Zaman adeta dörtnala koşuyor, aylar gün gibi, günler dakika gibi geçiyordu. Gül ve Savaş evleneli neredeyse bir yıl olmuş, evlilik yıl dönümleri yaklaşırken; Melis ve Aras beklenen evlilik kararlarını ve düğün tarihlerini açıklamışlardı nihayet.Bu süre zarfında aşk sırasıyla önce Berra ile Hakan'ın sonra da Hande ile Kaan'ın kapısını çalarak kalplerine ekilen tohumlarının filizlenmesine vesile olmuştu. Dört bir yanı mutluluk çepeçevre sarmış, her yer buram buram aşk kokuyordu artık. Bu gece Melis ve Aras'ın nişan töreni yapılmış; genç çift evliliğe ilk adımı atarken bir yandan da bu yaz bir kır düğünüyle evleneceklerini de duyurmuşlardı.
Aileler arasında yapılan törene Gül ve Savaş'ın yanısıra Melis'in en yakın arkadaşları, Aras'ın da arkadaşları olan Berra, Hande, Hakan ve Kaan da davetli olarak katılmışlar böylece yakın arkadaşlarının evliliğe ilk adımlarına ve mutluluklarına şahit olmuşlardı.
Nişan töreni aile arasında yapılmış olsa da eğlenceliydi. Tören için Melisler'in evlerinin büyük bahçesi süslenmiş ortaya çiftlerin dans edip eğlenmesi için bir pist kurulmuştu.
Savaş Gül'ü dansa kaldırırken Hakan Berra'yı, Kaan da Hande'yi dansa kaldırmış hep birlikte yeni nişanlı çifte eşlik ederlerken diğer davetliler tarafından sevgi dolu gözlerle izleniyorlardı.
Gül ile Savaş evlilik konusunda başı çekip sıralarını savarak diğerlerine bırakmışlardı. Onların hemen ardından nişanlanan Melis ve Aras olurken gözler şimdilerde diğer birbirlerine çok âşık iki çifte çevrilmişti.
Acaba sırada kimin evlilik haberi vardı? Berra ile Hakan'ın mı, yoksa Hande ile Kaan'ın mı? Orası şimdilik kocaman bir soru işaretiydi, ancak bu bilmece çok yakında çözülürdü.
Oldukça eğlenceli geçen gecenin ardından herkes evlerine dağılmıştı.
***
Gül ile Savaş evlerine adımlarını atar atmaz hemen duşa koşup ardından üzerlerini değiştirdikten sonra yan yana yataklarına uzanarak gecenin değerlendimesini yapmaya başladılar.
"Ne kadar güzel bir geceydi değil mi, Savaş?"
"Evet güzeldi. Ama... yine de bizim nişanımız ve düğünümüzün güzelliğiyle kıyaslanamaz bir tanem."
"Öyle deme, bence herkesin nişanı veya düğünü kendine güzel sevgilim. Sen onu bırak da Hakan ve Kaan da sonunda aşkı buldular sonunda üstelik hepsi yakın arkadaşlarımız."
"Evet bizim inatçı keçiler sonunda birbirlerine aşklarını itiraf etmeyi başardılar."
"Güzel de oldu. Şimdi sıra onlardan gelecek diğer güzel haberlerde."
"Hayır. Bence sıra bizden gelecek güzel haberde."
"Anlamadım, ne haberi?"
"Yapma güzelim, bak evleneli bir yıl olacak nerdeyse... Bir bebeğimiz olsa güzel olmaz mı?"
"Nereden çıktı şimdi bu?"
"Bilmem öyle çıktı işte birden. Sen kokan bir bebek hayal ediyorum, bana evet dediğin günden beri. Sen istemez misin bir çocuğumuzun olmasını?"
"İsterim, çok isterim de bu çok ani olmadı mı?"
"İstiyor musun gerçekten?"
"Tabii nasıl istemem ikimizden bir parçayı? Sadece çok ani oldu bu, Savaş... Çok şaşkınım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLLER VE DUDAKLAR~TAMAMLANDI✔
RomanceTam her şeyin bittiğine kendini inandırmışken, karşısına çıkan bir çift yeşil gözle hayatı kökünden değişecek olan bir adam... Yıllardır ona karşı duyduğu aşkı kalbinde sessizce büyüten, sadece kendi içinde yaşamayı seçen bir genç kız... Ani bir ö...