22

2.1K 136 21
                                    

Harry

Muggle tarafı konusunu açtıklarında afalladım. Yani eğitim konusunda tanıdıkları harika biri varmış ama...
Bilemiyorum. Sonuçta pek fazla büyü yapmama izin verilmeyecek ve arkadaşlarımdan da uzak olacağım. Hem bu Voldemort dan kaçmak gibi olur. Sadece 6 ay süreceğini söylüyorlar aslında. Kısa bir süre değil hem. Ayrıca Hogwarts dan bir süre ayrı kalacağım bir süre.

Bu saldırılar beni yordu. hem de tahmin edemeyeceğiniz kadar fazla yordu. Voldemort'un beni öldürmek istemesi bir trajedi gibi. Yani beni bebekken öldüremedi, iki kez daha denedi ama olmadı. hatta 1 kere kendi de denedi. Olmuyor Voldi! Kendini zorlama...

-Harry olumsuz bakma bu işe ne olur! İyiliğin için. Bir daha böyle korumasız kalmanı istemiyoruz.

Kafamı salladım.

- Bilmiyorum!

- Biliyorum her şey zor. Ama seni korumak bizim görevimiz Harry! İzin verde bunu yapalım!

Haklılardı. Belki de bu dünyadan uzak kalmak bana iyi gelecekti. Kendimi o burunsuza karşı savunabilirsem ber şey harika olurdu.

- Ama arkadaşlarım ile buluşmak isterim.

Teklifime karşı Sirius güldü.

- Evet yani?

Remus gülerek konuştu.

-Kabul dimi?

Sirius sordu. Ama yüzündeki ifadeden anladığı belliydi.

-Peki peki... O adama karşı gelebileceksem olur tabi...

Kabul ettim. Ve hemen toplanmaya başladık. Kabul etmemin tek nedeni vardı. Bu Kim Olduğunu bilirsineden saklanmak ya da gizlenmek değildi.
Güçlenmek ve onu yenmekti. Kehanet bunu söylüyordu.

Ikimizden biri ölene dek bi savaş bitmeyecekti. Ama onu bu şartlar da yenemezdim. Güçsüzdüm. Ailemin intikamını alacaktım...

...................................

Toplanmaya başlamışlardı. Remus muggle sokaklarında uygun bir ev ararken Harry ve Sirius eşyaları topluyordu. Bu ani gidişten kimsenin haberi yoktu. Dumbledore ve Tonks biliyordu bir tek. Zaten Tonks da yardım ediyordu. Harmione ve Ron'a en son söylemeyi uygun bulmuşlardı. Yaymak istemezlerdi.

Londra sokaklarında gezen Remus uygun bir ev bulmaya çalışıyordu. Gezdiği çoğu ev ya harap olmuş ya da eskimisti.
Bazıları fazla pahalıydı. Ya odalaraı çok az ya da fazla idi. Bu evde ne kadar kalacaklarını bilmiyorlardı. Yaz sonuna dek demişlerdi ama belli olmaz...

Harry'nin başı na gelen sorunların azalması için belkide burada uzun müddet kalacaklardı. Evleri gezmeye devam etti. Kendileri ne uygun 4 yatak odalı bir ev.
Asla kendi dünyalarından kopmayacaklardi. Yine Sirius ve Remus Seherbazlığa devam edecekti. Harry arkadaşları ile görüşecekti. Tek fark aptal ruh emiciler ve Voldemort konuları daha az olacaktı. Gözden daha uzak olacaklardı.

Harry daha güven de olacaktı.
Yani öyle umuyorlardı.

..........................

-Bence bu gerekli değil Harry!

Çocuk en sevdiği muggle kitap serisine baktı. Bu seriye bayılırdı.

-Eğer uzun müddet kalacaksak alicam Sirius. Orada kafayı yemek istemiyorum.

Adam kafa salladı ve kitapları küçülterek bir torbaya doldurdu. Eve gidince büyütüp yerkestireceklerdi.

-Bak orada sıkılmayacaksın. Emin ol arkadaşların olacak. O adam ile çalışıp arkadaşların ile zaman gecireceksin.

-Ben başka arkadaş istemiyorum.

-Bak yine başladın. Harry istediğini yap. Ama emin ol arkadaş edinmessen Patlarsın!

Kapıdan giren kadın Sirius'a dil çıkarttı.

-Çocuk ile uğraşma!

Tonks Harry'e göz kırptı ve içeri girdi. Pembe saçları ile her zamanki gibi neşeli idi. Elinde kıyafetler ile dolu bir koli vardı.

-Remus ev bulsa da götürsek artık!

Harry kıkırdadı. Oda da artık ikisi kalmıştı. Imali imalı konuştu Harry;

-Sen şuna Remus'u özledim desene Tonks!

Tonks ani bir hareket ile çocuğa döndü. Saçları artık pembe değildi. Turuncu olmuşlardı.

-Bakıyorum utandın!

Harry şansını zorlayarak güldü. Tonks utansa bile çocuğa tekrar baktı. Ve bağırdı;

-HARRY JAMES POTTER!
........

Farklı Bir Hikaye- Harry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin