Keyifli Okumalar <3__________
Bu gece yaşadığı şeylere hâlâ inanamıyordu. Sanki hiç uyanmak istemediği bir rüyanın içinde mutluktan mutluluğa sürükleniyor; âdeta ayakları yerden kesilmiş, bulutların üzerinde geziniyor gibiydi. Ve yaşadığı bu duygu geçişlerinin başrolünde yıllardır içten içe sevdiği, her gördüğünde içini müthiş bir huzurla dolduran, yakışıklılığıyla ve erkeksi kokusuyla başını döndüren o adam vardı.
Nihayet hisleri karşılık bulmuştu ve bu itiraf hiç beklemediği bir anda; müthiş bir sürpriz eşliğinde, doğum gününde gelmişti. Gül yeni yaşını böyle karşılamıştı. Şüphesiz bu kutladığı en güzel doğum günü olabilirdi. Üstelik bir de ellerinin arasında tuttuğu gül ağacından yapılmış; İlknur Hanım'a ait keman bu gece kendisine hediye edilmişti.
Arabaya binerken dizlerinin üzerine yerleştirdiği çantanın fermuarını açarak içindeki kemana hayranlıkla bakarken Savaş'ın kendisini izlediğinden habersizdi.
"Çok büyüleyici değil mi?"
"Kesinlikle muhteşem bir şey."
"Eminim sen de annem kadar iyi bakacaksın ona."
"Hem de gözüm gibi... Bundan hiç şüphen olmasın."
Kısa süren yolculuğun ardından Savaş arabasını evin önünde durudurup seri hareketlerle aşağı inip centilmen edasıyla Gül'ün kapısını açıp elini tutarak inmesine yardımcı olduktan sonra kapıyı kapatıp kızın tam karşısına geçerek fısıldadı. "İyi geceler sevgilim."
Genç kız duydukları karşısında şaşkındı. Sevgilim demişti değil mi? Yanlış duyup duymadığını anlamak istercesine "Sevgilim mi dedin sen az önce?" diye sordu.
"Sevgilim değil misin?"
"Öyle miyim?"
"Evet. Ama hoşlanmadıysan başka bir hitap şekli de bulabilirim."
"Yok kalsın. Sevdim bunu, sevgilim çok güzel."
"O zaman anlaştık. İyi geceler sevgilim, tekrar iyi ki doğdun."
"İyi geceler sevgilim."
Savaş sevgilim kelimesini Gül'ün ağzından duyduğunda kalbi göğsünü delercesine hızla atmaya başlamıştı. Bir kadına sevgilim demek ancak bu kadar yakışırdı.
Sevgilim kelimesini Gül'ün ağzından sık sık duymak istediği kanısına vararak artık gecenin burada sonlanması gerektiğini fark etti. Çünkü bu gece bu kadar mutluluk yeterliydi.
Daha fazlası için yanıp tutuşsa da şu an tam Gül'ün evinin önünde olduklarını unutmamalıydı.
"Hadi gir içeri artık."
"Tamam," dedi "Yarın okulda görüşürüz."
"Görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLLER VE DUDAKLAR~TAMAMLANDI✔
RomanceTam her şeyin bittiğine kendini inandırmışken, karşısına çıkan bir çift yeşil gözle hayatı kökünden değişecek olan bir adam... Yıllardır ona karşı duyduğu aşkı kalbinde sessizce büyüten, sadece kendi içinde yaşamayı seçen bir genç kız... Ani bir ö...