42

2.2K 168 84
                                    

"Jimin bu adam kim?" Kaşları ikisinde çatılmıştı. Ne olduğunu anlamayıp doğrulmaya çalışmıştım.

"Eun tae nasıl hissediyorsun kendini?" Jimin'e dönüp yanındaki adama baktım. Hala bana bakıyordu anlamamıştım.

"Ben iyiyim biraz başım ağrıyor..." yutkunup devam ettim.
"Sevgilim babama haber verdin mi?" Yandaki adam hemen elimi tutup "hayır vermedim birtanem." Demişti.
Elimi hemen çekmiştim.

"Sen kimsin? Jimin bu adam bana neden birtanem diyor?" Jimin kaşlarını çatıp arkasını dönüp o adamıda alıp odadan çıktılar.

JIN

Olayın etkisi ile jimin tarafindan koridorda sürükleniyordum.

O gün ne olduğunu bilmiyordum bile kendimi yatakta çıplak bulmuştum. Yatağın yanında eun tae var sandım... ama o değildi korktum.. eun tae eve gelmeyince sokak sokak onu aradım herkese sordum. En son Jimini arayıp öğrendim... dün den beri hastanede uyanmasını bekliyordum.
Benden saklaması boğazımın düğümlenmesine sebep oluyordu. Jimine bir solukta herseyi anlatmıştım. Artık evli olduğumuzu da biliyordu.

"Jin iyi misin?"

"O... o beni hatırlamıyor..." bir anda jiminin yakasından tutup duvara yatırdım.

"Sana sevgilim diyor! Onun neyisin sen! Eun tae ne diyor jimin?" Ellerimi yakasından çekip yavaşça yere düştüm. Gözlerimdeki yaşlar akmıştı bile.

"Jin sana söyleyecektim... biz eun tae ile 2 yıl öncesine kadar sevgiliydik."
Onu dinlemek istemiyordum. Yüzümü bile kaldırmadım.

"Sonra... ben on-... onu aldattım." Yüzümü bir anda kaldırdım. Ayağa kalkıp yakasından bir daha tuttum.

"Sen onu aldattın mı? Benim meleğimi?" O gün bende çok farklı bir sey yapmamıştım belkide...

"O gün kafam dalgındı sarhoş da değildim ama ol-"

"Daha fazla konuşma!" Yakasını bırakıp sandalyeye oturdum.

"Bak jin...dün eun tae'yi bulduğumda iyi durumda değildi yağmurda sırılsıklam olmuştu... ne yaşadı bilmiyorum. Ben geldiğimde baygındı. "
Gözlerimi kapattım... o gün beni görmüş olamaz değil mi? O halde görmüş olamaz...bunu jimin yapmışken benide öyle göremez değil mi... boğazım kupkuru olmuştu hızlıca öksürük tutmaya başladı...

"Jin... şuan eun tae 2 yıl öncesinde... bana sevgilim diyor. Yani aldatmadan önce... ben ona ne diyeceğim."

"Herseyi söyleyeceksin birer birer ne yaptığını ne bok yediğini yuzune söyleyeceksin."

"Be-ben yapamam."

"Jin..." koridorun öbür ucundan gelen kadın sesi ile sağa döndüm.
Ahh... o kız lanet olsun.

"Sen iyi misin sevgilim."

Bir anda jimine döndüm bilmemeliydi...

"Sevgilim demeyi kes! Ne işin var burda."

"Dün öyle demiyordun ama..." kolundan sertçe tutup ordan uzaklaştırdım.

"Bana bak kadın burdan git beni unut tamam mı?" Parmağım da ki yüzüğü gözüne sokarak devam ettim.

"Bak ben evliyim bir karım var!"

"Hey hey!! böyle bir şeyden bahsetmemiştin."

"Bir daha karşıma çıkma ne yaşandıysa hatırlamıyorum... o gün ne yaptın bana!"

Susup konuşmadı. "Ne içirdin bana konuş." Dedim kolunu sıkarak.

"Hi- hiçbir şey."

"Git burdan!" Diyip kolunu sertçe bıraktım.

Arkamı döndüğümde dibimde ki jimini fark ettim.

"Ne duydun."

"Herşeyi." Gözlerimi kapatıp sakin olmaya çalıştım.

"Sende eun tae'yi aldattın değil mi?" Dediği ile daha da çok sinirlendim.

"Bundan ona bahsedersen mahvolursun!"

"Daha seni bile tanımıyor! Sen benden bahsetme bende senden bahsetmeyim."

"Piç." Nefesimi kontrol edip devam ettim.
"Bana şantaj mı yapıyorsun? Jimin herşeyi eun tae'e anlatacağım."

"Tamam bana uyar bende anlatırım."
Boğazını sertçe tutup sıkmaya başladım. Nefessiz kalmış jimin benden kurtulmaya çalışıyordu.

"Hey hey sen! Ellerini sevgilimden çek!" Soldan gelen eun tae'e döndüm.

Onu çok özlemiştim... dediği kelime ile ellerim kendiliğinden düştü. Benim adımı bile hatırlamıyor oluşu canımı yakıyordu. Ordan ayrılmam gerekti... yüzünü görmemem belkide...
Yutkunup tam omzunun yanından geçerek yürümeye başladım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sinirim bozuldu sjsjsjsjsj

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sinirim bozuldu sjsjsjsjsj

TEACHER OR HUSBAND .KSJ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin