Amacım onları uyandırmaktı. Her neyse uykum var...
"Ne oluyor ya?" Tae in sesi çıkınca anladım ki uyanmışlar takmayıp odama çıktım.
Yatağa yatıp tavana doğru baktım. Haftaya okulda öğretmen olarak işe başlıyordum.
Eskiden biyoloji öğretmenliği yapıyordum. Daha sonra müzik ile ilgilenmeye başlayınca bir grup kurduk ve öğretmen hayatım bitti.1 ay öncesine kadar aklımda okul veya öğretmenlik ile ilgili pek bir şey yoktu.
Ünlü bir okuldan teklif gelince biraz düşündüm. Geçici olacağını söylediler bende kabul ettim.
Umarım güzel bir seçim olur. Aşağıdan sesler gelmeye başladı. Yataktan kalkıp merdivenlerden indim.
Eun tae parmak ucunda yürüyerek kapıya doğru gidiyordu.
"Nereye?" Diyince korkmuş duvara yaslanmıştı.
"Eve gidiyorum."
"Tae nerde?"
"O uyuyor rahatsız etmeden ben kendim giderim."
"Gece saatin 12'sinde?"
"Sorun değil yakın zaten."
"Ben bırakırım. Hadi çık dışarı."
"Gerek yok gerçekten."
"Çık dedim." Bastıra bastıra söyleyince anlamıştı ki yürümeye başladı.
Ceketimi giyip dışarı çıktım.
"Nerede oturuyorsun?"
"Yongsandong'a yakın."
"Pekala gidelim."
______
Eun taeEve yaklaşmıştık. Hiç konuşmamıştık yolda sadece sokağın sessizliği vardı.
Hava soğuktu. Sabah iyi olsada şuan cidden üşüyordum.Sokak lambaları kaldırımları aydınlatırken rüzgar esintisi içimi titretmişti.
"Burası." Dedim direk.
"Pekala." Diyip yere baktı.
Arkasını dönüp yürümeye başladı."Jin!"
Dönüp bana baktı.
"Tesekkür ederim." Dedim.
Tamam anlamında başını salladı.
"Iyi geceler." Dedi sessizce
"Sanada.". Kapıya yöneldim o da yürümeye başlamıştı.
______
Bir sağa bir sola yatakta dönüp duruyordum. Bir türlü uyuyamamıştım. Midem çok bulanıyordu.
Kaç kere tuvalete gidip kusma tehlikesi yaşamıştım.
Sağa tekrar döndüm. Yatakta kıvrık bir şekilde yatıyordum.Annemler eve geldiğimde zaten uyuyorlardı. Sessizce eve girip direk odama çıkmıştım. Annemi uyandırsam kadın bugün çok yorulmuştu...
En son yine bir ağrı saplanınca oturur pozisyona geldim.
Ayağa kalkıp aynada kendime baktım.Yüzüm bembeyazdı. Ne yemiştim ben?
Altıma siyah eşofman giyip
Üstüne montumu geçirdim. Odadan çıkıp sessizce aşağıya indim. Dış kapı yavaşça açtım.Kendimi dışarı bıraktım. Nefes almak iyi gelmişti.
Ellerimi cebime koyup yürümeye başladım.
En yakın parka gidecektim.
Biraz yürüdükten sonra sokağa dönecektim ki iki sarhoş adamın konuştuklarını gördüm.Geri adımlayıp sokaktan çıktım. Kendime gidecek başka bir yer bulmalıydım...
Sahil!Sahile doğru yürümeye başladım. Gökyüzüne baktığımda yıldızların ne güzel olduğunu gördüm. Küçükken hep oraya çıkmak isterdim.
Yıldızlara ait olduğumu düşünürdüm.
Uçakta gökyüzünde olduğumuzdan çok binmek istemiştim fakat cesaret edemeyip istemedim korkuyordum ne yapayım...Sahile geldiğimde direk banka oturdum. Midem bulanıyordu hala cidden kötü hissediyordum.
Banka oturdum. Derin derin nefes alıp verdim.
Dalgaların sesi huzur vericiydiAyağa kalkıp denize yürüdüm. Elime ayakkabılarımı alıp kumlara basmaya başladım.
Ayağım ılık suya değince mutlu hissettim.Yere çömelip bacaklarımı kendime cektim.
Herşey neden bu kadar düz gidiyordu
Herşey yaşanıp bitiyordu. Ne aksiyon vardı nede heyecan.Omzumda hissettiğim kumaşla irkilmiştim.
Arkamı döndüğümde şaşırmam bir oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER OR HUSBAND .KSJ.
ФанфикBizim ilişkimiz gece ve yıldızlar gibiydi.. Gece olmadan ne yıldız görünüyor, yıldız ise gecesiz yapamıyor... Başka teacher or husband kitaplarından farklı olduğumu düşünüyorum. Okuyup bana destek verirseniz sevinirim. Umarım ki beğeneceksiniz❤