-11-

3.3K 283 15
                                    

Başımı yere eğip masaya doğru ilerledim. Kimsenin yüzüne bakmadan boş sandalyeye oturdum.
Başımı yemek masasında gezdirdim. Bu gece en sevindiğim sey şu yemekler olmalıydı.

"Kızım hoşgeldiniz desene?"
Başımı kaldırıp annesine ve babasına baktım.

"Hoşgeldiniz." Dedim. Müstakbel kocama hala bakmamıştım. Baksam da birşey fark etmeyecekti.

"Eun tae?" Tanıdığım ses ne annemden nede babamdan geliyordu bu... bu tanıdık bir sesti.
Jin?

Başımı aniden kaldırıp yanıma baktım.
Gözlerimi büyütüp ağzımı araladım.

"Jin?"

"Siz birbirinizi tanıyor musunuz?"

________

Yemek bitmişti o anki şokla hala aynı durumdaydım. Hala gitmemişlerdi bahçede tek başıma oturuyordum.

Jin'le tanışmıştım hatta aynı evdede kalmıştık fakat ona hiç o gözle bakmamıştım.
Yani tabi içimden geçirmiştim ne yakışıklı çocuk diye fakat o gece yanına o kız gelince bütün düşündüğüm şeyleri bir kenera bırakmıştım.

Jinle birbirimize bakıp şaşkınlığımızla kalmıştık. Masadan hala tanışıyor musunuz diye sesler gelmişti. Jin önüne dönüp bir bardak suyu kafasına dikti. Masadan kalkıp direk bahçeye gitmiştim. O zamandan beri bahçedeydim.

Gerçekten biz jin ile mi evlenecektik.
O nasıl düşünüyordur acaba?

Yanımda bir hareketlilik hissedince yan tarafa baktım.

"Iyi misin?"

Başımı hafifçe iki yana salladım.

"Sen?"

"Olmaya çalışıyorum yani garip..."

"Oldukça garip yani seninle evlenecekmiyiz?"

"Öyle olması gerek... ama merak etme bu iş bittikten sonra boşanırız ve herkes hayatına bakar."

"Haklısın yani boşanırız değil mi anlaşma bittikten sonra?"

"Tabikide."

"Yani... sevgilin var mıydı?" Bu soruyu sormak istedim çünkü evleneceğiz sonuçta.

"Hayır yok. Neden?"

"Yani sonuçta evleneceğiz ilişkinizin bozulmasını istemem."

"Olsa bile bu seni ilgilendirmez ve evlendiğimiz ilişki gerçek olmayacağından istediğim kişi ile sevgili olurum."

Donup kalmıştım. Yani ben onu düşünmüştüm. Ama sanki ben ona karışıyormuş gibi göründüm.

Birşey söylemedim. Ellerimle oynamaya başladım. Sonuçta ikimizde isteyerek evlenmiyoruz neden boyle davranıyor?

"Haftaya evlendiğimizden alışverişe çıkmamız gerekmiş. Yarın sen gider bakarsın."

"Sen gelmiyor musun?"

"Neden geleyim?"

"Haklısın."

"Sana iyi oturmalar. Düğünde görüşürüz."

"Düğünde? O zamana kadar yanıma gelmeyecek misin?"

"Neden geleyim."

Birşey dememe gerek kalmadan yanımdan çekip gitti.
Ilk başta sıcak davranmıştı.
Sonlara doğru yine soğuk olmuştu. Hiç değişmeyecekti. Benim yanımda olmasını isterdim. Yardım etsin falan sonuçta evlenmeyi ben istemedim. Sanki ben evlenmek istiyormuşum gibi davranıyor...

TEACHER OR HUSBAND .KSJ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin