-39-

2.3K 199 27
                                    

Annem jin'in koluna dokunacaktı ki engel oldum.
Ama jin hemen arkasını döndü.
"Damadım.. nasılsın?"
Gözlerimi kapattım. Az sonra olacaklar hiç güzel olmayacaktı...
Gözlerimi açtım. Herkes bana bakıyordu.
"Hocam evli misiniz?" O kız arkadan jin'e seslenmişti.
"Tabiki evli hemde benim kızımla." Anneme baktım. Jin bana baktı... kız jin'e bakıyordu ne oluyordu...
"Kızınız kim peki?" Arkadaki öğrenci kız yine konuşmuştu.
"E yanım-" annemin kolunu çimdikleyip susmasını sağladım.
Jin hemen kızı uzaklaştırdı.
"Anne lütfen gider misin?"
"Niye annen değil miyim?"
"Değilsin..." yüzüne karşı direk söylemistim. Suratindaki ifade git gide buyuyordu.
"Ben.." lafini hemen kestim..
"Sen birsey degil! Para için, sırf babam için beni düşünmedin... şuan biri ile evliyim hatta hiç tanımadığım biri ile! Sen bencil bir insansın." Arkamı dönüp okuldan ciktim. Suan jin de umrumda degildi annemde...
Belki jin ile evlenmiş olmam benim için iyi birsey di...
Çünkü onu seviyordum.. hala tanımasam bile neyi sevip sevmediğini bilmesem bile onu deli gibi seviyorum...
Sorun bu degil ama, annemin gözü kapalı beni evlendirmesi sorun.
Sahile doğru indim. Okul formalarımdan kurtulmak istiyordum ama evede gitmek iç açıcı gelmiyordu.
______________

Yatakta birobur tarafabirde bu tarafa dönüyordum. Sahilden eve geçmiştim. Evde kimse yoktu. Yorgun oldugumdan uyumaya karar vermiştim. Ama uyuyamıyordum da..
Jin neredeydi en ufak bir fikrim bile yoktu... onsuz uyuyamıyordum itiraf etmek gerekirse.
Akşam saat 9'du hala yoktu. Bu saate kadar okulda olamazdı.. ben ciktigimda montu ve evrakları elindeydi. Okulda çıkmasaydı onlari almazdı nereye gitti?

__________
Saat 11.30

Gelmemesi beni tedirgin ediyordu. Kaç kere telefon ile aramıştım ama kapalıydı. Yatağın üstünde dizlerimi kendime cekmiş oturuyordum.
Elimden baska brisey gelmiyordu.
__________
Saat 2.10

Gece yarısı olmuştu bile... ne uyuyabiliyordum nede baska birsey bu saat olmuştu ve hala yoktu... evde olması gerekiyordu...
Düşünmekten baska birsey de yapamıyordum.
Kapı açılma sesi ile oda kapısına koştum. Jin'i görünce ona sımsıkı sarıldım.
Ellerimi boynunda dahada sıkılaştırdım.
Oda ellerini belime koydu. "Beni çok mu özledin?"
"Hayır çok korktum." Bir kıkırdama sesi duyunca kafamı ona çevirdim.
"Benim için endişelendin mi?"
"Çok uykum var jin..."
"Benimle mi uyuyacaksın?"
"Istersen kanepede yat?"
"Hmm biraz düşüneyim simdi sen uyuyamazsın sırf senin için yanında yatacağım."
Gülümseyip ona bir daha sarıldım. Belimden tutup beni kucağına aldı. Bende ayaklarımı beline sardım. Yatağa yatınca ben altta kaldığımdan jin'i taşıyamıyordum.
"Jin...şey kalksann?"
"Boynun çok güzel kokuyor..." hoşuma gitmişti.
Kendini yuvarlayıp üste çıkmamı sağladı. Hala bırakmamıştım onu...
"Iyi geceler bas belam."

Evet 3 bölüm attım hayırlı uğurlu olsun iyi okumalar iyi tatiller görüşürüz shshdh

💫❤💫

TEACHER OR HUSBAND .KSJ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin