Bu kısımda 48.bölümdeydi yine atıyorum buraya o kısmı.
JIN
Masada ki kitapları alıp öğretmenler odasına ilerledim. Bugün burda ki son günümdü. Eun tae okula gelmiyordu...
Şuan kiminle nerede bilmiyordum. Boşanma ani gelişmişti. Bu olay beni hala yıpratıyordu. Onu bu kadar çok sevdiğimi bilmiyordum ona bu kadar aşkla baktığımı..."Kim seok jin!" Arkamda ki ses ile boş koridora baktım. Tekrar o kadını görmem ile sinirlendim.
"Ne işin var burada!" Hızlıca koridorun öbür ucundan yanıma gelmişti.
"Ben seni özlüyorum..."
"Ne! Sen beni özlüyor musun? Yalan söyle tamam ama bu kadarı inandırıcı olmuyor!" Tedirginlik ile kenarda duran elimi avuçlarının arasına aldı.
Elimi çekmek isterken koridorun en başında duran eun tae'yi gördüm. Saçlarını kestirmişti, üstünde beyaz bir tişört ve mavi kısa bir şort vardı. Kahkül kestirmişti... büyülendim, tekrar tekrar baktığımda.
ona baktığımı gördü, yanıma göz gezdirdi. Biraz duraksayıp kaşlarını çattı, kıza sürekli bakıyordu. Hemen elimi ondan kurtardım. Eun tae arkasını dönüp ordan uzaklaştı. Bende onun gittiği tarafa yürüdüm. Gözden kaybolduğunda yere kendimi bıraktım.O günden sonra ilk defa görmüştüm. Her detayını özlemiştim. Son konuşmamız benim ona 'karşıma çıkma' diyişimdi... belkide bu ikimiz için iyi olacaktı.
Son kez öğretmenler odasına girdim. Ceketimi alıp çıktım.EUN TAE
Odam da oturup etrafı gözetledim. Bugün onu görmüştüm. Bıraktığım gibiydi her hücresi, yanında o kadın vardı... yüzünü aklımın her köşesine kazıdığım kadın...
Boşandıktan sonra ilk kez gördüm onu. Jin olmadan hayatım hep eksikti ama o hala kadınla beraberdi...
"Eun tae iyi misin?"
"Iyiyim tae... toparladım."
"Söyleyeceğim şey seni sinirlendirmesin... Jin geldi."
"Beni ilgilendirmiyor senin arkadaşın sonuçta."
"Sorun yok yani." Kafamı salladım. Tae odadan çıkınca merak ettim. Niye gelmişti acaba aşağı inemezdim.
Umursamayıp duşa girdim hemen.__________________
Üstümü giyinip yataga yatmaya hazırlandım. Saçlarımı kurutmaya üşenmiştim. Tae hic gelmemişti gece oldu resmen.
Neyse diye gözlerimi kapattım.
Birden odanın kapısı açıldı. Yavaş adımlarla yürüyordu. Arkama oturdu.
"Meleğim..."
Gülümsemiştim...
Fikirleniriz neler???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER OR HUSBAND .KSJ.
FanfictionBizim ilişkimiz gece ve yıldızlar gibiydi.. Gece olmadan ne yıldız görünüyor, yıldız ise gecesiz yapamıyor... Başka teacher or husband kitaplarından farklı olduğumu düşünüyorum. Okuyup bana destek verirseniz sevinirim. Umarım ki beğeneceksiniz❤