Uzun süre elime ve jin'in gözlerine odaklandım.
"Eun tae...bıraksana kutuyu." Gözlerimi o kusursuz yüzünden çekip olayın farkına vardım.
"Ah şey... ben diğer kutuyu getireyim." Bırakıp gidiyorken geri döndüm.
"Başka kutu yoktu dimi neyse." Jin hafif gülmüştü. Odaya girip banyo malzemeleri çıkardım.
"Banyo malzemelerini çıkar ilk banyodan başlayalım." Odamızdaki banyonun kapısını açıp ışığı yaktım. Jin ile göz gezdiriyorduk dolaplara iki dolap vardı ortada ayna.
"Sen bu dolaba koy bende buna." Krem, bakıp malzemeleri, maskelerin hepsini doldurmuştum içine.
En son ikimizde macun ve diş fırçasını aynı anda kaba koyduk(ne denirse ona shsh)
Koyarken birbirimize baktık. Diş fırçalarımız yan yana duruyordu...
Havlu ve bornozları çıkardım. Jin ile yan yana asmıştık. Bu işi sevmiştim. Her yerde ikimizin eşyaları vardı. Ve yapmakta eğlenceliydi.
Şampuan ve duş jellerini kabinin içine koyduk. En son jin bana kendi duş süngerini uzattı. Benimkini alıp yan yana duvara astım. Siyah ve beyaz... gece ve yıldiz gibi.
"Işimiz bitti sanırım. Gardıropları düzenleyelim mi?"
Kafamı sallayıp banyodan çıktık. Giyinme odasına geçtik.
Kıyafetleri yerleştirirken jin'in isini engellememeye çalışıyordum .
"Ben ayakkabılarımı buraya koysam olur mu?" Dedim ona dönerek.
"Tabiki koyabilirsin."
"Yani sey senin düzenini bilmediğimden rahatsız etmek istemiyorum..." biraz sıkılmıştım. Çünkü evli biriydik ve ben alışamamıştım. Jin'i seviyor muydum bilmiyorum... onun her zaman yanımda olmasını istiyordum. Özel hissettiriyordu.
"Eun tae düşünceli gibisin."
"Yok hayır.. sadece düşünsene ikimizde hayatları bir anda değişti."
"Memnun değil misin?"
"Benim yerimde kim olsa memnun olur ki?"
Yüzü asılmıştı ne dediğimi anlayıp ona döndüm.
"Yani tanımadan evlendiğimizi söyledim."
_____________Kahve alıp balkona çıktım. Jin düşünceliydi. Gardırobu yerleştirdikten beri böyleydi.
Acaba ben bir şey yapmıştım. Elimdeki kahveyi uzattım. Yanına doğru geçtim.
"Düşündümde haklısın birbirimizi tanımadan evlendik. Çok saçma bir şey... zaten boşanacağız." Son sözü derinden sarsılmama yetti. Boşanma konusu hiç açılmamıştı. Kahve boğazımda kalınca öksürmeye başladım.
"Boşanmak mı?"
"Yani en baştan oyle demiştik."
"Öyle mi demiştik..." boşanma olayını düşünmesi moralimi alt üst etmişti.
"Ben uyuyacağım sende uyu yorulduk bugün." Kahvesini içmeden masaya koydu. Ve yanımdan ayrılıp gitti.
_____________
Dışarı soğuk olmasına rağmen balkonda oturmaya devam ettim. Yağmurlu bir hava vardı. Damla damla yağmur yağınca balkondan çıkıp kapıya ilerledim. Anahtarı alıp dışarı çıktım.
Biraz daha arttı yağmur üstüm başım ıslanıyordu. Saçlarım yüzüme yapışmıştı ama bir şeyi unutmak istediğimde küçüklüğümden beri hep dışarı çıkardım yağmur yağıyorsa izin verirdim ıslanmama.
Islanmamış tek bir yerim bile kalmamıştı. Gece lambası yüzümü ve etrafı aydınlatırken bir anda şehrin tüm ışıkları kesildi. Yağmur yüzündendir diye düşündüm. Benim için lambaya gerek yoktu. Ay yeterince yol gösteriyordu bana...
Kapının önüne geldiğimde ağlamaklı bri ifade vardı suratım da. Nedeni jin'in gitmeyeceğine söz verip boşanmaktan bahsediyor olmasıydı.
Anahtarı ıslanmış olan cebimden çıkardım.
Kapıyı açtım. Salonda bir kum yanıyordu. Bir vücut ile karşılaştım.
"Ne işin var dışarda!" Korkup geri çekildim.
"Yağmur yağıyor görmüyor musun? Saatin farkında mısın? Beni hiç mi düşünmüyorsun? Telefonun neden yanında değil?"
Gözlerimi yavaşça kapattım. Omzuna çarparak yanından geçtim. Başım dönüyordu. Sırası değil tümörcüğüm...
Öksürmeye başlamıştım. Hasta olacağıma%100 garanti verirdim. Jin'in beni düşünmüş olması güzeldi fakat hiç tepki vermedim.
Hapşırmaya başlayınca ayakkabımı çıkardım.
Aniden jin odaya girmedi daldı. Tekrar hapşırıp ona baktım. Üstümü değiştirmem gerekti.
"Hasta mı oldun?" Az öncekinden biraz daha sakindi.
Gözlerim kararınca yatağa kendimi serbest bıraktım. Bayılmamıştım ama kötü şeyler olmuştu beynimde.
Kalkamadım bir daha.
Alnımda el hissedince gözlerimi açtım.
"Ateşin var!" Takmayıp tekrar kapattım gözlerimi.
"Kalk!" Onu dinlemeyip parmağımı bile oynatmadım.
Bacağının altındaki kollar ile kalktım havaya."Bu seninle 2.banyo operasyonumuz."
Merhabağgggggggggg biraz oy verseniz fena olmaz
*GERÇEKTE OLAN "yani neğ oluyyy lütyennn beyi kıymayın okuyuçulayım"
Diğer bölümde gorüşürük❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEACHER OR HUSBAND .KSJ.
FanfictionBizim ilişkimiz gece ve yıldızlar gibiydi.. Gece olmadan ne yıldız görünüyor, yıldız ise gecesiz yapamıyor... Başka teacher or husband kitaplarından farklı olduğumu düşünüyorum. Okuyup bana destek verirseniz sevinirim. Umarım ki beğeneceksiniz❤