Özel Bölüm 3

1.9K 75 54
                                    


Güneşin yüzüne vurması ile kıpırdandı. Saatin kaç olduğunu bilmiyordu. Gerçi kalkmakta istemiyordu. Gözleri ışık nedeniyle kamaşmıştı. Eliyle perdeye uzanamayınca yanında uyuyan eşinin omuzunu dürttü. Adam kıpırdandı. Kadın pnu daha sery sarstı.

"Hıııı" dedi adam sadece. Neden dürtüyosun demek istemişti aslında.

"Güneş," dedi kız gözlerini açmadan. "Kapatsana perdeyi." 3 yıldır evli olduğu adam mırıldandı. Komidindeki asasına uzandı ve perdeye doğru salladı. Perde hışırdadı. Kız adama daha sert vurdu.

"Kapat dedim, aç değil!" Perde eskisinden daha açıktı ve tüm yatak güneş alıyordu. Adam kıkırdamaya başladı. Kız gözlerini araladı ve kıkırdayan adam döndü. Kız vurmaya başladı adam ise kızın vuran ellerini tuttu ve onu önüne serdi. Kızın ellerini sabitledi. Adam kızın üstünde oturur pozisyona geçti.

"Harry James Potter kalk üstümden!" Sarışın kız bağırdı. Ama kuzguni saçlı adam daha çok gülemeye başladı.

"Harry kalk dedim. Uyumak istiyorum ."

"Hadi ama Lils! Tatil günümüz kısıtlı ve sen yatmak mı istiyorsun."

Kızın hâlâ tepesindeydi. Seherbazlık izinleri azdı. Kız bir şifacıydı ve onunde izinlerinin bol olduğu söylenemezdi. Hem aynı güne denk gelmiyordu.

"Tabiki tatilde yatmak istiyorum!" Kız mavi gözlerini adama dikti. Adam kafa salladı. Üzerinden kalktı ve ellerini bıraktı.

"Tamam kalk ve yat tatlım." Dedi adam pes edercesine. Kız bilmiş bir ifade ile yerine yatmak için hamlede bulundu. Ama kalkamadı. Adamın onu yatırdığı yerden kalkamıyordu. Kocasına kızgın bir ifade ile baktı.

"Harry! Bırak." Adam ellerini havaya kaldırdı.

"Bıraktım Lils. Kalk hadi." Kız ofladı.

"Asasız büyüyü kes Harry." Adam asasız büyüsünü kesti ve kız oturdu.

"Pes. Kalktım tamam mı? Ne yapmak istiyorsun Harry. Beni güzel uykumdan uyandırdın." Harry karısına baktı. Sarı saçlarını karıştırdı.

"Mesela," dedi Harry. "Güzel bir kahvaltı yapalım. Sonrasıni düşünürüz. Ne dersiniz Bayan Potter." Kız gülümsedi.

"Tamam Bay Potter." Dedi Lily kendini yastığına atarken.

3 yıldır evlilerdi. 25 yaşında genç çiftlerdi onlar. Tek katlı küçük bahçeli bir evleri vardı. Büyücü tarafında yaşıyorlardı. Aslında Harry mughle tarafını istemişti, ama işleri bu tarafta olduğundan daha kolaylarına gelmişti.

"Şimdi, " dedi Harry kıza yaklaşarak. "Burada bir çocuk olsa, bir bebek. Günümüzü onunla geçirsek fena mı olur Lily?"

Kız kocasına ofladı. Harry çocuk mevzusunu bu aralar sürekli açıyordu. Artık bir aile olmaktan bahsedip duruyordu. Lily zaten bir aile olduklarını söylüyordu. Bir bebek için hazır olup olmadığını bilmiyordu.

"Harry yapma ama..."

"Hadi ama. Teddy'yle harika zaman geçiriyorsun kabul et."

Kız 7 yaşındaki Teddy Lupin'i düşündü. Harru vaftiz babasıydı ve Teddy onlarla haftada 2 gün kesinlikle geçiriyordu. Teddy Lily'ye bayılırdı. Bebekken onunla ilgilenirdi. Evlendiklerinde de Teddy sürekli yanlarında kalırdı. Şu an 7 yaşında bir çocuktu. Remus ve Tonks ile tatildeydi şu anda. Ailesi ile zaman geçiriyordu.

"Ted tabiki harika Harry. Ama bu çocuk bizim olacak. Hep bizimle olacak." Lily kafasinı salladı. Harry de duygularını içine gömerek yataktan kalktı.

Farklı Bir Hikaye- Harry PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin