O sırada saçlarımda hissettiğim el ile onun vücuduna kafamı koydum.
O sırada belkide birine sarılmaya ihtiyacım vardı. Kafamı kaldırdığımda taehyung'u gördüm, görmek istediğim kişi jin'di...
Gözyaşlarımı tişörtüne serbest bıraktım. Gözlerim kapandığında herşey karardı.
______Gözlerim açılınca etrafa göz gezdirdim. Karnım ağrıyordu, başım ağrıyordu... iyi hissetmiyordum.
Oturur pozisyona geldim. Elime göz gezdirdim. Ilk defa elimdeki yüzük dikkatimi çekmişti. Hafifçe çıkarıp inceledim. Gri ve zarif bir yüzüktü. Içinde yazan yazıya takıldı gözüm.
"Sonsuza J-E" yazıyordu...
Jimin..? Ahh hayır! Jin...
Ayağa kalkıp kapıdan çıktım. Göz yaşlarım akıyordu. Fakat bu beni durdurmadı.
Salonda jin'i görmem ile koşarak ona sarıldım. Ellerim sırtını sıkarken kafam göğsünde hıçkırmaya başlamıştım."Özür dilerim, hatırlayamadığım için... seni üzdüğüm için... seni önemsemedigim için..."
Saçlarımda ki el ile daha çok gömüldüm.______
Aradan nereyse 1 ay geçmişti. Bugün 2 yıl önce universiteden mezum olmuş arkadaşım gelmişdi.
Şuan evli ve bir kızı vardı...
Kızı o kadar güzeldi ki mavi gözleri çikolata renginde saçları aynı annesi gibiydi.
Anne olmak sanırım çok güzel bir şeydi..."Birtanem ne düşünüyorsun?"
Jin arkamdan seslenince mutfak kapısına döndüm."Hiç...biraz başım ağrıyor da." Belki benim bir çocuğum olmazdı... anne duygusu yaşamazdım.
"Gelen arkadaşının kızı oyuncağını unutmuş. Bir gün unutmadan verelim." Elindeki oyuncağa baktım. Kafamı sallayıp salatalık doğramaya başladım.
Sırtımdan gelen el en sonda göbegimin üstünde durdu. Ellerini kenetleyip omzuma kafasını gömen jin'e doğru döndüm. Ona dönünce gözgöze geldik."Bir şey olmadığına emin misin?"
Biraz düşünüp cevap verdim."Ben anne olmak istiyorum." Dediğim şey ile yüzünü kocaman bir gülümseme almıştı.
"Hmm... benim sevgilim anne olmaya mı özenmiş?"
"Tamam be iyiki dedim!"
Ellerinden kurtulmaya çalıştım.
"Tamam, tamam kaçma bende baba olmak istiyorum."
Dediği şey ile hemen ona döndüm."Gerçekten mi?"
"Senin ile evlendiğim günden beri..."
__________
JIN
gece saat 3'ü geçmişti. Nedense uyuyamıyordum. Eun Tae çoktan uyumuştu.
Bugün nereyse baya bir yorulmuştu.
Bende uyusam iyi olurdu...
Eun Tae'ye bakıp elimi yüzüne uzattım.
Buraya kadar zar zor gelmiştik...Onunla ilk otobüste karşılaşmıştık... eğer onu fark etmeseydim, yardım etmeseydim şuan yanımda olamazdı...
Zorla evlenmeseydik onu asla sevemezdim, onunla aynı evde yaşamasaydım onsuz uyuyamayacağımı bilemezdim. Ona sarılmasaydım sadece onun kokusunu ömür boyu hissedeceğimi bilemezdim...
Hafifçe yüzüne eğilip yanağından öpüp çekildim. Masumca uyuyordu. Bunu ona nasıl söyleyecektim?
Biliyorum bölüm atmadım özür dilemeyeceğim çünkü bu kaçıncı oldu sürekli yazıcam diyip yazamıyorum o kadar isteksiz yazıyorum ki neden bilmiyorum. Ama merak etmeyin dikkat edeceğim sizi seviyorum💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER OR HUSBAND .KSJ.
FanfictionBizim ilişkimiz gece ve yıldızlar gibiydi.. Gece olmadan ne yıldız görünüyor, yıldız ise gecesiz yapamıyor... Başka teacher or husband kitaplarından farklı olduğumu düşünüyorum. Okuyup bana destek verirseniz sevinirim. Umarım ki beğeneceksiniz❤