı ile dünyanın en kolay şeyi gibi engelledi. Snape bir lanet gönderdi. Voldemort bir yandan laneti bloke ederken bir yandan Harry'e saldırdı.

Harry yorulmuş olsa bile seri halde lanet atıp bloke ediyirdu. Diğerlerinin durumuna göz attı. Sirius hâlâ Bellatrix ile uğraşıyordu. Tanımadıkları ölüm yiyen yaralanmıştı ve yorulmuştu. Lucius ise sürekli savunma halindeydi.

Harry acı bir çığlık duydu. Bir an dikkati dağılarak arkasını döndü. Yere düşen Sirius'u ve onun önüne kalkan yapmaya gelen Hermione'niyi gördü. Harry Sirius'un yanına gidiyordu ki ayağında keskin bir acı hissederej yere çömeldi. Voldemort'un lanetlerinden biri isbet etmişti. Snape Harry'nin önüme geçti ve bir kalkan yaptı.

Voldemort:

-Yeter! Gidiyoruz! Hadi gelin, buradan ayrılıyoruz. Aha fazla bunun rezilliğini yaşayamam.

Voldemort havalandı ve Bellatrix, Lucius yanına geldi. Ama ölüm yiyen gelemiyordu. O ölüm yiyen Bellatrix ile savaşan Sirius'u arkasından vurmuştu. Savaşta her şey mübah olsa bile birini arkasından vurmak hainlikti. Bu onunla boy ölçüşemeyeceğini düşünüp hile yapmaktı.

Harry ölüm yiyene sadece bakıyordu. Ama ölüm yiyenin acı çektiği belliydi.

Voldemort adamına baktı. Sonra 2 adamı ile bir anda yok oldu. Remus Harry'nin yanına geldi.

-Harry bırak onu!

Ama Harry adama bakmaya devam etti. Adam nefes alamıyor gibiydi. Elleri ile buğazını tutuyor ve yalvarmaya çalışıyordu.
Snape bir an anladı.

-Bunu Harry yapıyor?
-Şükürler olsun anladın Severus, dedi Remus kızgınca.

Sirius hâlâ yerde yatıyordu. Bilinci yarı açıktı.  Hermione bir yandan onunla ilgilenirken bir yandan Harry 'e bakıyordu.

-Harry bırak yoksa onu öldüreceksin!

-O Sirius'u öldürecekti Remus! Hak ediyor.

-Ve sende onun gibi olmayı seçtin değil mi evlat. Bırak Harry. Bırakta onu sorgulayabilelim.

Harry kafasında tartıyor gibiydi. Ailesinden birini daha kaybetmeye lüzmu yoktu. Ama onun gibide olamazdı. Harry gözlerini kırptı ve arkasına döndü. Adam aniden rahatladı ve derin derin nefes aldı.

Remus geldi ve Harry sıkıca sardı.

-Afferin evlat, afferin.

Kingsley adamın ellerini bağladı. Onu uzun bir sorgulama bekliyordu. Voldemort ve planları hakkında ne biliyorsa anlatmalıydı.

Farklı Bir Hikaye- Harry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin