Harry geriledi. Kendisine yaklaşan adama baktı. İri adam basit bir hamle ile kolunu tuttu ve sırıttı
- Hayır, bırak beni!
Harry çırpındı ve tekme atamaya çalıştı. Asası olmadığı için tekrar lanet okudu. Adam yine güldü:
- Çırpınma hadi. Bizim tarafa geçmek istersen belki Lord seni affeder. Ne dersin?
- Asla!
Harry patladı ardından adama tükürdü. Bir elini o an kurtararak adamın yüzüne doğru salladı. Pek beceremese de beceriksizce bir tokat attı. Adamın yüzüne isbet eden tokat onu sarstı. Çocuğun iki elini tekrar kavradı ve cırladı;
- Yeter çocuk! Gidiyoruz!
Harry'i tuttu. Kapı açıldı o an. Kilitli kapıyı açan adama baktı.
- SİRİUS! REMUS!
Iki adam da çocuğa sakin bakışlar yolladı. Gidecekleri yerdeki güvenlik duvarı yüzünden cisimlenemeyen adam sinirden kızarmıştı. Mührü bulunmadığı için diğer ölüm yiyenler gibi oraya cisimlenemiyordu.
Sirius atik bir hamle ile ileri atıldı:- Oğlumdan uzak dur seni pislik!
( Vaftiz oğlum dan daha samimi geldi. Hem daha iyi bence. Sonuçta o yetiştirdi.)Ardından adama laneer yolladı adam hepsini savuşturdu. Ama işin içine giren Remus ile birlikte zorlanmaya başladı. Harry lanet adam adama odaklandı ve ayaklarını yerden tekrar kesti. Adam sendeledi ve çocuğa dogru bir hamlede bulundu. Bunu fark eden Sirius adamın kolundan yakaladı ve muggle hareketi ile onu yere serdi.
O anda adamın boynundaki kolye parladı. Adam sırıtarak asasını salladi ve ekledi;- Tekrar görüşeceğiz çocuk!
Cisimlendi.
Harry Remus'a baktı. Az önce yaşadıklarını hâlâ sindirememişti. Voldemort kendisinden korkuyordu. Onu bulmasi için bir adam yollamıştı. Öldürmek için...
Önce ruh emiciler ve şimdi de bu adamlar. Asası yanında yokken ne kadar aciz olduğunu düşündü. Asası olmayan bir büyücü işe yaramazdı. Asası sihrin de bir sınırı vardı. Muggle tarzında da başarısızdı. Bu kendisine büyük bir eksiydi...............................
- Peki Dumbledore? Er geç haberi olacaktır.
Sirius kafa salladı. Evin içinde volta atıyordu.
- O adama güvenirim ama sen de biliyorsun ki Harry lanettyen kurtulduğunda onu bakanlığın incelemesini istedi. Ve şimdi bu kadar tuhaf bir konuda güvenilir mi bilmiyorum Remus?
Saçları kasvetli bir renge bürünen kadın konuştu;
- Harry'i eğitimde büyük yardımı dokuna bilir ama?
- Haklısın Dora, ama gördüğü rüyalar ve duyduğu sesler pek iyi etki yaratmaz bence. Dumbledore'yi eleyelim diyorum. Zaten tatildeyiz.
Remus aklındekileri döktü. Harry bu sıralar sesler de duymaya başlamıştı. Fısıltı halinde olan rahatsız edici sesler. Kimsenin duymadığı ama Harry'i delirten sesler.
Bazen kimseye bunu soylemezdi, ama o günkü sersemliginden anlaşılırdı elbet. Kendini tutardı.- Onu biz egiteceğiz o zaman.
Remus önerdi. Ama Tonks kafa salladı.
- Ona muggle dövüşü ve ileri asasız sihir lazım. Kimsenin haberi olmadan ona iyi bir eğitim veremeyiz Remus. O kadar iyi değiliz.
-Haklı Aylak. Asasız da kendini korumalı. Biz bu kadar iyi değiliz.
Remus baktı onlara. Ofladı;
- Peki öneriniz nedir bakalım? Biz egitemeyiz, ayrıca Voldemort dan da uzak olmamız lazım bizi bulmamalı, Harry eğitilene dek kimse yerimizi bilmemeli. Napalim yani?
Birbirlerine baktılar bir süre. Sirius ve Remus boş ifadeler ile durdular. Akıllarına egitebilecek kimse gelmiyordu. Ama Tonks aniden zafer parıltısı ile parladı.
- Gülümsüyor!
Sirius korkarak söyledi. Remus'a baktı. Adam da ifadesizdi.
- Tonks korumalımıyım?
Remus sordu. Kızın saçları artık pembeydi. Ve gittikçe gülümsemesi artıyordu.
- Biraz korkun bence. Kötü olmasa da düzenimizi baya sarsacak. Ama emin olun Harry için güvenli ve bol egitimli olacak. Bur de o zaman o burunsuz denesin bakalım Harryme saldırmayı.
Kendinden fazlası ile emindi.
- Toplanın! Muggle tarafına gidiyoruz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Bir Hikaye- Harry Potter
FanfictionJ.K Rowling 'in harika dünyasını biraz değiştiriyoruz. Ölümle karşı karşıya gelen karakterler bu sefer daha şanslı olacak. Harry'nin yaşadıklarını bir de benden dinleyin. Sirius'un ve Remus'un elinde büyüyen Harry farklı biri olacak. Bizim tanıdı...