16 yaşındaki kız Hogwarts'ın bahçesinden koşarak geçti. Ay ışığı altında görünmediğini umuyordu. Çimenlerin üstünden sesizce geçti ve gölün oraya ilerledi. Bu gölün bu kadar uzun zamandır değişmediğine inanamıyordu. Babası gölün onun zamanında da bu kadar temiz ve güzel olduğunu söylerdi. Kız cübbesini düzeltti ve çalıların arasına daldı. Ilerdeki çocuğu fark etti. Yeşil okul forması ile çocuğun karizmatik göründüğünü düşünürdü hep.
Çocuk onu fark etmemişti. Kız sesizce yaklaştı ve gözlerini kapattı.Slytherinli çocuğun tıslayarak güldüğünü duydu. Çocuk kızın elini kavradı ve onu tek hamlede yanına, çimenliğe düşürdü.
-Scorp!
Diye isyan etti kız.
-Bu yaptığın hoş değil!
Çocuk sırıttı ve kızı oturur pozisyona getirdi. Kız çocuğun sarışın buklelerini çekiştirdi. Babasına olan benzerliği korkutucu diye düşündü tekraradan. Bir tek gözleri annesine aitti. Hafif bir fındık kahvesi.
-Geç kaldın. Neler oldu?
-Bayan McGonnagal oldu! Son anda koridorda sesini duydum ve 10 dakika kaybettim. Sonra Professör Longbottom koridora uzunca dolaştı. Sanki anlaşmışlar gibi Scorpy!
-Sevgili müdür yardımcımız Bay Longbottom belki sesini duydu, Scorpius neşeyle kız arkadaşına sataştı.
-Duymaz. Duyamaz. Ben sinsiyim unuttun mu?
-Evet, bir Gryffindor ne kadar sinsiyse o kadar sinsisin.
Kız sinsi bir bakış attı.
-Scorp şu gece kaçamaklarına bir son mu versek?
Çocuk şaşırdı.
-Bunu ilk sen istedin. Ne oldu şimdi?
-Sınavlar oldu. Gelecek yıl son senemiz. Ve bir sürü sınav Scorp.
Çocuk elini salladı.
-Kim takar sınavları.
-Ben!
Diye atıldı kız.
-Yapma... Sen hep en iyi notları alırsın
Hatta beni bile geçiyorsun, ki ne kadar söylemek istemesem de, bana bin basarsın. Baban dimi?Kız kafasını olumsuz manada salladı.
-Ohh hayır notlarım düşmedikçe takmayacağını biliyorsun. Sadece onlar o kadar başarılı insanlarken onları hayal kırıklığına uğratmak istemem. Bilirsin onlar...
-Ünlü!
-Sevgi dolu diyecektim Scorpius. Bana sevgi dolular. Ama evet ünlüler.
Kız kıkırdadı.
- Sanki seninkiler farklı Scorp. Bayan Malfoy hâlâ ortalığı kasıp kavuruyor.
Kız elleri ile tezahürat yaptı.
-Yaşa Kızıl Fırtına!!!
-Keşke hâlâ oynasa. Ama yazarlığa geçmeside güzel tabi. Yaşlandığını iddia ediyor. Ki bence quidditch için yaşlı falan değil, dedi Scorp annesini överek.
-Gördüğüm en yetenekli oyuncuydu, dedi Kız.
Çocuk kızın sarı saçlarını karıştırdı.
-Ahh yapma şunu. Yeni taradım Malfoy!
-Ahh demek Malfoy olduk hemen.
Kız dil çıkarttı.
-Hiii Hermione Ginevra Potter! Dil çıkarmak yanlıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Bir Hikaye- Harry Potter
FanfictionJ.K Rowling 'in harika dünyasını biraz değiştiriyoruz. Ölümle karşı karşıya gelen karakterler bu sefer daha şanslı olacak. Harry'nin yaşadıklarını bir de benden dinleyin. Sirius'un ve Remus'un elinde büyüyen Harry farklı biri olacak. Bizim tanıdı...