30.Bölüm

319 42 5
                                    

Merhaba sevgili Güller ve Dudaklar okurlarım nasılsınız?

Çok özlediniz mi yeni bölümleri? Ben sizleri çok özledim. 30.Bölüm biter bitmez düzenleme yapmadan sizlerle paylaşıyorum. Bölüm artık sizlere emanet.

Keyifli okumalar... <3

__________

Sabah uyandığında Gül'ü yanında görememek onu endişlendirse de onu görüp tekrar yüzünün gülümsemesinin yerin gelmesi uzun sürmedi. Biricik karısı aynanın karşısında kırmızı ip askılı geceliğiyle henüz yeni çıkmaya başlayan, küçük bir tepecik gibi görünen karnını inceliyor eliyle okşuyordu. Öyle dalmıştı ki genç kadın, Savaş tarafından izlendiğinin farkında bile değildi.


Savaş karısını bir süre izledi. Daha sonra dayanamayıp yataktan kalktı. Karısına arkadan yaklaşıp belini sardı ve tıpkı Gül'ün yaptığı gibi karnını yumuşak daireler çizerek okşamaya başlayıp bu keyifli anın tadını çıkarmaya koyuldu.

"Nasılmış benim bir tanem, hı?"

"Bebeğimiz çok iyi babası." Karnının okşanmasının verdiği haz ve mutluluk sesine yansımıştı.

Belinden sarıldığı karısını hafifçe kendine doğru çevirip gözlerini gözlerine sabitleyerek uzun uzun baktı. Gözbebekleri gülüyordu mutluluktan genç kadının, adeta mayışmıştı sevgiden. Ardından onun dolgun dudaklarını dudaklarının arasına alarak kıstırdı. Ortaya çıkan görüntü genç adamı mest etti. Hemen akabinde elleri tekrar Gül'ün karnını buldu. Hafifçe okşadı minik tepeciği. Orada hâlâ bebeklerinin olduğuna inanamıyordu. Öyle değişik bir histi ki bu son üç aydır yaşadıkları... "İnanamıyorum, bu... Bu büyümeye başlamış."

"Evet, bugün tam üç aylık olduk biz, kendimizi göstermeye başladık artık.

"'Ben buradayım' diyor artık benim bir tanem."

"Belki de bugün kız mı erkek mi olduğunu öğreneceğiz miniğimizin."

"Doğru. Bugün kontrol vardı değil mi?"

"Evet. Hastaneden sonra da okula geleyim diyorum."

"Bu konuyu konuşmuştuk ama sevgilim değil mi? Kendini yormaman lazım."

"Ben asıl evde oturursam daha çok yorulurum sevgilim. O yüzden bugünden itibaren, doğuma kadar ben de her gün seninle okula geleceğim. Hem dersleri çok aksattım."

"Bak aklıma ne geldi?"

"Ne geldi?"

"Doktora şeyi de soralım."

"Neyi?" diye sorarken aslında Gül Savaş'ın ne ima ettiğini anlamış ve kulaklarına kadar kızarırken eliyle kendini yellemeye başlamıştı.

"İşte canım anladın sen ne demek istediğimi. Tabii ki sana kavuşacağım o büyük günün onayını."

Gül Savaş'ın ima ettiği şeyle birazcık utanmış olsa da aldırmadı. Çünkü ne olursa olsun utanmayacağına dair ona söz vermişti. "Edepsiz!" diye çıkıştı gülerek.

"Nasıl özledim seni haberin var mı?"

"Tamam soralım ama bir şartla!"

"Neymiş o?"

GÜLLER VE DUDAKLAR~TAMAMLANDI✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin