Özel Bölüm

2.2K 94 90
                                    

Kız kapının önünde durdu. Tekrar yanındaki adama baktı ve dudaklarını ısırarak kafasını salladı. Bunu yapamayacağını hissediyordu. Muggle yasaları daha yeni düzenlenmişti.  Ve bunu yapmak istiyorlarsa şimdi yapmalılardı.

-Harry yapamayacağım. Kalp kirizi geçirecekler.

Harry kıza sakin bir bakış attı.

-Lils, hayatım bunu büyütme.  Öldürecekleri biri varsa benim.

-Ben onların ölmesinden söz ediyorum Harry!

Kız elindeki yüzüğe tekrar baktı. Daha teklif edeli bir kaç saat olmuştu.  Ve mugglelerin evlilik gibi özel durumlar için büyü dünyasını öğrenmesi kanunu düzenleneli bir kaç hafta. Lily bir zamanlar işin içinde olduğundan bakanlık karışmamıştı. Ama savaşın üstünden 5 yıl geçmiş ve Harry 21 yaşına gelmişti. 1 saat öncede evlilik teklifi etmişti.

Lily ailesinin kapısına tekrar baktı. Harry'nin büyücü olduğunu açıklamak için iyi bir zamandı. Hem yüzük hem büyü konularını açacaklardı. Ailesi zaten Harry'i tanıyor ve kızlarının sevgilisi olarak seviyorlardı.

-Harry, ya kötü tepki verirlerse. Ya deli derlerse!

-Lils hadi ama. O zaman hafızalarını sileriz.

Lily göz devirdi.

-İçimi çok rahatlattın Jamy!

-Jamy nedir ya? Küçük bir oğlan çocuğu gibi hissettiriyor, Harry tiksintiyle geriledi.

-Ahh gerçekten mi? O zaman sana hep böyle derim Jamy'cik!

Lily Harry'nin yanağını sıktı.  Koskoca seherbaza yakışmıyor dedi kendi kendine. 3 yıldır seherbazdı. Lily bu sene ilk muggle şifacı olarak işe başlamıştı. Evet belki büyü yapamıyordu ama iksir ve bakım konusunda baya bir çalışmıştı. Bu konuda harikaydı ve şifacılık sınavlarını geçmişti. Bir çok kofti şifacı olunca pek yadırganmamıştı. Büyü dünyasında Harry'ninkine yakın küçük bir evi vardı. Harry Sirius'un evinden geçen yıl ayrılmıştı.

Lily kapıyı çaldı. Derin bir nefes aldı.
Kapıyı sarı saçları ile babası açtı. Lily babasının sarı buklelerini ve annesinin mavi gözlerini almıştı.

-Ooo hoş geldiniz!

Dedi adam. Harry Bay Prog'un elini sıktı ve Lily babasına sarıldı. İçeri geçtiler. Harry gergince gülümsedi. Lily bu işlerin içinde olduğu ve birebir gördüğü için inanma zorluğu yaşamamıştı. Ama hiç bilmeyen mugglelere bunu açıklamak o kadar zordu ki.

Lily eliyle yüzüğünü sakladı. Ilk yüzüğü sonra büyüyü söyleyeceklerdi. yanlarına geldi. Salona oturuldu ve havadan sudan konuşulmaya başladı.

-Anne size 2 haberimiz var, dedi Lily.

Annesi ve babası birbirine baktı. Sanki az çok 1'ini tahmin ediyor gibiydiler. Ama 2.'sini kesinlikle yanlış tahmin ediyorlardı.

-Tatlım 1ini sanırım anladım ama 2. Sini umarım yanlış anlamışımdır.

Harry ve Lily bakıştı. 2. tahminlerini anlamışlardı. Harry hemen araya girdi.

-2. tahmin kesinlikle yanlış efendim. Emin olun tahmin edemezsiniz. Ederseniz şaşırırım yani...

Lily Harry'e vurdu.  Harry ne manasında baktı ve derince nefes aldı.

-Harry bana evlilik teklifi etti, bende kabul ettim, diye patlattı Lily.

Hemen bir sarılma ve tebrik tufanı yaşandı. Harry birazdan verecekleri tepkilerin buna benzemesine dua etti. Ama biliyordu ki olmayacaktı. Prog ailesi neşeyle yerlerine oturdu.

Farklı Bir Hikaye- Harry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin