Donup kalmıştım. Bunu yapma lütfen ben seni öperkenki duygularıma karşı koyamadım. Ama eğer cidden beni öperken bir şey hissetmediyse boş öptüyse bu canımı yakardı.
JIN
ona öyle söylemeliydim bana bağlanmaması için. Evet yanında olacaktım ama beni sevmemesi için elimden geleni yapacaktım. Onu istediğimden öpmüştüm. Ve öperken çok şey hissetmiştim. Asla unutamazdım o öpücüğü fakat eun tae'nin hiçbir duygu hissetmediğimi bilmesi gerekti.
"Çok yorgunsun uyu." Bana boş boş bakıyordu. Ağır mı konuşmuştum? Çok mu canı yanmıştı yoksa? Bütün olaylar varken ben de girmiştim işin içine
"Yani eun tae..ben öyle demek istemedim fazla bağırdım sanırım." Hala bana bakarken onu o an öpmek istedim. Yapamazdım...
Çok mu üzüldü acaba?"Haklısın jin sonuçta illa beni öperken bir şey hissetmek zorunda değilsin unuttum bile." Şuan benimde canım yanıyordu işte...
O bana bağlanmasın diye uğraşırken neden ben ona bağlanıyorum.
Gözlerinden akan yaşların haddi hesabı yoktu.. yanında sarılarak uyumak istiyordum ama şuan olmazdı."Yani hayır seni öper-" nefes alıp çenemi tuttum yoksa söyleyecektim.
"Boşver...""Yanımda uyur musun?" Bu soru beni mutlu etmişti. Seve seve uyurdum ama işte...
"Sadece bugünlük?" Başını sallayınca yorganı açtım. Yanına uzanıp sırtımı ona döndüm. Yüzüne bakmak istemiyordum çünkü bu benim heyecanlanmama sebep oluyordu.
Oda benim sırtıma bakıyordu güzel..."Sarılabilir miyim?" Ama bu çok masum...
"Sarıl." Belimde hissettiğim minik eller içimin kıpırdaşmasına sebep oldu. Kafasını ensemle sırtım arasında ortak noktaya koydu. Nefeslerini sırtımda hissediyordum.
______
Nefesi düzene girince yavasça ona doğru döndüm. Evet uyumuştu. Kolumu arkasından atıp ona sarıldım. Diğer elimi karnının üstüne koyduktan sonra daha rahattım. O kadar güzel uyuyordu ki... gözleri morarmıştı. Kısa zamanda iyileşecekti umarım.
Karnındaki elimi çekip saçlarını okşadım. Yaklaştım yavaşça alnına bir öpucük bıraktım. Bana dahada çok sokuldu. Başı göğsümdeydi."Sadece bugünlük..." dedim iç çekerek.
_____EUN TAE
sabah guzel koku ile uyandım. Hergün alışık olduğum bir koku değildi. Ama çok güzel kokuyordu.
Gözlerimi açtığımda jin'in tişörtünü kokluyor olduğumu gördüm.Kafamı az daha kaldırıp düştüğümüz duruma baktım. Ben jin'in göğsüne yatmış ayaklarımı onun üstüne atmıştım. Jin'de kollarını belime sarmıştı.
Jin'e baktığımda çok tatlı olduğunu gördüm. Saçları önüne gelmiş burnunu kaşındırıyordu. Hafifçe elimle ittim saçını.
Biraz daha uyusam fena olmaz diye düşündüm. Tekrar jin'in omzuna yattım. Belindeki elini sıklaştırıp iyice bana sokuldu.____
Başımdaki ağrı ile uyandım. Hayır olmaz lütfen...
Evet yine başım ağrıyordu. Hastaneye uğramalıydım yoksa işler kötü olacaktı. 2 ay sonra ameliyat olacağımı söyledi doktor. Herşey güzel olacak...
Yatağın sağ tarafına baktığımda jin'in yanımda olmadığını gördüm.
Yavaşça kalkıp aşağıya indim. Salonda da yoktu. Acaba gitti mi diye düşündüm. Bu beni üzerdi... mutfaktan sesler gelince oraya yöneldim. Bu bir kız sesiydi?"Neden onunla aynı evdesin jin!" Kızın sesini net olarak duyuyordum.
Kapıyı yavaşça araladım. Bu tae'in evinde gördüğüm kızdı seulgi...Heyyyy ben geldim. Bu sıralar bölüm atmam bi geç oluyor özür dilerim❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER OR HUSBAND .KSJ.
FanfictionBizim ilişkimiz gece ve yıldızlar gibiydi.. Gece olmadan ne yıldız görünüyor, yıldız ise gecesiz yapamıyor... Başka teacher or husband kitaplarından farklı olduğumu düşünüyorum. Okuyup bana destek verirseniz sevinirim. Umarım ki beğeneceksiniz❤