S kouřením jsem přestal. Než jsem si stačil zvyknout a zařadit to do mého běžného života, zjistili to rodiče a posílali mě na odvykační sezení.Dneska mám hlad a máma mi zabalila s sebou tousty se šunkou, takže si jdu sednout ven. Procházel jsem prvním patrem a pak spatřil Mell. Je to holka z vedlejší třídy, seděla v lavici přede mnou, když jsme dělali příjimací zkoušky. Hrozně se mi líbila, ale povídají se tu o ní divné báchorky. Ale jsou to jen nesmysly.
Stála na špičkách a snažila se dosáhnout na volné místo na nástěnce. Nevím proč, ale vypadalo to skoro až roztomile.
,,Nechceš pomoct?" zeptal jsem se, ale na odpověď jsem ani nečekal, pověsil jsem ten papír a zašpendlil ho.
,,Díky," řekla a usmála se. Úsměv jsem jí oplatil. Nastalo to strašně nepříjemné ticho.
,,Jdeš teď na oběd?" zeptal jsem se jí ve snaze, že bychom si mohli sednout spolu. Opravdu jsem doufal.
,,Ne, mám si ještě něco domluvit s učitelkou fyziky." zhoupla se na špičkách a ruce vsunula do kapes od džínů.
,,Jo, jasně. Ehm. Tak se měj," řekl jsem a vydal se co nejrychleji pryč. Co to, Philipe, ksakru bylo? Hm? To byl ten nejtrapnější a nejkratší rozhovor, co jsem zatím měl, teda kromě rodičů a dědy.
Po pár krocích jsem se otočil a ujistil se tak, že ona už tam není. Měl bych se sebou začít něco dělat, protože to, že se mi líbí zrovna tahle holka je jako spiknutí vesmíru proti mé maličkosti.
Odpoledne jsem procházel kolem plakátů a všiml si listu, který věšela Mell.
V úterý v 16:00 v učebně francouzštiny sraz spolku bojovníků na ochranu práv lidí, zvířat a přírody. Vítáme každého nového člena!
Zní to opravdu... zajímavě. Nevím, jestli to je můj šálek čaje.
Ofotil jsem si leták a dal pokračoval na další hodinu.
_________________________________________
Dnes jsme měli zkrácené vyučování. Byla jsem na cestě domů. Autobusem, samozřejmě. Isaak má plně nabitý program fotbalem a jízdním kroužkem, takže rodiče jezdí po celém městě a vozí ho na nejrůznější akce. Hledala jsem v kapse klíčky a vyndala jsem si sluchátka z uší. Zavřela jsem za sebou a rozpustila si vlasy z culíku. Udělala jsem si ovocný salát a sedla si k televizi, kde jsem zoufale hledala program, na který se dá dívat.
ČTEŠ
Mellanie ✓
RomanceAni jeden z nich neslyší, jak srdce toho druhého hlasitě a rytmicky bije, když jsou spolu. ... Každý z nich žil svůj vlastní život. Dokud se nesblížili, nevěděli, že bez toho druhého jejich život postrácel smysl. Philip byl přesně ten typ kluka, k...