Keyifli Okumalar <3
__________
Onun kollarında uyandığında, dün gece yaşadıklarının rüya mı yoksa gerçek mi olduğunu bir kez daha idrak etmek için gözlerini kırpıştırıp başını çevirerek hemen yatağın sol tarafında uyuyan adama bakıp gülümsedi. Dayanamayıp yanağına bir öpücük bırakırken onu uyandırabileceği ihtimalini düşünememişti.
Sevdiği adam uyurken bile o kadar karşı konulmaz ve çekiciydi ki, onu öperek uyandıracağı sabahları şimdiden iple çekiyordu. Tıpkı yıllardır hayalini kurduğu şu an gibi. Onu uyandırmamak için olağanüstü bir çaba gösterse de, maalesef Savaş'ın uyanmasına engel olamamıştı.Yanağına değen tüy gibi öpücükle uyanmış, mırıldanarak gözlerini araladığında gördüğü manzara tekrar gözlerini kapamasına neden olmuştu. Sabah uyanır uyanmaz gördüğü meleksi yüz, hafif kirli sakalla kaplanmış yakışıklı yüzünde hissettiği gül rengi dudakların bıraktığı his gerçek olamayacak kadar güzeldi. Hiç uyanmak istemediği bir rüyanın içindeydi sanki ve uyandığında tüm güzellikler bir balon misali sönecek ve yok olup onu tekrar kopkoyu bir yalnızlığın içine sürükleyecekti.
Dudağının kenarında beliren enfes gülüşü yayılmıştı yine yüzüne. Gül taptığı bu gülüşü onun dudaklarında her gördüğünde kalbinde hissettiği çarpıntıyı kendine bile anlatmakta zorlanıyordu. Her defasında kalbi göğsünü yarıp yerinden çıkacak gibi hızla atıyordu. Elini ağzına götürerek "Uyandırdım mı?" diye sordu telaşla.
"Evet ama böyle uyandırılmaktan asla şikayetçi değilim."
"Kusura bakma dayanamadım."
"Öyle güzeldi ki dudaklarının bıraktığı his, artık her sabah böyle uyandırılmak isteyebilirim."
"Ben de öperim o zaman," diyerek dudağına az önceinin aynısı bir öpücük daha kondurdu ve sevdiği adamdan öpücüğünün fazlasıyla karşılığını aldığında kendini geri çekip o sıcacık gülümsemesini ondan esirgemedi.
"Günaydın." dedi eşsiz gülümseyen ses tonuyla.
"Günaydın sevgilim, günüm seninle aydınlandı. Hayatım boyunca uyuduğum en huzurlu uykuydu."
"Benim de sevgilim, seninle uyuyup, yeni bir güne seninle uyanmanın verdiği mutluluğun, huzurun tarifi yok."
"Seninle sonsuza kadar burada böyle kalabilirim."
"Kalalım ama okula gidip öğrencilerle kim ilgilenecek?"
"Benim işkolik sevgilim..."
"Sanki sen hiç işkolik değilsin."
"İşler için bir çözüm belki bulabiliriz ama, şimdi daha önemli bir sorunumuz var."
"Neymiş o?"
"Çok açım. Aşağıya inip kahvaltı mı etsek, ya da şöyle boğazda bir yere gidelim ne dersin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLLER VE DUDAKLAR~TAMAMLANDI✔
RomanceTam her şeyin bittiğine kendini inandırmışken, karşısına çıkan bir çift yeşil gözle hayatı kökünden değişecek olan bir adam... Yıllardır ona karşı duyduğu aşkı kalbinde sessizce büyüten, sadece kendi içinde yaşamayı seçen bir genç kız... Ani bir ö...