Keyifli okumalar :)
__________
Sabah, kahvaltıyı hazırlarlarken kurdukları güzel hayal genç kadının kafasında bir soru işaretinin belirmesine, bir ışığın yanmasına neden oldu. Birden aklına adet gününün geciktiği geldi. Savaş'a çaktırmadan telefonundaki takvime baktığında; şüphesinin doğru olduğunu, gerçekten de adetinin bir hafta kadar gecikmiş olduğunu gördüğünde içini bir hayecan kapladı. Savaş'ın derste olduğun görünce, derin bir nefes alarak okuldaki odasından sessizce çıkıp arabasına atladı ve okula en yakın eczanenin yolunu tuttu.
Gerçekten de hamile olabilir miydi? Eğer hamileyse, zamanlaması hayli manidardı. Bugün birbirlerine sonsuza kadar evet diyeli, mutlulukları rüya gibi bir düğünle perçinleneli tam bir yıl olmuştu. Eğer tahmini doğruysa bu onlar için harika bir yıldönümü hediyesi olacak, yuvalarının ikisine ait bir bebekle taçlanacağı müjdesi, tüm ailede yaşanacak tarifsiz sevincin habercisi olacaktı.
Kısa bir yolculuğun ardından yol üzerinde büyük bir ecanenin önünde durup arabasını parkettikten sonra, seri adımlarla içeriye girdi. Eczacının kadın olduğunu görünce rahatlayıp derdini anlatmak için bankoya doğru ilerledi.
"Merhaba."
"Merhaba," diye karşıladı sevimli yüzü olan orta yaşlı eczacı kadın. "Buyrun, size nasıl yardımcı olabilirim?" diye sordu ardından, yüzü kadar sevimli olan bir ses tonuyla.
"Şey... Ben... Bir gebelik testi alabilir miyim?"
Eczacı kadın "Elbette," diyerek arkasındaki raftan çıkardığı hamilelik testini Gül'e doğru uzattı. "Buyrun." "Teşekkür ederim." Dedikten sonra Gül testin parasını ödeyerek eczaneden ayrılıp arabasına hızla okula geri dönmek üzere oradan ayrıldı. Bir an önce testi yapmak istiyor, sonucu inanılmaz derecede merak ediyordu.
Okula adım atar atmaz kimseye görünmeden hemen lavabonun yolunu tuttu. Tuvalette o an kimsenin olmadığını görmek işini kolaylaştırmıştı. Çünkü bu konuda hassastı eğer hamileyse bu heberi, bu gece ilk Savaş ile paylaşmalıydı. Bunun için de bu gece evlilik yıldönümlerini kutlamak için hazırlayacağı yemekte, çok özel bir anı bekleyecekti. Bu yüzden oldukça hızlı hareket ederek, çevik hareketlerle paketi açıp içinden çıkan test çubuğu ve kullanım talimatlarının yazılı olduğu prospektüsü birkaç dakika inceledikten sonra içinde yazan talimatlara göre uygulamaya koyuldu.
***
Aradan geçen yaklaşık on beş dakikanın ardından nihayet heyecanla beklediği sonuç belirmeye başlamıştı ince çubuğun üzerinde. Kalbi heyecandan adeta ağzında atarken gözü hep çubuğun üzerindeydi. İlk çizginin belirmesinin ardından kesik bir nefes aldı.
Eğer ikinci bir çizgi çıkarsa bu gebeliğin var olduğuna işaretti. Ve o an... Nihayet beklediği sonuç apaçık ortadaydı artık gözlernin önündeydi. İkinci çizgi de belirmişti artık. Gül hamileydi.
Şimdi de geriye bu akşam Savaş ile yaşayacağı en özel anlarda, onunla olacağı en tutkulu dakikalarda, günlerdir hayalini kurduğu bebeklerinin gelişini müjdelemek için sabırsızlanıyordu. Lavabodan çıkıp Savaş'ın odasına gitti ve akşam için hazırlık yapabilmek için izin almak istiyordu.
"Savaş... Müsait misin?"
"Gül... Sevgilim nereye kayboldun sen öyle?"
"Hiç... Biraz midem bulandı sadece, bulantıyı geçirmek için de dolapta ilaç bulamayınca, almak için eczaneye gittim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLLER VE DUDAKLAR~TAMAMLANDI✔
RomanceTam her şeyin bittiğine kendini inandırmışken, karşısına çıkan bir çift yeşil gözle hayatı kökünden değişecek olan bir adam... Yıllardır ona karşı duyduğu aşkı kalbinde sessizce büyüten, sadece kendi içinde yaşamayı seçen bir genç kız... Ani bir ö...