Merhaba!
Nasılsınız? 18.Bölümü bekliyor musunuz? Taptaze bir bölümle geldim fırından yeni çıktı. Biraz kısa ama diğer bölüm için birazcık heyecan yarattım diyerek özetleyeyim sebebini. Hadi Güller ve Dudaklar okuyucuları hep birlikte bölümümüzü okuyup yorumlayalım.
Ha bir de 1 gün gecikmeli sevgililer günü özel bölüm tadında bir bölüm oldu. Multideki şarkıyı da çok beğendim bölüme çok uydu. Dinlemeyi unutmayın!
Ben şimdilik gidiyorum. Çok yakında 19.Bölümle döneceğim. Beni özleyin çok olur mu?
Bölümüm sizlere emanet!
Keyifli okumalar <3
__________
Yemyeşil gözlerini, Savaş Demiroğlu'nun nişanlısı olarak açtı yeni sabaha. Gözlerini açar açmaz, elini kaldırıp yüzüğüne baktı. Hayal ya da rüya değildi, hiç olmadığı kadar gerçekti dün gece yaşadıkları. Gün ışığında bile nasıl pırıl pırıl parlıyordu minicik pırlanta taş.
Gülümseyerek hafifçe yatakta doğruldu. Yüzüğün üzerine bir öpücük kondurarak duş almak için banyoya ilerlerken telefonuna gelen mesaj sesi çalındı kulağına. Heyecanla komodinde duran telefonu kavrar kavramaz, kalbi dörtnala koşmaya başlamıştı yine."Günaydın sevgilim, uyandın mı?"
"Sana da günaydın sevgilim, evet uyandım. Bugün çok güzel bir gün."
"O zaman bu güzel günü benimle devam ettirmeye ne dersin?"
"Sence sana hayır diyebilir miyim?"
"Seni çok özledim."
"Ben de, şimdi hazırlanıyorum birazdan okulda olurum."
Ellerini heyecandan hızla atan kalbinin üzerine bastırıp olduğu yerde öylece durdu birkaç saniye. Heyecanını bastırmayı diledi ama başaramadı. Bugün haftanın son günüydü ancak o bugün okula ilk defa bambaşka bir kimlikle adımını atacaktı. Savaş Demiroğlu'nun nişanlısı. Ve günün sonunda yeni bir sürprizin onu beklemekte olduğundan henüz habersizdi.
Hızla duşunu alıp dolabından gün boyu rahat çalışabileceği bir o kadar da şık bir kombin seçip aynı hızla giyindi. Hafif bir makyajla kombinini tamamlayıp büyükçe çantasına çalışma masasının üzerinde duran notlarını yerleştirerek odasından çıktı.
Aşağıya indiğinde ailesinin meraklı gözleriyle karşılaştı. Bugün bir başka güzel olmuştu Gül. Daracık koyu renk kot pantolonu, ona çok yakışan mavi, hafif dekolteli bluzuyla göz kamaştırıyordu. Ancak parmağındaki yüzük, üzerindeki tüm giysi parçalarından fazlasıyla rol çalıyordu. Öyle ki kimsenin onu fark etmemesi imkânsızdı.
Dün geceyi tüm detaylarıyla ailesine anlattığında, özellikle Mahir Bey her şeyin bu kadar çabuk gelişmesine şaşırmış olsa da, içten içe Savaş'ın bu hareketi hoşuna gitmişti. Ne de olsa kendisi de Piraye Hanım'ı görür görmez vurulmuş, onu başka biriyle görmekten deli gibi korkup hemen harekete geçmişti. O günleri anımsadığında gülümsedi yaşına rağmen hâlâ heybetini ve yakışıklılığını koruyan Mahir Bey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜLLER VE DUDAKLAR~TAMAMLANDI✔
RomanceTam her şeyin bittiğine kendini inandırmışken, karşısına çıkan bir çift yeşil gözle hayatı kökünden değişecek olan bir adam... Yıllardır ona karşı duyduğu aşkı kalbinde sessizce büyüten, sadece kendi içinde yaşamayı seçen bir genç kız... Ani bir ö...