Not: Yeni Nesil adlı bir hikayem var. Bunu sevdiyseniz eminim ki onu da seversiniz. Harry Potter'in devamı niteliginde.
Harry'nin ağzından
Tek hissettiğim baş ağrısı. Ve sebepsizce tekrar ve tekrar gördüğüm rüya. Beni saran sıcak bir beden ve ardından yeşil bir ışık. Tekrar ve tekrar görüyorum. Aslında ne olduğunu biliyorum, bunu görmek beni ne kadar üzsede o bedenin beni sarması her şeye bedeldi.
Gözümü aramadım. Beyaz bir yataktaydım ve yine beyaz bir oda da. Burası Hogwarts değildi. Olamaz gözlerim yeniden ağırlaşıyor. Ve yine her şey karanlık.
Ohh merhaba dünya, yeniden gözlerimi araladım. Burası tek kişilik bir oda. Kapı açıldı. Ooo Sirius.
- Harry uyanmışsın.
Geldi ve bana nazikçe sarıldı. Ardından yüzümü elleri arasına aldı ve bana uzunca baktı. Gülümsüyordu ama bu hüzünle karışık bir gülümsemeydi.
- Ona ne oldu?
Usulca sordum. Kimi çok iyi anlamıştı.
- Şu anlık yok.
- Ölmedi mi?
- Harry gerçek bir bedeni bile yoktu. Şu anda sadece çok zayıf bir ruh. Ve bir beden arıyor.
Yaşadığını anladığım andaki gibi bir duygu hissettim. Onun ile karşı karşıya gelip onun güçlenmesini engellemiştim. O şimdi zayıf bir ruhtu.
- Peki ne zaman güçlenir Sirius?
Güçlenmemesini umuyordum aslında. Ama biliyordum ki eninde sonunda onun ile tekrar karşılaşacaktık.- Umarım güçlenmesi uzun yıllar alır Harry umarım.
Ne kadar zaman alırsa alsın ortada bir kehanet var. Ve ben onu bir daha gördüğümde sağ bırakmayacağım.
...............
Voldemort'un yeniden çöküşü gazetelere bomba gibi düşmüştü. Gelecek Postasının ilk sayfasında bu konu yer alırken arka sayfada Dumbledore'nin bu konu hakkındaki görüşleri vardı. Halk bunu her ne kadar bir çocuğun numarası olarak algılamak istese de Dumbledore'nin bunu kabul etmesi ve 1 sayfalık bir konuşma yapması bu kanıtları güçlendirmişti. Daha bebekken Kim Olduğunu Bilirsin Sen'i yenen çocuk bu sefer de engellemişti.
Kim Olduğunu Bilirsin Geri Mi Geldi?
Geçtiğimiz gün Hogwarts da yaşanan olaylar öğrenciler başta olmak üzere tüm büyü dünyasını sarstı.
Yılbaşı tatili için boşalan ve az öğrencinin bulunduğu Hogwarts da sıkandal bi olay meydana geldi.
Tüm dünyaya korku salan o ismin yeniden güçlenmiş olma olasılığı tüm herkesi etkisi altına aldı. Daha bebek iken onu alt eden çocuk ( şu anda 11 yaşında) yeniden onu yendi.
Harry James Potter adındaki 1. Sınıf Hogwarts öğrencisini tanımayan yok. Daha bi bebekken öldüren lanetten sağ çıktı ve Kim Olduğunu Bilisin Sen'i öldürdü. Ya da öldürmedi mi?
Hogwarts da diriltme taşını arayan kişi ( kim olduğunu biliyoruz) bir profesörün bedeninde saklanıyordu ve taşı almak için ondan yardım alıyordu. Bunu fark eden ve uzun zamandır o kişi hakkında rüyalar gören Harry Kames Potter bunu seherbaz olan vaftiz babasına bildirdi.
( Harry James Potter'ın ailesine onları 21. Sayfada okuyabilirsiniz)
Yanlarına aldıkları seherbaz grubu ile Hogwartsa gittiler. Harry James Potter taşı ele geçirdi. O kişi ile paylaştığı bedeni gören Harry Potter onun ile savaştı ve o kişi bedeni terk ederek zayıf bir ruh olarak kayıplara karıştı.Evet bu hikaye sanki zorlama gibi durabilir ama emin olun ki Hogwarts da hasar gözle görülür boyutta. Hem daha bebekken o kişiyi zayıflatan bir çocuk bu sefer onun ile savaşıp onu yeniden zayıflatamaz mı?
Bu olayların gerçek olmamasını isteriz ama bunu Albus Dumbledore'nin desteklemesi ve doğruluğunu kabul etmesi hepimizin aklını karıştırıyor. Ve güvenilir bir grup seherbaz da bu olayı destekliyor.
Neye inanacağınız size kalmış.
Albus Dumbledore'nin konuşmasını 18. Sayfadan okuyabilirsiniz.
Remus elindeki gazeteyi köşeye fırlattı. Elink saçlarından geçirdi ve onu izleyen yoldaşlık üyelerine döndü. Bugünlerde hepsi stresliydi zaten. Tonks usulca Remus'un yanına geldi:
- Kötü bir şey mi demişler?
Kafasını salladı Remus. Tonks hiç biri işaret vermeden sarıldı ona. Sıkıca sardı.
- Merak etme her şey düzelecek.
Bu kız kendisini iyi hissettiriyordu. O sarıldığı zaman her şey duruyordu. 20li yaşlardaki kız cıvıl cıvıl ve her zaman pozitifti. Ki bu zamanlarda en iyisi buydu. Ayrıldıkları zaman Sirius'un tuhaf bakışlarına maruz kaldı.
- Tamam artık başlayabilir miyiz?
Harry uyanmadan şu işi halledelim.
Sirius Harry uyanmadan konuşmaların bitmesini istiyordu. Olay üstünden 2 gün geçmişti. Ama Harry hâlâ ruhsal olarak yorgundu ve günün çoğunda uyuyordu.- Harry bunu nasıl atlatacak Aylak?
Sirius Remus'a sordu sıkkınca.
- Seherbazların beceremediği bir şeyi başardı Remus. Bence onun ile bir tatile çıkın. Hak etti.
Tonks pembe saçlarını karıştırırken konuya dahil oldu. Haklıydı da.
- Bence harika fikir.
Arkadan gelen Dumbledore konuya dahil oldu. Tüm yoldaşlık ayağa kalkarak selamladı yaşlı adamı.
- Sirius evladım Harry'i bir kaç gün okuldan muaf tutabilirim. Onu alın ve 1 kaç gün kafa dinleyin.
Iki adamında itiraz edecek bir durumu yoktu. Hatta seve seve kabul ettiler. 2-3 günlük bir tatil hepsine iyi gelecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Bir Hikaye- Harry Potter
FanfictionJ.K Rowling 'in harika dünyasını biraz değiştiriyoruz. Ölümle karşı karşıya gelen karakterler bu sefer daha şanslı olacak. Harry'nin yaşadıklarını bir de benden dinleyin. Sirius'un ve Remus'un elinde büyüyen Harry farklı biri olacak. Bizim tanıdı...