NOT: İnstagramda potterhead_ginny1 isimli sayfamı takip edin. Beğenirsiniz bence.
-Bu ziyaretten eminmiyiz!
Harry endişe ile sordu. Teyzesini ziyaret etmek pek de istediği bir şey değildi ne de olsa. Dudley ile uğraşmak yeterince zorken bir de Vernon eniştenin laf sokmalarını dinliyordu. Petunia teyzesi kötü davranmasa bile onu tuhaf buluyordu anlaşılan. Ama bu sefer Petunia'nin onları yemeğe çağırması belki de iyi işarette.
-Harry bu sefer istediğin hakkı veriyorum sana! Dudley seni ezerse asa kullanmamak şartı ile sende onu ez evlat.
Bu sözleri Remus dan duymak her ne kadar tuhaf olsa da kafa salladı. Tabi ki kendini savunacaktı.Geldikleri muggle sokağı değişmemişti. Hala eski sakin havasında idi. Ve teyzesinin evi aynıydı. sadece 2 yıl önceden farklı olarak duvarları daha soluk bir krem rengindeydi. Bahçesindeki çiçekler daha bakımlıydı.
-Eminim o çocuk daha da tombik olmuştur.
Sirius gülerek ekledi ve Remus dan dirsek yedi. Harry sadece sırıttı. Haklıydı ama her geldiklerinde Dudley daha da tombikleşiyordu. Spor yapmalı diye düşündü Harry. Kendi yaptığı gibi bir spor olmasa da belki futbol oynayabilirdi.
Kapıyı Sirius nazikçe çaldı. Ve kapıyı mavi bir elbise ile Petunia açtı. Yüzünde tuhafsadıkları bir gülümseme vardı. Sanki o mutlu gibiydi.
-Sirius, Remus hoş geldiniz!
Nazikçe sarıldı. Sirius un suratındaki şaşkınlık paha biçilmezdi. Ardından Harry'e döndü.
-Harry ne kadar uzamışsın!
Sıkıca sarıldı çocuğa. Harry delirmiş bu kadın dedi içinde. Yıllardır yeğenini aramıyan bir teyzeye şimdi ne olmuştu böyle. Onları içeri aldı. Salonda memuniyetsiz bir Dudley ve Petunnia'nın zoru ile gülümseyen bir Vernon vardı.
Hepsi koltuklara oturduktan sonra teyzesi Harry'nin tam karşısına oturdu.
-Eee nasılsın bakalım Harry?
Harry bu iyi niyetin altında bir şey olmaması için dua ederek teyzesine baktı;
-İyiyim teyze, sen nasılsın?
Cevaplayan teyze aynı soruları Sirius ve Remus'a da sordu. Ve olay karşılıklı ilerledi. Sirius sordu;
-Eee Vernon işler nasıl gidiyor bakalım?
Adam gururla;
-Her zamanki gibi iyi. Hatta önümüzdeki ay terfi alabilirim. Sizlerin nasıl? Sizler polis gibi bir şeydiniz sanırım?
-Seherbaz denmeyi tercih ederiz. Ve bizler emin olun daha ciddi işlerle uğraşıyoruz, Sirius yapıştırdı.
Ardından Remus daha kibar topladı;
-Gayet iyi gidiyor işler. Bu aralar yoğun olsak da iyi.
-Harry okul nasıl bakalım? Hangi binaya seçildin? Petunia sordu merakla. Gerçekten ilgileniyor gibiydi hem de.
-Okul gayet iyi. Başarılıyım. Ve Slytherin dayım.
Petunia'nın yüzü düşer gibi oldu ama topladı;
-Ailen gibi olmadın demek. Olsun tatlım zeki ve iyi bir binadasın demek. Derslerinde tabi ki iyi. Zaten sen Lily'nin oğlusun derslerin kötü olsa bozuk olduğunu düşünürdüm.
Harry geleli ilk defa cidden güldü. Teyzesine ısınıyordu sanki. remus ile bakıştı. O da gülüyordu. Cidden teyzesi içten olarak iyi davranıyordu. Ve geleli Vernon laf sokmamıştı. Dudley ise konuşmamıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Bir Hikaye- Harry Potter
FanfictionJ.K Rowling 'in harika dünyasını biraz değiştiriyoruz. Ölümle karşı karşıya gelen karakterler bu sefer daha şanslı olacak. Harry'nin yaşadıklarını bir de benden dinleyin. Sirius'un ve Remus'un elinde büyüyen Harry farklı biri olacak. Bizim tanıdı...