Keyifli okumalar <3
__________
Yeni doğan kış güneşini ona çok yakışan gülümsemesiyle karşıladı genç kız. Bugüne kadar yaşadığı tüm mutlu anlara şükretti bir kez daha.
Yatağından kalkıp hızlıca duşunu aldıktan sonra gardırobundan rahat ve şık; bordo renk, boğazlı yün elbise seçip giyindi. Kombinini hafif bir makyajla ve siyah, topuklu uzun botlarıyla tamamladı.
Artık kahvaltı edip işe gidebilirdi.
Fakat telefonuna gelen mesajlar bugün işe gitmek yerine, evlendikten sonra oturmak için hazırlayacakları eve giderek, birkaç gün önce anlaştıkları iç mimarın getireceği dekorasyon örneklerini incelemeleri gerektiğini, bugün birlikte o evde vakit geçirecekleri yönündeydi.
Telefonunun mesaj bölümünü kapatarak, rehberden Savaş'ın numarasını çevirdi.
"Günaydın sevgilim."
"Günaydın birtanem."
"Hadi hazırlan, birazdan gelip seni alacağım."
"Okul, öğrenciler ne olacak?"
"Bugün dersin öğleden sonra ve sen izinlisin."
"İzinli miyim?" diye sordu şaşırarak. "Bundan benim neden haberim yok, Savaş?"
"Çünkü sevgilim bugün evimizin dekorasyonuyla uğraşacağız, her bir detayına senin elin değsin istiyorum. Bu yüzden de sana izin verdim."
"Müdür kızmasın sonra?"
Savaş gür bir kahkaha attı ve muzip bir sesle Gül'ün ima ettiği şeyin üzerine konuşmasına devam etti. "Müdür de kimmiş? Hem ben onu yakinen tanıyorum o böyle bir şeye asla kızmaz. Özellikle konu sevdiği kadın olunca, akan sular durur."
"Sevdim ben bu müdürü," diyerek kıkırdadı.
"Hadi çıkıyorum evden, birazdan oradayım." Gül'ün gülen sesini duyduğunda içinde bir şeylerin uyandığını hissederek bir an önce konuşmayı sonlandırmak istercesine "Seni çok özledim," diye fısıldadı.
"Ben de seni çok özledim."
Telefonu kapatıp yüzünde oldukça keyifli bir gülümsemeyle arabayı çalıştırdı ve biricik sevgilisini evinden almak için Deren Köşkü'ne doğru yola koyuldu.
***
Dakikalar sonra Savaş Gül'ü evinden almış, direksiyonu okul yerine, dün geceden beri büyük bir titizlikle hazırladığı sürprize doğru kırmıştı.
Gül okul yerine başka bir rotaya doğru ilerlediklerini anlamıştı ancak nereye gittiklerini bir türlü kestiremiyordu.
"Savaş biz nereye gidiyoruz?"
"Sabret sevgilim,birazdan göreceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLLER VE DUDAKLAR~TAMAMLANDI✔
RomanceTam her şeyin bittiğine kendini inandırmışken, karşısına çıkan bir çift yeşil gözle hayatı kökünden değişecek olan bir adam... Yıllardır ona karşı duyduğu aşkı kalbinde sessizce büyüten, sadece kendi içinde yaşamayı seçen bir genç kız... Ani bir ö...