Kapının kilidini açıp eve girdim. Ayakkabılarımı çıkarıp kenara koydum.
"Anne ben geldim!"
"Kızım niye geç geliyorsun bu kadar en azından haber verseydin?"
Annemin yanağından öpüp geri çekildim.
"Dedimya anne chae young ile buluştum diye."
"Her neyse hadi yemek hazır elini yıka gel."
Başımı sallayıp yukarı çıktım. Telefonum cebimde titriyordu.
Elime alıp açtım."Efendim?"
"Eun tae?"
"Evet benim."
"Beni hatırladın mı?"
"Kimsiniz?"
"Ahh... hadi ama nasıl unutursun beni? Taehyung ben!"
"Ah... tae özür dilerim kayıtlı değilsin."
Ortaokul ve lisedeki en yakın arkadaşımdı tae. Üniversiteye geçtikten sonra birbirimizle bağımız kesilmişti malesef.
"Eun tae uzun zaman oldu. Hala koredesin değil mi?"
"Evet uzun zaman... hala koredeyim. Burda okuyorum. Sen?"
"Bende koredeyim. Bir ara buluşalım cidden özledim seni. Bağları kesmeyelim bir daha."
Diyip kısa bir kahkaha atmıştı.
"Olur tae bende seni özledim. Numaramı nerden buldun bu arada?"
"Bizim üniversitede okuyan arkadaşın varmış chae young senden bahsedince benim tanıdığım eun tae mi diye düşündüm. Fotoraflarınızı gösterince sen olduğunu gördüm. Chae young'dan da numaranı aldım."
"Bugün hiç bahsetmedi... her neyse iyi yapmışsın kısa zamanda görüşürüz."
"Ne zaman müsaitsin?"
"Yarın akşam?"
"Tamamdır. Şuan benim kapatmam gerek içerden çağırıyorlar görüşürüz."
"Görüşürüz."
Yatağa oturup tae'yi düşündüm. Cidden baya sıkı arkadaşlardık. Nasıl olduda bağları kopardık?
Beni bulmasına sevinmiştim._____
Akşam yemeğini yiyip odama çıktım.
Laptop'u alıp sitede dolaşmaya başladım.Telefon bildirim sesini duyunca elimi geriye götürüp elime aldım.
Gruptan mesaj gelmişti. Yine ne konuşuyorlardı? Her neyse bakmayacağım.
Sitedeki haberlere bakarken durmadan mesajlar gelmeye devam ediyordu. Bu ses sinirimi bozmuştu. En sonunda grubu 1 yıllık sessize aldıracaklardı.
Kilidi girip yazışmalara baktım. Konuyu çözmeye çalışıyordum.
Sanırım biyoloji hocası okuldan gidiyordu. Bundan bize ne gece gece?Alt yazışmalara girdiğimde okuldan ayrılmıyormuş kovulmuş yazıları gördüm.
Bizim kızların başka dertleri yoktu...
İç çekip telefonu masaya koydum. Laptop'a tekrar odaklandım.
Siteden çıkıp galeriye girdim. Yine o güzel fotoğraflar gözümde belirdi. Cidden oraya gitmeyi çok istiyordum.Fotograflara az daha bakıp iç çektim. Bazen her şey istediğimiz gibi olmuyor belkide asla o güzel yere gidemeyeceğim. Hayallerim deki yer çok güzelsin...
"Eun tae!"
"Efendim anne?"
"Yarın arkadaşlarım gelecek sen sevmezsin altın günü falan diyorsun sonra baban anlamıyor altın günü ne diye sordu geçende evde durma git dışarda takıl olurmu?"
"Anne kabul et altın günü yapıyorsun korede değil mi?"
Kıkırdamıştım. Babam ve annem koreli olsada annemin babası yani dedem türkmüş bu yüzden annemde çok az türkçe biliyor ben sadece altın günü kelimesini ve bir kaç birşey biliyorum.
"Tamam anne zaten yarın biriyle buluşacağım sen evde yap altın gününü."
"Eun tae!!! Altın günü değil!"
"Tamam tamam kızma. Hadi yatıyorum ben iyi geceler."
"Sanada."
Yeni kitabıma hoşgeldiniz sıkça yayılmış bir konu biliyorum teacher or husband konusu fakat benimkinin farklı olacağını düşünüyorum
Biraz bana destek verirseniz sevinirim sizi seviyorum❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER OR HUSBAND .KSJ.
FanfictionBizim ilişkimiz gece ve yıldızlar gibiydi.. Gece olmadan ne yıldız görünüyor, yıldız ise gecesiz yapamıyor... Başka teacher or husband kitaplarından farklı olduğumu düşünüyorum. Okuyup bana destek verirseniz sevinirim. Umarım ki beğeneceksiniz❤