3 hafta sonra
Ders kitaplarımı toplayıp sınıftan çıktım. Jin'e goz gezdirdim kimse anlamasın diye beraber gitmiyorduk.
Ama her çıkışta onu kontrol ediyordum.
Okulda yok gibi gözüküyordu. Eve gitmeden önce test kitapları almam gerekiyordu. Bu sene sondu fakat yoğun ders programı vardı...
Kitapevi arayıp buraya en yakın olana ilerledim.
Hava soğuktu. Beremi düzeltip çantamdan telefonumu çıkardım. Chae young arıyordu... sonunda aklına gelebilmiştim.
"Alo?""Eun tae...ben taehyung'u çok mu üzdüm."
Işiniz düşünce arayın zaten ben kimim ki?"Ne oldu?"
"Eve gelmişti... salona davet ettim. Çok sinirli gibiydi. Bir anda bana sarıldı. Boynumda ıslaklık hissedince neye uğradığımı şaşırdım. Kendimi o kadar kötü hissettim ki... özür dileyip benden ayrıldı ve evden çıktı."
"Ahh...tae'im benim... seni çok seviyor chae young..."
"Be-ben sanırım bende seviyorum..."
Ne demisti o seviyorum mu?"Cidden...tae çok sevinecek..."
"Söyleme ona..." diyip devam etti. "Kapatmam gerek."
Bir sey diyemeden suratıma kapattı. Hayırlı arkadaşlarım vardı... nasılsın diye sormamıştı bile...
Kitabevi'nin önüne geldiğimde içeri girdim. Almam gereken kitapları alıp çıktım. Karşıdaki cafeye yürüdüm. Içeri girip sütlü kahve istedim. Çantamdan kalemimi çıkarıp test kitaplarını elime aldım. Ders çalışmam gerekti. Hayatımdaki değişiklik ile boşlamıştım herseyi._________
2 saat çalıştıktan sonra eve gitmeye karar verdim. Jin bir kere bile aramamıştı. Onuda merak ediyordum. 3 hafta nasıl geçti bende bilmiyordum... jin bazen eve gelmiyordu. Sorduğumda çıkış yaptığı grup ile ilgili oldugunu söylüyordu.
Onu özlüyordum... o günden sonra beraber yatmamıştık. Sarılmayıda özlemiştim.Jin gelmediğinde ben erken yatıyordum. Sabah kalktıgımda jin salonda oluyordu...
Ona da diyemiyordum. Neden yanımda yatmıyorsun diye... belkide hala bir evlilik olarak görünüyordur ilişkimizi.Kenarda duran pastahaneye girdiğimde kucuk bir pasta almıştım. Canım çekmişti jin evde olursa beraber yerdik.
Eve girdigimde kenarda duran ayakkabılar çekti dikkatimi. Böyle topuklu bir ayakkabım olmadığına emindim. (Cafer bez getir...)Salona baktım ama kimse yoktu elimdeki pasta kutusunu mutfağa bırakıp yukarı çıktım. Odamızın kapısının önünde bir etek gördüğümde yutkundum.
Jin yapmazsın...bunu bana yapmazsın.
"Imh.." bunu duyduktan sonra gözlerimdeki ısrarcı damla yanaklarımdan suzüldü. Merdivende hala bekliyordum... cesaret edemiyordum bu durumu 2.kez farklı bir kişiden yaşamak istemiyordum... duvara sırtımı yasladım. Bizim evimizde... bizim odamızda...
Cesaret edip açık olan kapıya baktım. Yerdeki parca parca kıyafetleri takip ettim. Yatağımıza baktığımda ağzımı elimle kapattım. Hıçkırıklarım duyulsun istemiyordum. Göreceğimi görmüştüm...Beni fark etmeden kapıdan dışarı çıktım. Aşağı inip okul çantamı alıp evi terk ettim.
Binanın duvarından elimle destek aldım. Ilk aşkım olan jimin bana bunu yapmıştı... kendimi toparlamıştım ve hayatıma bakmıştım...
Şüphesiz sevdiğim jin... bana bunu nasıl yapabilirdi. Bu kadar kısa bei sürede ona güvenmişken neden?2.kez aynı olayı yaşamak kendime güvenimi sarsıyordu. Ben ne yapmış olabilirdim?
Jimini o halde gördükten sonra aklımdan silmiştim. Sevgimi beynimden ve kalbimden kazımıştım, ama jin o boyle bir seyi yapamazdı bana bunu yapmaya kıyamazdı...
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
Fazla üzülmeyin boyle olması gerekti snnssnBu arada size birseyden bahsedeceğim bana bir mesaj geldi
Neden her yoruma cevap veriyorsun diye...size cidden değer veriyorum yorumlarınız görüşleriniz veya baska birsey bir random bile önemli oluyor benim için bu soruyu soran kisi neden sordu bilmiyorum okuyorsa yoruma yazsın falan sjshsj
Her yoruma cevap veriyorum eger cevap vermediysem benim wattpad'im ile ilgilidir çünkü bazen yanıtlarım gitmiyor
neyse 40 bölüm oldu teşekkür ederim❤❤
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER OR HUSBAND .KSJ.
FanfictionBizim ilişkimiz gece ve yıldızlar gibiydi.. Gece olmadan ne yıldız görünüyor, yıldız ise gecesiz yapamıyor... Başka teacher or husband kitaplarından farklı olduğumu düşünüyorum. Okuyup bana destek verirseniz sevinirim. Umarım ki beğeneceksiniz❤