-30-

2.6K 225 17
                                    

Jimin beni bir eve getirmişti. Onun eviydi sanırım 1 gece hastanede kaldığımdan cok uykum vardı. Havada kararmıştı zaten.
"Eun tae ben bir şeyden özür dilemek istiyorum... düğünde sana sert çıkışmış olabilirim. Evlendiğini görünce sinirlendim. Gelinlik çok yakışmıştı itiraf etmek gerekirse..."
Hafifçe ensesine elini götürüp gülümsedi.

"Jimin bak... aramızdaki ilişki yıllar önce bitti. Kapat bu konuyu."

"Ben seni çok özledim." Diyip kenarda duran elimin üstüne koydu ellerini.
Jimin'in içinde kötülük yoktu ama o günden sonra benim kalbimin icindede yeri kalmamıştı. Onunla 2 yıl önce sevgiliydim. Doğum günüydü akşama kadar ne aramıştım ne de sormuştum. Supriz yapacaktım. Gece evine doğru yola çıktım yedek anahtar bende vardı. Eve girdiğimde manzara karşımdaydı. Tam merdivenlerin başından kilot, sütyen, bütün kıyafetler yerdeydi. Karşılaşacağım durumu anladım. Yukarı doğru çıktım. Sesler gelirken içimin nasıl acıdığını anladım. Jimin'e deliler gibi aşıktım. Oda beni seviyordu yani benim bildiğim kadarıyla. 1 sene birlikte olmuştuk. Az buz bir zamanda değildi. Bana böyle bir şey yapacağı aklımın ucundan geçmezdi. Kapı tamamen açıktı. Odaya girdim. Yatakta bir kızın memesini yalayan jimin görmem beni derinden sarstı.
Elimdeki pasta ve hediye paketini sertçe yere düştü. Beni fark edip kapıya baktılar. Jimin beni görünce hemen kalktı ayağa. Hızla arkamı dönüp merdivenlerden indim. Arkamdan bağırsa bile duymamazlıktan geldim. Konuşmaya gerek duymadım. Çünkü bir açıklaması yoktu kendim gidip görmüştüm. Kapıdan dışarı çıkıp eve gitmeye başladım. Ağlamıyordum. Ama boğazımda cidden bir düğümlük vardı. Nefes almam zorlaşmıştı. Nasıl eve gittiğimi bilmiyordum...

Aklımda 2 sene önceki olaylar belirince daha da sinirlendim. Onunla şuan yan yanaydım. Ve bu beni rahatsız ediyordu.

"Ben gideyim geç oldu."

"Asıl geç olduğu için kalmalısın."

"Gerek yok ben eve giderim."
Kapıya doğru adım atmıştım. Bir şey demeden çıktım evden.

_____________

Eve gelmiştim. Jin ile evimize...
Çantamdan anahtarı almaya yeltendim. Karıştırdım ama anahtarı almadan çıkmıştım belliki. Zile basıp geri çekildim. Onu görmeyi cok istiyordum. Yavaşça eğdim başımı. Kapı açılma sesini duyunca kaldırdım başımı.
Karşımda jin dikiliyordu beni gördüğüne şaşırmıştı belliki.
Tam dibimde durdu. Aramızda az bir mesefe kaldığında kollarını sımsıkı bana sardı. Başını boynuma gömünce yine nefesim kesildi. Derin bir nefes aldı. Kolları belimi çok sıkıyordu. Elimi kaldırıp yapmak istediğimi yaptım. Kollarımı sırtına koydum bir elimi yavaşça ensesine çıkardım. Sımsıkı sarılmıştık...

______________

Odamıza girip pijamalarımı değiştirmiştim. Jin ile en ufak bir konuşma bile geçmemişti aramızda. Sarılmayı kesmeden salona yürümüştü. Öylece durduk 10 dakika daha sonra jin'in telefonu çaldı ve bende yukarı çıktım.
İşığı kapatıp yatağın içine girdim. Çift kisilik olduğundan çok geniş yatabilirdim... yinede kibar olmak amaçlı nazikçe yattım. Kenardaki gece lambasını yaktım. Jin'i özlemiştim o hiç doya doya koklayamadigim kokusunu da özlemiştim.
Kapı bir anda açılınca gözlerimi kapattım. Yatağın ucunda ağırlık hissedince yanına yatacağini anladım. Yorgan yavaşça açıldı. Ona sırtım dönük yatıyordum. Yan döndüğünü hissettim.

"Sarılabilir miyim?" Uyuyor numarası yaptığımdan ne digeceğimi bilemedim.
Sadece kafamı sallayabildim. Belimde hissettiğim eller hoşuma gitmişti.
Beni yavaşça kendine çekmişti. Burnuma azda olsa kokusu sinmişti. Hafifçe gülümsedim. Elleri ellerime gitti. Elini elimin üstüne koyup göbegime denk getirdi.
Kafasını enseme saçlarımın arasına gömdü. Aramızda hiç mesafe yoktu.
Uyuyabileceğimi sanmıyordum. O kadar güzel kokuyorduki dehşet desem yanında az kalırdı.
Elini ellerimden çekip saclarıma götürdü. Hafifçe okşayıp tekrar ellerime koydu.
Saçlarımın arasına uzun bir öpücük bıraktı. Daha fazla dayanamayıp ona doğru döndüm.

Merhabalar efendim🤣 uzun yazmaya çalıştım fakat suan yolculuktayım... 8 saatlik yol var gebermek istemiyorum. neyse hadi görüşürüz❤

TEACHER OR HUSBAND .KSJ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin